Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zaciski Przod....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arturro

Arturro
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Radom / Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-s
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 13.02.2012

Witam wszystkich serdecznie i przechodze do rzeczy....trafiaja mi sie zaciski kompletne za smieszne pieniadze od legenda 3,5(1996-2004) i pytanie...czy pasuja do accorda 2003- tarcze mam 300 czy jarzma pasuja na otwory w zwrotnicy ...Mysle ze moze dałoby sie zamienic je stronami zlewego na prawy co o tym sadzicie ?????jesli ktos miał z tym doczynienia to chetnie posłucham dobrej rady .....Pozdrawiam wszystkich.....
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:44, 13.02.2012

moim zdaiem to powinno pasowac. jakie to sa smieszne pieniadze?
  • 0

#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 13.02.2012

jakie to sa smieszne pieniadze

To jest tajemnica handlowa przyszłego właściciela,alo rzeczywiście śmieszne.Darek,potwierdź czy na 100 % podejdą,czy jak się założy np.kółka 16 to czy nie będą obcierać
  • 0

#4 Arturro

Arturro
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Radom / Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-s
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 13.02.2012

Zadna tajemnica 150 to cena wyjsciowa za dwie sztuki jutro postaram sie zrobic przymiarke a pisałem bo musze troszki popracowac a jestem jeszcze kontuzjowany i moze ktos miał przygode z tymi zaciskami teraz mam 16 na alusach oryginalnych zatem zobacze odkrece zacsk i przykrece ten drugi jak koło bedzie chodziło ok wezme.....tarcze tez ma ok to moze i komplet za 200 wyszarpne.....
  • 0

#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:47, 13.02.2012

no to cena super. 100% pewnosci nie mam ze to pasuje ale kup, jak nie podejda to ja sie nad nimi zastanowie, ale na moje oko to powinno podejsc choc Brodziu mowi ze jest problem z odpowietrznikiem... ale za te pieniadze uwazam ze mozna spokojnie testowac:)
  • 0

#6 Arturro

Arturro
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Radom / Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-s
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 13.02.2012

Sadze ze odpowietrznik to nie problem nie raz nie dwa odpowietrzałem przewodem bywała ze odpowietrznik sie urwal i nie odkrecił....jutro zobacze jak bedzie cos nie tak to raczej nie bede sie trudnil zbieractwem....dzis sprawdziłem i numery zaciskow sa inne w type-R i Legendzie i ciekawostka jest taka ze w Type-r zacisk jest drozszy o 300....a cena porazajaca.....wzajemnienumery nie wystepuja jako zamienniki....
  • 0

#7 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:36, 14.02.2012

Z hamulcami należy działać rozwaznie i nie na pałę. Trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy:

1. Jaka jest średnica tarcz - legend ma z tego co pamiętam 282 mm. W hondzie 282 / 300 mm jest załatwiane tym samym zaciskiem, różnica jest w jarzmie. Tak więc może być to kwestia czy "nowy" zacisk przypasujesz do "starego" jarzma.

2. Nie każdy legend ma dwutłoczkowe zaciski - upewnij się, żeby nie było to to samo, co masz już.

3. Nie należy moim zdaniem montować dwutłoczkowych zacisków lewy na prawą stronę a prawy na lewą - chociaż są tacy, którzy twierdzą, ze to nie ma znaczenia i działa. Ale trzeba pamiętać, że tłoczki nie są tej samej średnicy i jeden jest tzw prowadzący, a drugi atakujący i z jakiś powodów honda je układa tak a nie inaczej.

4. Jak chcesz mieć 300 mm z odpowietrznikiem na górze to szukaj z accorda type - r, ale cena już nie taka wtedy.

5. Jaka jest grubość tarcz - legend / accord type - r ma 28 mm, w accordzie VII (chyba) jest 25 mm. Między jarzmem a tarczą jest jakiśtam odstęp. Przy sytuacji design na 28 mm a tarcza 25, przy nowej tarczy masz zwiększony o 1,5 mm ten odstęp. Przy zużytej jeszcze bardziej. To stwarzać może niebezpieczeństwo wpadnięcia blachy klocka przy całkowitym jego zużyciu między tarcze a jarzmo, a to jest średnio ciekawy efekt :/ BTW na jarzmie jest zawsze w hondzie oznaczenie do jakiej grubości tarczy jest ono przewidziane - na przykład legend ma oznaczenie 28T (bo do 28 mm), prelude 23T (bo do 23 mm).

[ Dodano: 2012-02-14, 08:39 ]

...numery zaciskow sa inne w type-R i Legendzie...


Różnica między nimi to umiejscowienie odpowietrznika z drugiej strony właśnie.
  • 0

#8 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:24, 14.02.2012

juz pare razy pisalem czym sie roznia zaciski od atr a legend. chodzi o to ze zacisk i jarzmo pasuje plug&play, ale...zaciski w legendzie sa montowane z tylu tarczy a nie jak w acco z przodu wiec jak chcesz zachowac strony L na L i P na P to wtedy odpowietrznik bedzie skierowany w dol tzn. bedzie na dolu zacisku, a jak chcesz miec odpowietrznik u gory to musisz zmienic stronami L na P i na odwrot ale wtedy tloczki nie beda w takiej kolejnosci jak powinny byc czyli o ile dobrze pamietam wtedy wiekszy jest u gory a mniejszy na dole ( albo na odwrot jzu nei pamietam) w kazdym badz razie zeby wszytsko bylo tak jak powinno to najlepsze sa z ATR, powiem tak, osobiscie tego nei przerabialem, ale przeczytalem mnostwo tematow na ten temat jak sam zmienialem swoje zaciski bo tez mialem okazje tanie dorwac zaciski z legend.
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#9 Arturro

Arturro
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Radom / Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-s
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 14.02.2012

no i juz po zabiegu......dzis dokonywałem modyfikacjii zaciskow i oto jak to sie skonczyło.....Legend 1999 motor 3.5 i teraz ciekawostka zacisk jest jedno tłoczkowy w rok modelowym 1996 były dwa tarcza ma grubosc 28 a w accordzie 25 jesli chodzi o przekładke idzie toogarnac jarzma pasuja ale jen jeden tłoczek jakos mnie nie podniecił ....na tym sprawe zakonczyłem pomysle o ATR czytałem na forach brytyjskich ze zamiana na zacisko od ATR w przypadku 2,4 nie wprowadziła strasznych rewelacjiii ....a i jeszcze jedna uwaga testowane zaciski były na legendzie na felgach 16 tak wiec jesli ktos chce sobie takie wylansowac wejda na 16 ale mam za to pytanie ATR fabrycznie jest na 17 czy wchodza na te zaciski 16????Pozdrawiam wszystkich ambitnych i czekamy na newsy......
  • 0

#10 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:40, 14.02.2012

mam za to pytanie ATR fabrycznie jest na 17 czy wchodza na te zaciski 16????Pozdrawiam wszystkich ambitnych i czekamy na newsy......

Ja mam zaciski ATRowe i jako kol zimowych uzywam standardowych accordowych 16-tek, takze wchodza. Jest blisko do felgi, ale sie mieszcza. Jezeli chcesz zobaczyc, to w profilu mojego Acco jest gdzies zdjecie.
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:36, 14.02.2012

Arturro, 2.4 i 2.0 w VIIgen ma te same zaciski i te same tarcze (poza comfortem gdzie est 280mm). roznica jest w nowym type s gdzie sa dwa tloczki i 320mm tarcza.
  • 0

#12 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:08, 14.02.2012

ATR czytałem na forach brytyjskich ze zamiana na zacisko od ATR w przypadku 2,4 nie wprowadziła strasznych rewelacjiii

nie wiem jak w 2.4 ale w 2.2 tourer i bartoszwrc tez pewnie potwierdzi ze w sedanie ATRowe zaciski robia robote :mrgreen:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#13 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:32, 15.02.2012

bartoszwrc tez pewnie potwierdzi ze w sedanie ATRowe zaciski robia robote :mrgreen:

Pewnie, ze potwierdzi, roznica jest i to spora :ok
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#14 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:36, 15.02.2012

a jakie mieliscie klocki w serii i w tych z ATR? bo moze ta roznica wynika wlasnie z tego?
  • 0

#15 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:18, 16.02.2012

a jakie mieliscie klocki w serii i w tych z ATR? bo moze ta roznica wynika wlasnie z tego?

Oj blackfly, szukasz dziury w calym :-P Ferodo Premier z jednymi i drugimi zaciskami.
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq