Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Światła dzienne zamiast długich.


Najlepsza odpowiedź lajsta , 21:32, 18.11.2017

Z pomocą kolegi flashmaniac zainstalowałem u siebie moduł Leparda 10.1, czyli najprostszy. Korzystając z fotek podesłanych mi przez kolegę naświetlę co i jak (cyfry oznaczają kolejne fotki) :
1. Umiejscowienie modułu
2. Podłączenie fioletowych kabli do plusowych przewodów długich świateł (kolorowy przewód)
3. Podłączenie zielonego kabla do prawego światła pozycyjnego, sterującego wyłączaniem świateł dziennych
4. Podłączenie czarnego kabla (masy czyli minusa)
5. Podłączenie czerwonego kabla do stałego plusa w skrzynce bezpieczników w komorze silnika
6 i 7. Miejsce poprowadzenia pomarańczowego kabla (plusa po stacyjce) do kabiny przez zaślepkę w ścianie grodziowej (nie sugerujcie się zielonym kolorem kabla - musiałem przedłużać). Zaślepkę przekłułem małym śrubokrętem krzyżakowym. W kabinie zaślepka znajduje się nad potencjometrem pedału przyspieszenia.
8. Miejsce wpięcia się bypassem do skrzynki bezpieczników w kabinie przy lewej nodze kierowcy (bezpiecznik nr 2)
9. Jasność dziennych ustawiona na 20%
Do podłączenia się pod reflektory kolega flashmaniac stosował szybkozłączki, ja lutowalem i stosowałam koszulki termokurczliwe. Reszta praktycznie identyczna. Po odpaleniu silnika światła dzienne zapalają się po ok. 2-3 sekundach, gasną zaraz po wyłączeniu silnika (ustawienie: wyłącz po stacyjce). Funkcji coming Home nie podłączyłem (jest mi zbędna).
Może się komuś przyda.


6dcff4e43845b08694ada737b5ce325c.jpga7280bac3cf0ae57f29078bbb01946a9.jpgf71f50b80217f5007b8615268570f72c.jpgf0459d543aa21331d192ea03025bb983.jpgcbb044537040363bbc52651e3559e584.jpgb05790e1c8ceb59cd0f9149568da46e2.jpgfb80bfef5c8b6d09a826176b34a5e5f2.jpge806d621b22776e63746e49cb436678c.jpg28b0ff242bc4713ab7ef2d92443edad1.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
374 odpowiedzi w tym temacie

#361 modlicha

modlicha
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:54, 11.07.2019

Dokładnie tak, skoro zostałem wywołany do "tablicy" :cwaniak:

 

Moduł wcześniej działał w Seacie Leonie i zaraz po zmianie auta przeinstalowałem go do Hondy nie zastanawiając się nawet nad tym, że może być inaczej. Podłączyłem tak samo, zadziałało  i wychodzi na to że instalacja świateł w CL7 jest taka sama jak w autach europejskich.


Użytkownik modlicha edytował ten post 23:55, 11.07.2019

  • 0

#362 Kamilek117

Kamilek117
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:46, 12.07.2019

dzieki za pomoc zasugerowalem sie chyba informacja sprzedawcy modulu ze do aut japonskich jest sterowanie masa i taki zestaw zamowilem, zamowie wiec z wyjsciem plusowym na swiatla i powinno byc ok

Użytkownik Kamilek117 edytował ten post 09:46, 12.07.2019

  • 0

#363 michaael_l

michaael_l
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:inąd
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 12.02.2020

Jest ktoś kto w Warszawie lub okolicy podjął by się instalacji leoparda w Tourerze VIII? Nie mam skilli żeby to zrobić samemu więc z chęcia zlecę to komuś - chciałbym żeby podpiąć kable pod skrzynką bezpieczników beż ciągania wiazek po całej komorze. Ktoś coś?


  • 0

#364 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:51, 12.02.2020

Jest ktoś kto w Warszawie lub okolicy podjął by się instalacji leoparda w Tourerze VIII? Nie mam skilli żeby to zrobić samemu więc z chęcia zlecę to komuś - chciałbym żeby podpiąć kable pod skrzynką bezpieczników beż ciągania wiazek po całej komorze. Ktoś coś?

Poszukaj schematu ze zdjęciami jest na forum. Max 3m/B kabla 3 żylowy żeby przeciągnąć to do auta. Nic nie musisz wiercic, wszystkie otwory są. Z chęcią doradze na odległość, bo jestem z wrocka

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#365 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:01, 18.02.2020

Do swojego modułu lepard dołożyłem nowy włącznik świateł dziennych z alli. 206263549111e44ca1fea3baa8435dea.jpg

jak masz to podłączone??  w sensie czy napis lub dioda podświetla się sygnalizując działanie modułu czy tylko na zasadzie on off ? 
 


  • 0

#366 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:54, 24.02.2022

Siema, kupiłem moduł DRL od Leparda dokładnie AM10.13.1. Mam następujący problem, moduł nie włącza długich, po podłączeniu laptopa pod moduł i włączeniu aplikacji, widać, że wykrywa stacyjkę, wykrywa zapalony silnik, podłączenie pod postojówkę, jednak nie wykrywa i nie włącza w ogóle długich świateł na 30% mocy, czy miał ktoś taki problem? Napięcie w przewodzie jest po włączeniu długich manetką. 
Po drugie czy w Accordzie VIII przedlift sterowanie światłami jest plusem czy minusem? Bo kontaktując się z serwisem Leparda, zostałem o to zapytany, czy mam właściwy moduł i czy taki problem, może być właśnie przyczyną niewłaściwego modułu?


  • 0

#367 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 23:10, 24.02.2022

Masz ustawione ON stacyjka i OFF stacyjka (czyli po zapłonie) ?

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#368 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:56, 25.02.2022

Instalacją jest plusowa. Schemat 2 kabelki do długich, 1 plus do skrzynki bezpieczników pod maską, 1 masę wiadomo, 1 do środka pod bezpiecznik strona kierowcy. Tyle pamiętam


1 kabelek pod pozycyjne

 


  • 0

#369 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:00, 25.02.2022

Dokładnie tak Panowie wszystko jest zrobione ;) I nie ma w ogóle sygnału na długie światła.


  • 0

#370 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:38, 17.07.2022

A czy światła długie z modułem nie będą przypadkiem oślepiać w znaczący sposób kierowców jadących z naprzeciwka? Spotkałem się właśnie z takimi sytuacjami, że ludzie mieli pomontowane te moduły i w dzień potrafiły oślepić.
  • 0

#371 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:53, 19.07.2022

A czy światła długie z modułem nie będą przypadkiem oślepiać w znaczący sposób kierowców jadących z naprzeciwka? Spotkałem się właśnie z takimi sytuacjami, że ludzie mieli pomontowane te moduły i w dzień potrafiły oślepić.

Od kiedy zmniejszyłem w swoim VII moc z 30% na 18% nikt nie narzeka, również nigdy nie spotkałem się, żeby nadjeżdżający z przeciwka mrugał, że jestem nie widoczny. A zmniejszyłem z takiego powodu, iż kiedyś jechałem za kolegą przez kilka kilometrów i narzekał, że moje światła są mocno rażące - jakbym jechał na długich.

Więcej niż na 20% bym nie ustawiał i będzie git.


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#372 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:10, 14.08.2022

Ja również mam ustawione na 18%. ;) 


  • 0

#373 krzew

krzew
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 15.02.2023

Myślałem zamontować u siebie w acco 7 moduł
https://sklephadron....-ampio-12v.html

Ma "homologacje", dlatego też wybrałem ten. Nie znam opinii na jego temat.
Mam jednak mały problem-chce go zamontować pod kierownicą, i tam też podłączyć. Zależy mi aby był przed przekaźnikami, oraz podłącza się do niego sygnał z recznego(na zaciągniętym, światła się nie zapalają).
Wie ktoś gdzie najlepiej się wciąć? Ew. Jakiś schemat :)
  • 0

#374 Lukas22

Lukas22
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 19.03.2024

Ja również mam ustawione na 18%. ;)

Cześć, rozwiązałeś problem dlaczego na początku moduł Ci nie działał?


  • 0

#375 Lukas22

Lukas22
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:22, 24.03.2024

3. Podłączenie zielonego kabla do prawego światła pozycyjnego, sterującego wyłączaniem świateł dziennych

 

Czy tu ma być podłączone pod biały czy czarny przewód pozycyjnego? Mam wszystko podłączone a światła długie się nie włączają.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq