Skocz do zawartości


RODO w HAKP

od 2 dni nie odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 20:27, 10.02.2012

Yo.
Mam problem z moim accordem. Pierwszy raz mam takie coś i nie wiem co począć. Najpierw objawy.
Samochód jeździł cały czas dobrze, przy mrozach trochę ciężko odpalał ale odpalał. Przedwczoraj jak przyjechałem z pracy, wstawiłem do garażu. Rano gdy znowu się wybierałem do pracy już nie odpalił. Słychać było, że ledwie ledwie rozrusznik obraca. Wyjąłem akumulator, zaniosłem do domu i podłączyłem pod prostownik, poszedłem do pracy, wróciłem, akumulator po 10h odłączyłem, wstawiłem do samochodu. Przekręcam kluczyk tylko gaz nabijało(tak mi się wydaję), kontrolki wszystkie świeciły jasno, w samochodzie tylko cyknięcia po kręceniu kluczykiem. Poczytałem forum i 2 opcje to rozrusznik i akumulator - słaby prąd rozruchowy. Dzisiaj przyjechał dosłownie na chwile kolega co uczy się mechatroniki. Posprawdzał miernikiem i mówi, że wygląda mu to na rozrusznik, podłączaliśmy kablami do jego audi ale honda nawet nie zareagowała. Do rozrusznika strasznie ciężki dostęp jest przez reduktor gazu. Musze też klemy powymieniać bo kumpel powiedział, że te są do D...y i mogą słabo przewodzić prąd, jednak prąd dalej przewodzi i powinien chociaż zareagować jakoś rozrusznik.
Sąsiad mówił też, że może być tak iż po wyciągnięciu akumulatora mogła włączyć się jakaś blokada i żeby zostawić kontrolki zapalone na jakiś czas i wtedy spróbować.

W Accordzie V był montowany seryjnie z przodu jakiś hak albo oczko czy coś w tym stylu? Chcieliśmy spróbować pociągnąć go kawałek ale nie było za co zaczepić, za pas przedni łapać nie będę.

Inne pomysły co to może być i jak sprawdzić macie?

A i jeszcze, można gdzieś dostać opis bezpieczników? Bo miałem spalony 25A, pierwszy rząd od pasażera pod bezpiecznikiem, są najpierw jakieś 2 albo 3(zapomniałem jakie), potem 2 wolne miejsca, 20A i potem ten spalony 25A.

Dziękuje za odpowiedzi.

EDIT: Znalazłem ten opis bezpieczników. W opisie nie ma tego bezpiecznika 25A, jest on według schematu pod przekaźnikiem wentylatora chłodnicy
  • 0

#2 NOWAK

NOWAK
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Kowal/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 10.02.2012

A i jeszcze, można gdzieś dostać opis bezpieczników? Bo miałem spalony 25A, pierwszy rząd od pasażera pod bezpiecznikiem, są najpierw jakieś 2 albo 3(zapomniałem jakie), potem 2 wolne miejsca, 20A i potem ten spalony 25A.



Tak napisane ze nie bardzo wiadomo o co chodzi. tutaj masz manuala i sprawdź sobie bezpieczniki --> http://www.scribd.co...#outer_page_930
  • 0

#3 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:00, 10.02.2012

podłącz na chwilę nowy/dobry akumulator i sprawdź czy kręci

po wyjęciu aku resetuje się radio i ECM, ale w V gen. nic to nie powoduje

masz przedlifta czy polifta?, bo wyraz "Sedan" niczego nie mówi
to ważne, bo mają troszkę inaczej także w skrzynkach z bezpiecznikami i patrzymy wtedy do odpowiedniego manuala

W Accordzie V był montowany seryjnie z przodu jakiś hak albo oczko czy coś w tym stylu? Chcieliśmy spróbować pociągnąć go kawałek ale nie było za co zaczepić, za pas przedni łapać nie będę.


jest oczko na początku wspornika "chroniącego" miskę olejową, ale jest tak umieszczone, że można naderwać zderzak - służy ono do wciągnięcia rozbitego accorda na lawetę w celu zawiezienia go na szrot ;-)
  • 0
AK

#4 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 22:27, 10.02.2012

Głowy nie dam ale chyba polift, żeby było gdzie zobaczyć różnice to bym napisał na pewno, tylko jak szukam różnic to na okrągło mi pokazuje VI gen.
  • 0

#5 kuba192

kuba192
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:40, 10.02.2012

Jeśli na początku numeru VIN masz: SHHCC - przedlift, SHHCE - polift.

tylko jak szukam różnic to na okrągło mi pokazuje VI gen.


V po lifcie to w niektórych (jak nie większości) katalogach VI.
  • 0

#6 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 08:23, 11.02.2012

dziękuje za dodatkowe informacje, w takim razie mam polift bo VIN zaczyna się od właśnie SHHCE
  • 0

#7 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 11.02.2012

A sprawdzaliscie czy po przekreceniu kluczyka na start na kablu wzbudzającym przy rozruszniku pojawia sie prąd?
Jeśli nie to może jakiś przekaźnik tylko ;-)
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#8 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 12:41, 11.02.2012

tego nie sprawdzaliśmy, było trochę ciemno i zimno to kolega sprawdzał tylko to co najłatwiej było się dostać. Powiedział, żebym popytał na forum jeszcze a on później sprawdzi to.
  • 0

#9 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:37, 11.02.2012

masz CE8, więc bezpieczniki jak na poniższych obrazkach

Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0
AK

#10 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:59, 11.02.2012

Na cewce rozrusznika są dwie śruby, do jednej przychodzi plus z aku druga to wyjście na rozrusznik, i jest jeszcze sterowanie. Wystarczy, że zewrzesz te dwie śruby, jak zakręci rozrusznik to cewka, jak podasz plus na sterowanie i nie zakręci sprawdzisz obwód sterowania i potwierdzisz uszkodzenie cewki. Zwierasz grubszym wkrętakiem, a pracy na 30 sekund.
  • 0

#11 Guest_Pankiew_*

Guest_Pankiew_*
  • Guests

Napisano 14:36, 11.02.2012

doszedłem dzisiaj co było nie tak. Ogólnie kable koło rozrusznika były posmolone - do wymiany. A główna przyczyna... rozrusznik, szczotko-trzymacz przypalony a szczotek to tam nie było. I do tego jakieś łożysko do wymiany.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq