Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wyłącznik uderzeniowy, odcięcie pompy paliwa - gdzie jest.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:23, 18.02.2012

Po n-tym z kolei pytaniu o wyłącznik uderzeniowy postanowiłem kolejny raz poświecić się dla społeczności HAKP i nie bacząc na odmrożenie tyłka, zrobiłem zdjęcia "tajemniczego" wyłącznika.

dc4e417a16b4f232m.jpg06ac097ff8cae9a0m.jpg98f529f42abebeeam.jpge1971112d13a619cm.jpg
cf5d4f1216fd14a2m.jpgfb64fb3adb134aa6m.jpgf73f4e7f1ca36807m.jpg8bd88c372281d0c9m.jpg


5e5c97f1aaecb6b9.jpg

Foto pożyczone od Kardasa

59020781726504926684.jpg


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#2 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:25, 18.02.2012

Ludzie sa tak leniwi że im sie niechce poszukać
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:35, 18.02.2012

Ludzie sa tak leniwi że im sie niechce poszukać

I zbyt leniwi żeby zrobić żeby zrobić foto poradnik. Tak, jestem bardzo leniwy.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:36, 18.02.2012

Dodatkowo strona 162 instrukcji.
  • 0

Long May You Ran


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:28, 19.02.2012

No udało mi sie znaleśc. owszem zgada sie może nie poszukałem jak powinienem, ale rozebrałem naprawde casły kokpit i nie widizałem tego bo jest to schowane bardziej w tunelu. Dodam tylko tyle że samochód stoi w takim miejscu że nie bardzo moge otworzyc drzwi i bardzo słobo oświetlonym. Więc miłąem prawo tego nie zobaczyć. Ale bardzo dziękuje za pomoc. Samochód udąło si eodpalić a to chyba najważniejsze żeby udało sie doradziś innemy użytkownikowi forum prawda????
  • 0

#6 kobriii

kobriii
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Andover/Toruń
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 21.11.2012

a jak w anglikach? jest po tej samej stroni czy jest przełożony na drugą ?
  • 0

#7 marcin12.07

marcin12.07
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 11.04.2014

co trzeba zrobic z tym tym wylacznikiem,bo nie dziala mi pompa paliwa


  • 0

#8 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:53, 11.04.2014

wcisnąć.. a jak wciśnięty i dalej nie działa to przekaźnik poleciał od pompy paliwa.//


  • 0

#9 marcin12.07

marcin12.07
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 11.04.2014

patrzylem do tego i niby wcisniete,nie moge znalesc tego przekaznika


  • 0

#10 spajk22

spajk22
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:biała podlaska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ex
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 06.06.2014

Witam mam accorda coupe 2001r  obszukałem fora i wszystko na co sie natknołem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem i teraz szukam tutaj pomocy a manowicie przez jakis czas w moim samochodzie sporadycznie nie zalaczala sie pompka paliwa trzeba bylo wlaczyc na zaplon i wrocic i tak kilka razy az sie zalaczyla najczesciej w dni gorace. Ostatnio objaw sie tak nasilil ze wogule sie nie wlacza , przekaznik pompy dziala jest na krotko spięty i tak jezdze narazie. Po sprawdzaniu okablowania zauwazyłem ze sygnał  masy z ecu na ten przekaznik jest z mały bo jedynie ma 6v  a powinien miec 12. tego wylacznika uderzeniowego nie moge znalezc zaznacze ze rozkreciłem cały kokpit i zajrzałem w każda dziure. Czy ktos mial do czynienia  z podobna sytuacja?


  • 0

#11 Walker

Walker
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:seria +
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:27, 20.04.2016

BTW. w mojej VII wyłącznik jest nad pedałem hamulca - nie trzeba nic demontować żeby się do niego dostać, tylko trzeba dobrze rękę ułożyć 


  • 0

#12 spajk22

spajk22
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:biała podlaska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ex
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:03, 18.09.2016

Witam mam accorda coupe 2001r  obszukałem fora i wszystko na co sie natknołem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem i teraz szukam tutaj pomocy a manowicie przez jakis czas w moim samochodzie sporadycznie nie zalaczala sie pompka paliwa trzeba bylo wlaczyc na zaplon i wrocic i tak kilka razy az sie zalaczyla najczesciej w dni gorace. Ostatnio objaw sie tak nasilil ze wogule sie nie wlacza , przekaznik pompy dziala jest na krotko spięty i tak jezdze narazie. Po sprawdzaniu okablowania zauwazyłem ze sygnał  masy z ecu na ten przekaznik jest z mały bo jedynie ma 6v  a powinien miec 12. tego wylacznika uderzeniowego nie moge znalezc zaznacze ze rozkreciłem cały kokpit i zajrzałem w każda dziure. Czy ktos mial do czynienia  z podobna sytuacja?

mam to samo i tez na krotko spiety , walcze z tym od 2 lat . Ponoć w ecu jest kondensator i może być  rozlany


  • 0

#13 mietek440

mietek440
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:42, 10.02.2017

Skoro jest do niego taki łatwy dostęp , w jaki sposób wykorzystać go do zabezpieczenia auta ? Złodzieje też o nim na pewno wiedzą . Czy można na przewodzie zasilającym pompę wstawić włącznik i w ten sposób odcinać pompę , czy nie będzie to powodowało wyskakiwania błędów ? 


  • 0

Andrzej
 


#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:33, 10.02.2017

Nie wiem czy to najlepszy pomysł zawsze to jakieś zabezpieczenie i utrudnienie ale złodzieje nie szukają odcięcia pompy tylko jak nie słyszą jej to podłączą zasilanie na krótko choćby z tylnej lampy
  • 0
                       

#15 mietek440

mietek440
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:38, 10.02.2017

Co byś zaproponował ?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 1

Andrzej
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq