XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
WWA który zaklad lpg polecacie
#31
Napisano 23:16, 09.03.2012
Dodam, że przed założeniem instalacji nigdy nie miałem takich problemów - zrobiłem tym samochodem od kupna ok. 8 tys. km i obroty zawsze były równiutkie.
Nie chce od razu zwalać winy na warsztat, bo może trzeba przeczyścić krokowy, wyregulować obroty - sam nie wiem, dopiero będę się musiał tym zająć. Po prostu trochę się wk....em, bo liczyłem, że odbiorę samochód i będę normalnie jeździł, tak jak do tej pory :-/
I jeszcze taka, może mała pierdoła. Ustalaliśmy, że przełącznik B/G z kontrolkami będzie albo na zaślepce po lewej stronie obudowy wskaźników lub po lewej stronie kolumny kierowniczej obok regulacji świateł itp. Po odjechaniu z warsztatu zacząłem szukać przełącznika i znalazłem go obok hamulca ręcznego przy podłokietniku. Niby nic takiego, ale trochę niewygodnie na niego patrzeć, no i ustalane były inne miejsca montażu...
Poza tym pozytywnie - auto odstawiłem w środę po południu, w piątek rano był gotowy do odbioru.
EDIT: Dziś wziąłem się za regulację obrotów, bo pomyślałem, że to może być przyczyna. Po odbiorze z warsztatu były za wysokie. Przejechałem kilka kilometrów i nic nie faluje ani na benzynie, ani na gazie. Nic też nie szarpie (może minimalnie na gazie, ale jestem przed wymianą kabli WN itp.)
Wygląda na to, że Migaz po ingerencji w przepustnicę nie wyregulował wolnych obrotów. Niby nic takiego, ale mogli poinformować, że trzeba to zrobić. Jednak ich diagnoza była taka, że mam padnięty silniczek krokowy i falowanie obrotów zaczęło się po tym jak oni wyczyścili przepustnicę...
Ja mechanikiem nie jestem i niewiele się na tym znam, ale jakoś wpadłem na to, że może trzeba wyregulować obroty, co zajęło mi niecałe 10 minut.
I niepotrzebnie się wczoraj pół dnia wk....ałem, że rzeczywiście coś mam padnięte
#32
Napisano 09:57, 20.03.2012
dzisiaj byłem u gazownika i instalacja (stag 300 isa hana ) bedzie mnie kosztowac 3100 z bakiem w kole 37netto... mam nadzieje ze jeszcze jakims psim swędem będzie się dało coś u handlować przy końcu całego przedsięwzięcia...
i jak ten psi swąd?? urwałeś coś jeszcze?? instalacja już założona jeżeli tak to jak jak się lata i jak opinia o montażu....
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#33
Napisano 12:09, 01.05.2012
#35
Napisano 06:11, 11.05.2012
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#37
Napisano 18:13, 24.03.2013
Temat się trochę zatrzymał... Kolego MagicTips, czy instalacja już jest założona w aucie? Jakaś opinia by się przydała:) Przekopuję właśnie forum odnośnie lpg i powoli przekonuję się do tego rozwiązania.
Pozdrawiam - Orzełek
#38
Napisano 11:04, 14.06.2013
Wybrałem zakład Migas-z, jestem umówiony na lipiec.
Tutaj mam wątpliwość jaką instalację założyć. Fachowiec mówił ze koszt to 3100-3600 zł w zależności co wybiorę.
Stag z wtryskami Hana jest tańszy i jakaś nowa - Lorenzo cały komplet (chyba tak to się pisze).
fachowiec mówił że to nowa generacja instalacji.
Proszę o poradę co wybrać.
#39
Napisano 16:21, 14.06.2013
#40
Napisano 20:50, 14.06.2013
Panowie, jak to jest z tym Migas'em na Modlińskiej? Najpierw posty z 2009 roku, wychwalające ten zakład, potem posty z 2011 (Glinusia między innymi), że kompletna lipa, zakład sie popsuł, nie mają czasu dla klientów i robią taśmowo na odpi**dol. Teraz kolejne informacje w tym wątku, że zakład bardzo polecany. Nie dziwie sie innym, że zakładają co chwila nowe wątki, bo po prostu przeczesanie forum nie daje jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące pytanie. Tak samo z Energy Gaz - kolega zakładał u nich gaz (do Vectry B) i jest mega zadowolony. Powiedział, że właścicielka sama ma zagazowaną Honde z 2009 roku. Opinie o tym zakładzie są z kolei niepochlebne (ale to opinie z 2009 roku, może się coś zmieniło).
Na pytanie "jaka instalacja?", wszyscy odpowiadają Landi, a potem okazuje sie, że znakomita większość ma Stag'a. Rozumiem różnicę w cenie. Ale jak to w końcu jest? Jak mam 4000 pln to LR czy Stag?
Co do Energy Gaz - chodzi mi o to co jest na ostrobramskiej.
Nie polecam. Też zakładałem Vectrę B i samochód jeździł.
Nieraz poszarpywał albo nierówno chodził. Tragedii nie było dało radę jeździć chociaż nieraz wkurzało...
Przegląd trwał 3 godziny i zawsze im mówiłem że nieraz szarpie i nigdy tego nie zrobili - instalacja BRC
Ale jak założyłem w Hani gaz w Migaz-s to teraz wiem jak powinna być zamontowana instalacja gazowa i jak powinien chodzić samochód na gazie (tak jak na benzynie)
Założyłem Landi Renzo i wszystko śmiga jak trzeba...
Więc też polecam!
#41
Napisano 13:23, 19.06.2013
Wiercąc ściąga kolektor itp..
W cenie przeciętnej instalacji on zakłada najlepsze co może być do acco - instalację dawkującą paliwo do gazu (spala ok 1l na 100 km i przez to nie wypala gniazd zaworowych - niestety nie pamiętam nazwy) ale nie znam się na tym to i nie będę motał..
Jakbym wiedział o nim wcześniej to raczej bym się zdecydował - jednak duża różnica w cenie.
Piszę to, bo może się komuś to przyda i uwzględni tą opcję przy wyborze gazownika.
Kontakt do zakładu mogę podać na PW.
#42
Napisano 13:47, 19.06.2013
#43
Napisano 18:05, 19.06.2013
Pozatym uważam że gazownicy polecani na forum jadą juz na ilość a nie na jakość i strasznie zawyżają ceny.. mi np uszkodzili zderzak przy montowaniu instalacji - nieststy zauważyłem kilka dni po montażu i nie mogłem im udowodnić winy.
Pozatym kolejny argument jaki uslyszalem jest taki, iz po odlączeniu aku w zakladzie którym montowałem, musiali zrobić nową mapę (musialem jeździc z gościem okolo godziny żeby mial odpowiednio dużo danych), a przy wlasciwie zamontowanej instalce te dane nie powinny byc utracone tylko zapisane na dyusku.
Zresztą myslenie typu róbym wszyscy w zakładzie takim bo zalożyli już 100 instalacji jest bez sensu, zwlaszcza pzy takich roznicach cen.
Czyżby niemożliwe było że ktoś może zrobić równie dobrze i ptzy tym taniej?
Nikogo na siłe nie namawiam, ale uważam iż warto zastanowic sie nad innymi zakładami a nie tylko tymi w które rozreklamowanie są na forum.
pozdrawiam
#44
Napisano 19:10, 19.06.2013
#45
Napisano 21:50, 19.06.2013
Bez obrazy ale nie masz pojęcia o instalacjach lpg skoro twierdzisz że instalacja z wyższej półki nie wypala gniazd - nie wprowadzaj ludzi w błąd. Instalacja jakby nawet była najlepsza i kosztowała z 10tysi jak będzie niewłaściwie założona i wyregulowana to może po jakimś czasie uszkodzić silnik. Przy zbyt ubogiej mieszance będzie to właśnie wypalanie gniazd zaworowych co jest skutkiem zwiększonej temperatury spalania. Mylnym więc stwierdzeniem jest, że lepiej zaoszczędzić na montażyście a za to kupić droższą instalkę bo jak Ci ją "druciarz" założy to będą same problemy.no fakt, ale chodzi o to że w cenie zwyczajnej instalacji np. w warszawskim auto lpg, dostajesz instalację z najwyższej półki, kóra w znacznym stopniu nie wypala gniazd zaworowych...
Nie twierdzę, że trzeba koniecznie zakładać lpg u instalatorów polecanych na forum ale chodzi mi o samo stwierdzenie, że lepsza/droższa instalacja nie wypala gniazd.
Ja na starym silniku miałem przejechane na lpg 420tyś km i gniazda wcale nie były wypalone. Jedynym powodem dlaczego zmieniłem motor było to że uszczelka zaczęła mi puszczać spaliny do układu chłodzenie i zapowietrzało mi układ. Okazało się, że nawet nie było żadnego wżeru na głowicy itp a jedynie rozszczelniły się warstwy uszczelki (składa sie z 3 "blach"). Jakbym nie miał silnika z angola w bardzo korzystnej cenie (500zł) to pewnie bym jeździł na starym silniku do tej pory. Instalację mam polską STAGA ale sam sobie reguluje i serwisuję. W związku z tym śmiem stwierdzić, że na prawidłowym montażu nie należy oszczędzać bo później tylko problemy i narzekanie na forum jaki to gaz jest zły, psuje silnik, wypala gniazda itp
pozdr
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych