Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Światła dzienne zamiast długich.


Najlepsza odpowiedź lajsta , 21:32, 18.11.2017

Z pomocą kolegi flashmaniac zainstalowałem u siebie moduł Leparda 10.1, czyli najprostszy. Korzystając z fotek podesłanych mi przez kolegę naświetlę co i jak (cyfry oznaczają kolejne fotki) :
1. Umiejscowienie modułu
2. Podłączenie fioletowych kabli do plusowych przewodów długich świateł (kolorowy przewód)
3. Podłączenie zielonego kabla do prawego światła pozycyjnego, sterującego wyłączaniem świateł dziennych
4. Podłączenie czarnego kabla (masy czyli minusa)
5. Podłączenie czerwonego kabla do stałego plusa w skrzynce bezpieczników w komorze silnika
6 i 7. Miejsce poprowadzenia pomarańczowego kabla (plusa po stacyjce) do kabiny przez zaślepkę w ścianie grodziowej (nie sugerujcie się zielonym kolorem kabla - musiałem przedłużać). Zaślepkę przekłułem małym śrubokrętem krzyżakowym. W kabinie zaślepka znajduje się nad potencjometrem pedału przyspieszenia.
8. Miejsce wpięcia się bypassem do skrzynki bezpieczników w kabinie przy lewej nodze kierowcy (bezpiecznik nr 2)
9. Jasność dziennych ustawiona na 20%
Do podłączenia się pod reflektory kolega flashmaniac stosował szybkozłączki, ja lutowalem i stosowałam koszulki termokurczliwe. Reszta praktycznie identyczna. Po odpaleniu silnika światła dzienne zapalają się po ok. 2-3 sekundach, gasną zaraz po wyłączeniu silnika (ustawienie: wyłącz po stacyjce). Funkcji coming Home nie podłączyłem (jest mi zbędna).
Może się komuś przyda.


6dcff4e43845b08694ada737b5ce325c.jpga7280bac3cf0ae57f29078bbb01946a9.jpgf71f50b80217f5007b8615268570f72c.jpgf0459d543aa21331d192ea03025bb983.jpgcbb044537040363bbc52651e3559e584.jpgb05790e1c8ceb59cd0f9149568da46e2.jpgfb80bfef5c8b6d09a826176b34a5e5f2.jpge806d621b22776e63746e49cb436678c.jpg28b0ff242bc4713ab7ef2d92443edad1.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
374 odpowiedzi w tym temacie

#331 modlicha

modlicha
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:18, 29.03.2017

Ok ale czy ktoś znalazł w VII 2.0, jakiś stabilny "+" w komorze silnika, który nie zanika i który nie ma efektów ubocznych (jak plus z silnika wycieraczek)?
  • 0

#332 Crayou

Crayou
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:19, 29.03.2017

A jakie są efekty uboczne z plusa od wycieraczek? Jeżdżę już na tej konfiguracji sporo i nic nie zauważyłem...

Swypnięte Tapatalkiem
  • 0

#333 modlicha

modlicha
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:31, 29.03.2017

Ktoś pisał, że naciśnięcie manetki długich świateł na wyłączonym zapłonie powoduje zapalenie się całej deski, bo podaję + poprzez moduł. Czy jakoś tak. W tym wątku było opisane. Nie masz żadnych niekorzystnych efektów?
  • 0

#334 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 17:14, 29.03.2017

A nie może być + prosto z aku?

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
  • 0

#335 modlicha

modlicha
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:27, 29.03.2017

No właśnie tak mam obecnie - podłączone tylko na pomiar napięcia z akumulatora, ale okazuje się, że u mnie alternator ładuje w dwóch trybach czyli 90% czasu jest 14.1V, ale czasami tylko 12.7V czyli tylko podtrzymanie napięcia i wtedy światła się wyłączają.

 

Dlatego będę musiał to przerobić.

 



152

Użytkownik modlicha edytował ten post 17:30, 29.03.2017

  • 0

#336 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:06, 30.03.2017

No właśnie tak mam obecnie - podłączone tylko na pomiar napięcia z akumulatora, ale okazuje się, że u mnie alternator ładuje w dwóch trybach czyli 90% czasu jest 14.1V, ale czasami tylko 12.7V czyli tylko podtrzymanie napięcia i wtedy światła się wyłączają.

Dlatego będę musiał to przerobić.



152

Wejdz w ustawienia i wlacz opcje wylacz na stacyjka

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#337 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 05:08, 30.03.2017

W jakim module DRL jest taka opcja?

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
  • 0

#338 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:10, 30.03.2017

W jakim module DRL jest taka opcja?

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka

Lepard

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#339 modlicha

modlicha
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:24, 30.03.2017

27

A co to da? Jeśli ustawię "wyłącz na stacyjkę" to światła nie zgasnął nawet jak wyłączę silnik - bo ciągle będzie miał napięcie pow. ~12 V . Bo przecież nie mam podłączone pod stacyjkę.

 

Chociaż być może jest rozwiązanie - jak sprawdzę to napiszę.


  • 0

#340 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:39, 30.03.2017

Lepard ma jeden kabel plus który trzeba podłączyć pod akumulator a drugi plus do plusa po stacyjce wg załączonej instrukcji lepard. Podłączenie tego drugiego kabla pod stacyjkę jest konieczne. Było to już wachlowane kilkukrotnie. Ja np mam tak skonfigurowane że jak włączę zapłon to mi się dzienne zapalają a jak wyłączę to od razu gasną ( to można skonfigurować w module lepard ).

 

Instrukcja:

http://lepard.eu/wp-..._DRL Module.pdf


  • 0

#341 airman

airman
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:217
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 03.04.2017

Witam, 

 

Po zgłębieniu info na forum założyłem końcu moduł lepard, w CL7 polift. Wpiąłem się w kable ze skrzynki pod maską zgodnie z instrukcją z działu ,Zrób to sam', tryb dzienny mam w światłach przeciwmgłowych. Wyłączanie też od razu ustawiłem na ,po stacyjce'.

 

Po podpięciu pod sygnał kierunków comming/leaving home też działa bez zarzutu. 


  • 0

#342 LK90

LK90
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:37, 06.09.2017

Witam, 

 

Po zgłębieniu info na forum założyłem końcu moduł lepard, w CL7 polift. Wpiąłem się w kable ze skrzynki pod maską zgodnie z instrukcją z działu ,Zrób to sam', tryb dzienny mam w światłach przeciwmgłowych. Wyłączanie też od razu ustawiłem na ,po stacyjce'.

 

Po podpięciu pod sygnał kierunków comming/leaving home też działa bez zarzutu. 

Kurde to ja nie wiem co u mnie jest nie tak...

 

Zrobiłem dosłownie słowo w słowo z tutorialem jaki jest w dziale zrób to sam i wszystko było pięknie do pewnego momentu. Mianowicie do czasu testowania wszystkich kombinacji. Po kilkukrotnym pociągnięciu za dźwignię długich zapaliła się choinka na desce rozdzielczej i zaczęło sypać błędami. Skończyło się tym że Acco stoi w garażu bez możliwości uruchomienia silnika. Kompletnie nie wiem co jest nie tak. Nawet przy podmiance akumulatora na nowy z mojego drugiego acco nie ma możliwości uruchomienia silnika, jedynie znikają wszytkie błędy...

 

Wszystkie bezpieczniki pod maską są ok...

 

Wie ktoś skąd może się brać taki problem?


  • 0

:diabelgrin: BLACK TOURER TYPE S  :diabelgrin:

http://www.accordklu...-lk90/?p=982930

 

 


#343 cosiecieszysz

cosiecieszysz
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Lubelskie LCH
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 22.09.2017

Do swojego modułu lepard dołożyłem nowy włącznik świateł dziennych z alli. 206263549111e44ca1fea3baa8435dea.jpg8616e2fa523b6b12450752ca20ac29e1.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#344 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 23:56, 13.11.2017

Czy moduł Leparda może mieć jakiś kłopot z obsługą CAN? Pytam, bo byłem dzisiaj u elektryka i ten zasiał u mnie wątpliwość w związku z tym, że producent nic o tym nie pisze w opisie produktu. Gadał coś o zasilaniu impulsowym (CAN), liniowym (tradycyjne) itp. rzeczy.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#345 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:18, 14.11.2017

Do swojego modułu lepard dołożyłem nowy włącznik świateł dziennych z alli. 206263549111e44ca1fea3baa8435dea.jpg8616e2fa523b6b12450752ca20ac29e1.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

W jakim celu oddzielny wyłącznik świateł dziennych ??? W module lepard jeśli potrzebujesz możesz włączyć i wyłączyć światła dzienne za pomocą ruchów dźwignia od długich świateł 😄

Czy moduł Leparda może mieć jakiś kłopot z obsługą CAN? Pytam, bo byłem dzisiaj u elektryka i ten zasiał u mnie wątpliwość w związku z tym, że producent nic o tym nie pisze w opisie produktu. Gadał coś o zasilaniu impulsowym (CAN), liniowym (tradycyjne) itp. rzeczy.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka


Wiele osób ma w VIII gen Lepard ( w tym ja ) i nie ma problemu. Warunek jest jeden zapalenie i gaszenie świateł musisz ustawić po zapłonie ( to jest w ustawieniach modułu ).

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 00:06, 14.11.2017

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq