XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana klocków, Accord 2004
#31
Napisano 09:11, 21.12.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#32
Napisano 18:44, 21.12.2009
ja mam tez oryginaly z przodu, i napisane jest na nich akebono honda , zamiennik boscha tez ma w opisie ze jest do systemu akebono http://www.akebonobrakes.com/kurde kto by przypuszczał że ASO aż tak się szarpie na Juridy ciekawe co wkładali w fabryce w Japonii...
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#33
Napisano 20:44, 21.12.2009
kurde kto by przypuszczał że ASO aż tak się szarpie na Juridy ciekawe co wkładali w fabryce w Japonii...
Te juridy to miałeś na własne życzenie włożone czy zostały ci założone jako "orginały"
Malin, w fabryce zakładali na przód najpierw ATE, potem przeszli na Juridy. Z tyłu zakładali Textar'a. W Polsce chyba najczęściej ludzie jak sami zakładali to przód i tył ATE (niezłe i przystępne cenowo). Pamiętaj tylko, że te ATE, które są np. na allegro za sto kilka złotych to nie są te same ATE, które oferuje ASO. Co to znaczy nie te same? Ano klocki na pozór są identyczne, w takim samym pudełku i o takim samym symbolu, ale materiały z których są wykonane znacznie odbiegają jakością od tych nazwijmy je "oryginalnych" czyli tych z ASO. Co za tym idzie? Szybciej się zużywają i szybciej się gotują.
Textary są lepsze, ale do CL7 i CL9 ciężko dostać.
A tak w ogóle to polecam Greeny (spokojnie do seryjnej tarczy). Zmieniłem komplet przód i tył i powiem, że..... wreszcie mam heble w aucie
#34
Napisano 21:13, 21.12.2009
#35
Napisano 21:23, 21.12.2009
Informację uzyskałem u zaprzyjaźnionego człowieka z ASO. On powiedział, że te klocki, które oni dostają w ogóle nie trafiają do sprzedaży detalicznej. Mówił, że często ludzie kupują poprostu taniej, ale później narzekają i pytają go czemu np. on im zakładał i przejechali tyle km, a jak kupili sami w sklepie (identyczne) to klocki zjechały się po niespełna połowie tych przejechanych km. Coś w tym jest.
Malin, na pewno jest tak, że te materiały w różnych fabrykach są poprostu inne, lepsze i gorsze.
Zapomniałem dodać, że cena tych klocków w ASO jest "nieco większa", ale to chyba oczywiste
#36
Napisano 17:54, 29.12.2009
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#37
Napisano 15:24, 14.03.2010
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#38
Napisano 16:08, 14.03.2010
u mnie tarcza z przodu jest okolo 3-4 mm zebrana ze tak powiem,normalnie jak tarcza jest w miare nowa jest srebrna,na mojej sa jakies plamy brazowe juz,dodam ze auto hamuje dobrze,przynajmniej tak mi sie wydaje,auto ma 132.000 przebiegu,czy te tarcze kwalifikuja sie juz do wymiany
Chcesz powiedzieć , że masz 3-4mm. rantu?
Nie wiem jaka jest dopuszczalna minimalana grubość tarczy w Twoim acco , ale wydaje mi się , że podobnie jak w 6gen. więc 23mm , a nominalna tarcza ma 25mm , więc może z niej "zejsć" po milimetrze z każdej strony.
Wiec jeśli masz 3-4mm rantu z jednej i drugiej strony ,to tarcze masz cieniutkie ...
#39
Napisano 16:30, 14.03.2010
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#40
Napisano 17:22, 14.03.2010
#41
Napisano 17:28, 15.06.2010
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#42
Napisano 21:59, 15.06.2010
#43
Napisano 16:03, 16.06.2010
a rocznikowo w tourerach VII cos sie zmienialo czy byly caly czas te same?Tourer ma inne
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC