Czolem, Panowie
Vi gen, F20B6
wycieli mi katalizator, itd itp, check mi sie pali, wiec musze wkrecic sonde
przez 2 ostatnie godziny czytalem forum i ... ;/
mam sprzeczne informacje:
KrzysiekosH, dnia 18 Lut 2017 - 12:38, napisał:
silnik f20b6
tylna czyli ta druga diagnostyczna prawdopodobnie jest inna i jest problem bo mało zamienników i mało info,tez są wtedy tańsze, żeby znaleźć sondy 1 (przy klektorze) i 2 (za katalizatorem) z jednej firmy to tylko znalazłem ngk (intercars) lub ori (ale to serwis dał info ale modeli nie podał) ,nie udało mi się znaleźć info że z denso jest jako 2 sonda lub inny model, a tak w temacie to polecali defli to kupilem,
wymieniłem obydwie sondy
1- denso dox1452
2- defli es20142-12b1
za obydwie z przesyłką zapłaciłem 617zl
ktoś już wczesnej pisał ze na dox 0307 i defli tez działa
w sumie jestem ciekawy jaka jest sonda z denso jako pomocnicza/diagnoztyczna
znalazlem takze:
Napisano 11:29, 22.09.2014
pawelek782, dnia 08 Wrze 2014 - 14:07, napisał:
Dla innych forumowiczów. Założyłem sondy i komputer nie pokazuje już żadnych błędów, sonda pomocnicza (czyli ta w katalizatorze) Delphi ES20142-12B1 pasuje i działa poprawnie w silniku F20B6
moje pytanie jest spowodowane tym, ze czytalem wczesniej forum, zrozumialem z Waszych relacji, ze wlasciwa jest sonda DOX 1452
taka kupilem, zamontowalem, ale nie dziala
stad moja druga wizyta w tym temacie, i nabralem watpliwosci
prosze tylko o jednoznaczne uscislenie:
czy sondy DOX1452 i DOX 0307 to sa te sondy, ktore mnie interesuja? czyli tymi za katalizatorem?
czy tez sonda delphi es20142-12b1 jest ta sonda, ktora musze kupic? i wkrecic za katalizatorem?
pozdrawiam Was
Sonda Delphi es20142-12b1 zamontowana za katalizatorem rozwiazala problem