XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#271
Napisano 17:00, 19.12.2018
#272
Napisano 19:22, 02.01.2019
#273
Napisano 13:48, 17.01.2019
Witam
OdgrzebiÄ™ troszeczkÄ™ temat.
Przeczytałem go całego ,pacjent Accord 1,8B 2001r liftback (CH6) i mam mały dylemat.
Mianowicie sonda NGK OZA501-H17 odpowiada nr OEM 36531PDAE02
natomiast sonda NGK OZA569-H1 odpowiada nr OEM 365631PDEE02, który według VIN na Japart.ru właśnie jest u mnie .
Napisane jest że zamiennik ma być do tego silnika OZA501-H17 który de facto nie odpowiada nr OEM
Pytanie to w końcu jaką mam kupić (zeby to kosztowało 100zł nie było by problemu ,ale kosztuje pare 100 wiecej )
Czy OZA501-H17 czy OZA569-H1.
Proszę o poradę lub tych co montowali właśnie tę albo tą drugą do silnika 1.8B
#274
Napisano 16:39, 17.01.2019
Kup tÄ…Witam
OdgrzebiÄ™ troszeczkÄ™ temat.
Przeczytałem go całego ,pacjent Accord 1,8B 2001r liftback (CH6) i mam mały dylemat.
Mianowicie sonda NGK OZA501-H17 odpowiada nr OEM 36531PDAE02
natomiast sonda NGK OZA569-H1 odpowiada nr OEM 365631PDEE02, który według VIN na Japart.ru właśnie jest u mnie .
Napisane jest że zamiennik ma być do tego silnika OZA501-H17 który de facto nie odpowiada nr OEM
Pytanie to w końcu jaką mam kupić (zeby to kosztowało 100zł nie było by problemu ,ale kosztuje pare 100 wiecej )
Czy OZA501-H17 czy OZA569-H1.
Proszę o poradę lub tych co montowali właśnie tę albo tą drugą do silnika 1.8B
https://allegro.pl/o...4-e4-5825928133
https://allegro.pl/n...6914035319.html
No chyba, że chcesz dopłacać parę stów za wtyczkę. Pod pierwszym linkiem nie patrz na foto bo jest nieprawidłowe. To sonda uniwersalna, bez wtyczki. 450 zł zostaje w kieszeni.
Do zobaczenia na trasie.
#275
Napisano 16:45, 17.01.2019
Kup tÄ…
https://allegro.pl/o...4-e4-5825928133
https://allegro.pl/n...6914035319.html
No chyba, że chcesz dopłacać parę stów za wtyczkę. Pod pierwszym linkiem nie patrz na foto bo jest nieprawidłowe. To sonda uniwersalna, bez wtyczki. 450 zł zostaje w kieszeni.
Wolałbym mieć już z wtyczką
Na Ebay są te sondy o których pisałem w cenie max 300zł z pzresyłką cłem itp pierdołami. Dlatego pytałem która z tych dwóch bedzie pasowała na 100%. Dlatego odgrzałem temat. Temat troszeczke pieklący ,ponieważ teraz jeżdże na nie czynnej sondzie .
#276
Napisano 21:37, 17.01.2019
Czy ktoś może pomóc rozwiązać ten dylemat?
Tak jak pisałem wolę aby sonda miała już wtyczkę ,była dedykowana do tego silnika
#277
Napisano 23:07, 19.01.2019
II to ma być forum miłośników Hondy Accord człowiek pyta się grzecznie i odpowiedzi nie otrzymuje. aż szkoda słów . Na pewno w Gdańsku wszystkim miłośników Accorda będę odradzał to forum
co tu dużo pisać? odpowiedzi już w tym temacie padły, więc nikt więcej nic nie dopisuje na pierwszej stronie są podane zamienniki pierwszej sondy dla 1.8, te które Ty u góry podałeś
obydwie będą działały, ale ich cena jest wyciągnięta z kapelusza i jak już masz zamiar wydać pieniądze na sondę z wtyczką, to kontaktuj się z ASO cena OEM sondy jest w okolicach 600 zł, sonda pomocnicza około 500 zł.
jako, że to auto ma już najlepsze lata za sobą, to ja też się dołączam do wypowiedzi innych i zalecał bym Ci kupno zamiennika bez wtyczki każdy elektryk hobbysta przełoży Ci tą wtyczkę za browara, jak samemu nie chcesz się tego dotykać nawet jak kupisz tą sondę z eBay'a za 300 zł, to i tak połowę tej ceny będziesz w plecy (już nie mówię o gwarancji przy takiej transakcji ). jak bym mieszkał w Twojej okolicy, to sam bym Ci tą sondę ogarnął (góra 20 minut z wczołganiem się pod auto ). zrobisz jak zechcesz, a forum się nie czepiaj, bo niewielu posiadaczy VI gen'ów ma czas tu zaglądać, a te osoby co z VI przesiadły się do nowszych aut, swoje już napisały i nie widzą sensu wałkować popularnych tematów w kółko sto razy (co jest raczej oczywiste ). sam często przeglądam tematy VI gen, bo takiego posiadam i inne generacje na ten czas w sumie mnie nie interesują
pytanie - z jakiego powodu chcesz tą sondę wymienić i w jaki sposób sprawdziłeś, że sonda wymaga wymiany? te sondy nie padają od tak, bo im się życie znudziło i jeżeli nie wiesz z jakiego powodu 'padła', to nowa sonda też za długo nie pochodzi, jeśli problem nie został wyeliminowany.
#278
Napisano 11:42, 20.01.2019
co tu dużo pisać? odpowiedzi już w tym temacie padły, więc nikt więcej nic nie dopisuje na pierwszej stronie są podane zamienniki pierwszej sondy dla 1.8, te które Ty u góry podałeś
obydwie będą działały, ale ich cena jest wyciągnięta z kapelusza i jak już masz zamiar wydać pieniądze na sondę z wtyczką, to kontaktuj się z ASO cena OEM sondy jest w okolicach 600 zł, sonda pomocnicza około 500 zł.
jako, że to auto ma już najlepsze lata za sobą, to ja też się dołączam do wypowiedzi innych i zalecał bym Ci kupno zamiennika bez wtyczki każdy elektryk hobbysta przełoży Ci tą wtyczkę za browara, jak samemu nie chcesz się tego dotykać nawet jak kupisz tą sondę z eBay'a za 300 zł, to i tak połowę tej ceny będziesz w plecy (już nie mówię o gwarancji przy takiej transakcji ). jak bym mieszkał w Twojej okolicy, to sam bym Ci tą sondę ogarnął (góra 20 minut z wczołganiem się pod auto ). zrobisz jak zechcesz, a forum się nie czepiaj, bo niewielu posiadaczy VI gen'ów ma czas tu zaglądać, a te osoby co z VI przesiadły się do nowszych aut, swoje już napisały i nie widzą sensu wałkować popularnych tematów w kółko sto razy (co jest raczej oczywiste ). sam często przeglądam tematy VI gen, bo takiego posiadam i inne generacje na ten czas w sumie mnie nie interesują
pytanie - z jakiego powodu chcesz tą sondę wymienić i w jaki sposób sprawdziłeś, że sonda wymaga wymiany? te sondy nie padają od tak, bo im się życie znudziło i jeżeli nie wiesz z jakiego powodu 'padła', to nowa sonda też za długo nie pochodzi, jeśli problem nie został wyeliminowany.
Sond dlatego do wymiany że upierdzielił się kabelek przy samej sondzie i nic z tym nie można zrobić.nie ma ani kawałka kabelka żeby zesztukować .
Co do OEMu to w ASO zaśpiewali 1100zł w Gdańsku .
Co do mojego pytania o te sondy -na forum piszą że taka a wedle nr OEM powinna byc inna,obydwie dedykowane do Hondy. Czy obydwie bedą działały?
Wiem że ludzie mają nowsze auta,ja także mam inną hondę VII 2.4 B. A ta VI jest do pracy.
Co do EBaya to gwarancja zakupu jest zwrot można dokonac do 30dni ,to przecież jest jak allegro.A co do gwarancji to u nas jak kupię i zamontuje to praktycznie już po gwarancji,bo w razie jakiejś awarii powiedzą że żle użytkowana .
Więc jeszcze raz -czy jak kupię obojętnie jaką sondę (z tych co podałem w temacie ) bedą współpracować z tym silnikiem?
A co do forum -to w chwili emocji negatywnych napisałem to co napisałem.Wcale tego nie chciałem pisać ale jakoś tak wyszło
#279
Napisano 15:18, 20.01.2019
jak kupisz NTK OZA501-H17, to będzie działała, bo były takie tutaj testowane. OZA569-H1 w katalogach może i pasuje, ale wiadomo, że katalogi w tej generacji pozostawiają wiele do życzenia i prawdopodobnie bez przerabiania wtyczki ta sonda nie ruszy, albo po podłączeniu zostanie uszkodzona (gdzieś widziałem info, że przy automatach może ona zadziałać). jak Ci się nie spieszy, to zawsze możesz napisać do importerów, czy nie mieli by taniej OEM'a (HaParts, Jarusnet ... ). Ja w tamtym roku kupiłem uniwersalną OZA 624-E4, przełożyłem wtyczkę bez specjalnych narzędzi i działa jak oryginał zaoszczędzone pieniądze można wykorzystać na łatanie ściany grodziowej, regeneracje maglownicy, czy innych dupereli, które nie mają zamienników, czy zestawów naprawczych wydawanie ponad 500 zł (czy nawet 300 zł) na sondę, która jest warta 120 zł max, jest totalnie bez sensu (że co, niby wtyczka kosztuje 400 zł? ). ba, jak ktoś ma dostęp do kanału, to może nawet te wtyczki hondowskie wypierniczyć i wstawić jakieś uniwersalne i też będzie to działało ale co kto robi ze swoimi pieniędzmi, to już jego sprawa
#280
Napisano 18:40, 20.01.2019
I właśnie o taką odpowiedż mi chodziło
Jutro podjadę do kumpla elektryka i spytam czy przełozy mi wtyczkkę.
Dzieki za za informacjÄ™
#281
Napisano 10:31, 28.01.2019
Użytkownik Draq edytował ten post 10:34, 28.01.2019
#282
Napisano 21:45, 28.01.2019
#283
Napisano 01:53, 11.02.2019
#284
Napisano 16:13, 04.03.2019
Cześć! przepraszam jeśli pytanie już było ale nie zrozumiałem dokładnie która to sonda.
Mam takie błędy:
#285
Napisano 15:17, 29.04.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych