XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord VII zmiana radio CD na CD6
#16
Napisano 12:47, 08.01.2013
jakosc dzwieku PSS nie powala w porownaniu do HK czy BO jednak jest jak dla mnie wystarczajacy. Kiedy zwykle radio 1cd meczy i lepiej w ogole nie wlaczac na nim nic poza wiadomosciami.
roboty nie jest tak duzo jakby sie moglo wydawac. nie mam nic wspolnego z CA, z elektronika raczej tez nie poza komputerami a polaczylem i chodzi juz 1.5roku bez zarzutu:)
#17
Napisano 17:56, 09.01.2013
#18
Napisano 22:45, 09.01.2013
#19
Napisano 23:47, 09.01.2013
...wtedy montujesz wzmacniacz tak jak fabrycznie ( pod schowkiem za popielniczką )
Nie do końca tak jest.
Schowek od radia bez PSS jest większy, wkładając wzmacniacz tam gdzie seryjnie jest wstawiany w PSS schowek już nam nie wejdzie tam gdzie był.
Schowek gdzie jest radio PSS jest inny (mniejszy). Ja swojego tam nie zmieściłem ale miałem wystarczającą długą wiązke kabli od wzmaka że do schowka pasażera wszedł bez problemu i tam sobie 'leży' i działa hehe
#20
Napisano 00:04, 10.01.2013
a czy od anglika czyms sie rozni?bender26, nie ale rozni sie benzyna/diesel.
[ Dodano: 2013-01-10, 00:05 ]
no to nie pocieszyles mnie... kurcze ile z tym rzezby jest.....wtedy montujesz wzmacniacz tak jak fabrycznie ( pod schowkiem za popielniczką )
Nie do końca tak jest.
Schowek od radia bez PSS jest większy, wkładając wzmacniacz tam gdzie seryjnie jest wstawiany w PSS schowek już nam nie wejdzie tam gdzie był.
Schowek gdzie jest radio PSS jest inny (mniejszy). Ja swojego tam nie zmieściłem ale miałem wystarczającą długą wiązke kabli od wzmaka że do schowka pasażera wszedł bez problemu i tam sobie 'leży' i działa hehe
#21
Napisano 00:23, 10.01.2013
a czy od anglika czyms sie rozni?
Tak ale niewiele:
- sterowanie klimatronikiem masz z drugiej strony (W PL masz sterowanie temperatura w tym pokrętle po lewej w angliku po prawej) łatwo rozpoznać bo ma ten pasek na kółku jak tu (przykładowa aukcja)
http://www.ebay.co.u...=item1c2e67a8c7
kółko od temp po prawej (patrz zaraz pod czerwonym polem pokrętła masz taki pasek - oznaczenie głównego ustawienia temp)
- guziki pod radiem maja lustrzane odbicie (np: opcje AUTO masz po prawej w angliku po lewej)
tez do porównania na aukcji wyżej
#22
Napisano 08:56, 10.01.2013
#23
Napisano 09:16, 10.01.2013
Musisz dorwac radio dzialajace ze zmieniarka, zaraz po kupnie wyjmij stare radio i 'na krotko' podepnij je w miejsce starego (wypnij kostke ze starego radia i podepnij w nowe) zeby, sprawdzic czy wszystko dziala (bedzie Ci gralo ale bardzooo cicho gdy wezmiesz na max) i sprawdzisz czy zmieniarka dziala, czy radio chodzi i czy ma podswietlenie (bo niestety te radia byly w acco awaryjne i potrafilo padac oswietlenie).
Ja wszystko dziala wystarczy lekko przerobic instalacje ze starego radia (tu dobra rada najlepiej tnij kable ze starej wiazki, jak najblizej kostki wtedy masz dluzsze, wystajace kable i nie musisz podlanczac w tej dziurze)
Tniesz tylko kable od glosnikow + kable do zasilania i podswietlenia.
Potem ze schematem podlanczasz kable do wzmaka.
I tu wskazowka kable ze starej kostki ida do kostki B (ta mniejsza wtyczka we wzmaku) tam zostaje wzmocniony sygnal i wychodzi sygnal z kostki A (ta szersza we wzmaku) i mozesz podlaczyc 8 glosnikow.
Kable od ekranowania mozesz nie podlanczac do niczego
I cieszyc sie radiem PSS.
Mi pomagal z tymi wiadomosciami blackfly za co wielkie dzieki, bo bez niego bym utknal w martwym punkcie.
Wielki szacun za to ze mu sie chcialo odpisywac i pomagac.
#24
Napisano 09:27, 10.01.2013
#25
Napisano 10:18, 10.01.2013
Najlepsze bylo ze, kupilem 'Kup teraz' radio na 1cd za 150 zl a ten mi wyslal PSS-a, szybki tel ze zle radio wyslal i ze nie bedzie to dzialalo bez wzmacniacza i wiazki kabli (szybkie tlumaczenie co i jak) i z powodu ze oni popelnili blad, wyslali mi za free wzmak i wiazke kabli.
Czyli za 150 zl mialem calego PSS-a z anglika (do mojej Angielskiej Hani)
Zapytaj moze maja jakies radia.
#26
Napisano 13:59, 10.01.2013
Może ktoś potwierdzić, albo zaprzeczyć?
Pozdrawiam
Tomek
P.S. Jeśli Cie to interesuje to chyba najlepiej jakbyś do Niego na PW uderzył...
#27
Napisano 15:21, 10.01.2013
#28
Napisano 15:49, 10.01.2013
Wiem, ale właśnie miałem informację, jakoby tą część związaną z klimatyzacją (pokrętła również) mozna było bez problemu wymienić tzn., kupujesz radio od anglika, wymieniasz jakiś moduł, który jest częścią radia i masz sprawne radio z panelem sterowania z wersji europejskiej... a może po prostu chodziło o to, że można od wersji angielskiej wziąć napęd i wymienić go w swoim radiu...Statom, nie rozbieralem tego ale tam caly panel od klimatronika sie rozni. pokretlo nie kreci sie bez konca tylko ma krance min i max. do tego przycisk auto jest po zupelnie innej stronie...
Może ktoś rozbierał radio na czynniki pierwsze i wie jak to jest w środku?
#29
Napisano 17:36, 10.01.2013
...Może ktoś rozbierał radio na czynniki pierwsze i wie jak to jest w środku?
Ja rozbieralem ale nie PSS, radio ladnie wychodzi po odkreceniu chyba 4 czy 2 srub z boku stelarza panelu i wychodzi cale radio z panelu, jednak zeby go ponownie wsadzic jest maly problem bo tam sa takie blaszki (w radiu) co wchodza w kostke w panelu i latwo wsadzic nie ta blaszke w odpowiednie miejsce.
Ja probowalem to za 1szym podejsciem polecial dymek, za 2 i 3 nic nie dzialalo (pewnie zle wlazlo), ale stres ze radio spalilem sie pojawil i wscieklosc, za 4 razem weszlo i dzialalo wszystko. Po 7 uruchomieniu, podswietlenia radia samo zaczelo slabnac (tak jakby ktos je sciemnial caly czas powoli, az w koncu zdechlo na amen.
Lipa bo te blaszki wystaja i nie sa jakos zbytnio usztywnione.
No i najgorsze ze radio nie ma w sobie zadnego bezpiecznika wbudowanego.
#30
Napisano 19:58, 10.01.2013
...wtedy montujesz wzmacniacz tak jak fabrycznie ( pod schowkiem za popielniczką )
Nie do końca tak jest.
Schowek od radia bez PSS jest większy, wkładając wzmacniacz tam gdzie seryjnie jest wstawiany w PSS schowek już nam nie wejdzie tam gdzie był.
Schowek gdzie jest radio PSS jest inny (mniejszy). Ja swojego tam nie zmieściłem ale miałem wystarczającą długą wiązke kabli od wzmaka że do schowka pasażera wszedł bez problemu i tam sobie 'leży' i działa hehe
szkoda tylko ze u mnie schowek jest takiego koloru ktory nie wystepowal chyba w wersji executive taki kremowo-srebrny
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych