Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sondy lambda w Accordzie (1.8/2.0/2.3)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
316 odpowiedzi w tym temacie

#31 Wodorotlenek

Wodorotlenek
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:00, 11.06.2013

A jak działa Tobie ? Wszystko jest w porządku ? Co w ogóle oznacz ten symbol na sondzie, bo mam aktualnie zamontowaną taką jak na zdjęciu http://www.ebay.pl/i...6#ht_672wt_1111

Jest to symbol OHC 501-H17, a na zamienniku co mi wysyłałeś jest OZA. Czy to jakaś różnica ? Wolę wziąć nową bo mam pewność, że będzie działać, ale oryginał wydaje mi się że jest bardziej pewny. Co byś poradził ?
  • 0

#32 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:13, 11.06.2013

Kupuj tę z linka ode mnie na ebay-u. Ja taką mam od kilku miesięcy i jest OK. Żadnych problemów. Autko ożyło i na pewno mniej spala. Także inni Forumowicze instalowali tę OZA501-H17. Ona jest dedykowana do Accorda.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#33 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:52, 11.06.2013

Ja kupilem uniwersalna NGK oznaczenie OZA624-E4 koszt ok 140-150zl, ja jestem mega zadowolony, sam spokojnie zarobisz sobie kabelki do starej kostki i bedzie smigac jak zla, przynajmniej u mnie tak jest, auto odzylo, ewidentnie ma wieksza chec do jazdy, niz wczesniej, nie kupuj uzywki, bo nie wiadomo co kupisz, a zaplacisz minimum 60-80zl, wiec chyba lepiej dolozyc i kupic Nowa?
Pzdr
  • 0

#34 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 541 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 00:08, 12.06.2013

A jakie opinie mają sondy Denso do acco 1,8 czy innej pojemności? Mi kiedyś sugerowano , że gdyby skończyła żywot sonda w mojej 1,6 to mam właśnie szukać Denso 16 omowej.
  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#35 klamcaklamca

klamcaklamca
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Olsztyn
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 18.06.2013

mialem probłemy z sondą lambda, zapalał mi sie check nr 1 co jakiś czas, spalanie było większe niz powinno, silnik mial problemy z obrotami, ok. Kupilem lambde oza624-e4 od ngk, po wstawieniu , check prawie od razu sie zapala i nie gasnie, czemu tak moze byc? zle podłączona?
  • 0

#36 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:47, 18.06.2013

A jaki numer błędu po samodiagnostyce? Nadal 1-ka? Robiłeś reset ECU bezpiecznikiem back-up? Może źle podłączone kable-pomylone sygnałowe z tymi od grzałki? Kable lutowane czy zaciskane?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#37 klamcaklamca

klamcaklamca
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Olsztyn
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 18.06.2013

nadal 1-ka , blad resetowany, znajomy mechanik mi przekladal, zaraz pojade podniesiemy go i zobaczymy. rozumiem ze w.w sonda powinna nie dawac checka?
  • 0

#38 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:55, 18.06.2013

Nie powinna. Wielu Kolegów używa i nikt nie pisał by mieli problemy z tym zamiennikiem. W przeciwieństwei do np. Bosha....
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#39 klamcaklamca

klamcaklamca
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Olsztyn
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:36, 18.06.2013

Wtyczka była przekładana z oryginału, kable lutowane, rozumiem ze 2 biale kabelki są bez różnicy który z ktorym?
  • 0

#40 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:04, 18.06.2013

Pamiętaj, że tych kabli się nie lutuje !!! To jest taki stop metalu, że nie poddaje się lutowaniu za bardzo. A potem to wszystko się nagrzewa i może samo rozlutować. w zestawie z sondą powinny byc tulejki i instrukcja jak ot mechanicznie zacisnąć i tylko takie połączenie daje gwarancję poprawnego działania sondy. Dlatego ja wolałem dołożyć 100 i ściągnąć z GB sondę OZA 501-H17 z gotowa już wtyczką.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#41 klamcaklamca

klamcaklamca
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Olsztyn
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 18.06.2013

hm, problem leżał w samej wtyczce, a raczej w gniazdku, cos w nim tam sie spieprzylo, raz lapalo sonde raz nie , stwierdzilismy to po tym gdy odpalony samochod podnieslismy, chceck sie nie zapalał do momentu dotkniecia wtyczki delikatnie i juz check sie zapalal, wywaliłem calkowicie kostke (wtyczke + gniazdko ) i kable zostały połączone bez lutowania. No sonda sie nie zapala, ale razem z sondą w warsztacie, czyscili mi przepustnice i silnik krokowy, czy po takich zabiegach auto trzeba jakos nauczyc obrotow? bo obroty jak wczesniej byly za niskie, i silnik czasem przygasał , to teraz ma za wysokie, jakby kolo 1,000 , do tego wystapil jakis dziwny objaw falowania obrotow ! obroty skakaly z 1,0 do 1,5 i spowrotem tak caly czas w odstepach 1 sekundy, co to ma byc?!;)
  • 0

#42 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:47, 18.06.2013

Poszukaj o obrotach po czyszczeniu przepustnicy. Miałem to samo.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#43 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 22.06.2013

Pamiętaj, że tych kabli się nie lutuje !!! To jest taki stop metalu, że nie poddaje się lutowaniu


dokladnie, ja zaciskalem tak jak pisza w instrukcji i wszystko dziala bardzo dobrze, dla juz wiesz co bylo winowajca.
Pzdr
  • 0

#44 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:13, 22.06.2013

może warto zadzwonić do aso, mi wymienili sonde na nowa w ramach zaleglej kampanii reklamowej, może i Twój vin się łapie?
  • 0

#45 ko5mo

ko5mo
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Biała Podlaska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:01, 28.06.2013

Witam.Mialem problem z sonda przy kolektorze w accordzie VI 2.0 98r wersja ES .Wymienilem sonde DU1 DENSO 192400-1000 06T18 na sonde NS6 DENSO 234000-2121 07C27.Po wymianie samochod nie dusi sie pracuje lepiej ale obawiam sie ze zakupilem nie ten typ sondy i szczerze mowiac zalezy mi na czasie gdyz zamowilem ja z allegro i mam 10dni na odeslanie jej w razie czego.Mam obawy ze owa (nowa) sonda nie jest ta ktora powinna byc przy kolektorrze gdyz wykrecilem sonde zza katalizatora i nr i wyglad byl bardzo podobny tj NS6 DENSO 234000-2121 07T17.Czy nowa sonda jest odpowiednia? Czy po podlaczeniu do kompa check engine zgasnie?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq