XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
od 2 dni nie odpala
#1 Guest_Pankiew_*
Napisano 20:27, 10.02.2012
Mam problem z moim accordem. Pierwszy raz mam takie coś i nie wiem co począć. Najpierw objawy.
Samochód jeździł cały czas dobrze, przy mrozach trochę ciężko odpalał ale odpalał. Przedwczoraj jak przyjechałem z pracy, wstawiłem do garażu. Rano gdy znowu się wybierałem do pracy już nie odpalił. Słychać było, że ledwie ledwie rozrusznik obraca. Wyjąłem akumulator, zaniosłem do domu i podłączyłem pod prostownik, poszedłem do pracy, wróciłem, akumulator po 10h odłączyłem, wstawiłem do samochodu. Przekręcam kluczyk tylko gaz nabijało(tak mi się wydaję), kontrolki wszystkie świeciły jasno, w samochodzie tylko cyknięcia po kręceniu kluczykiem. Poczytałem forum i 2 opcje to rozrusznik i akumulator - słaby prąd rozruchowy. Dzisiaj przyjechał dosłownie na chwile kolega co uczy się mechatroniki. Posprawdzał miernikiem i mówi, że wygląda mu to na rozrusznik, podłączaliśmy kablami do jego audi ale honda nawet nie zareagowała. Do rozrusznika strasznie ciężki dostęp jest przez reduktor gazu. Musze też klemy powymieniać bo kumpel powiedział, że te są do D...y i mogą słabo przewodzić prąd, jednak prąd dalej przewodzi i powinien chociaż zareagować jakoś rozrusznik.
Sąsiad mówił też, że może być tak iż po wyciągnięciu akumulatora mogła włączyć się jakaś blokada i żeby zostawić kontrolki zapalone na jakiś czas i wtedy spróbować.
W Accordzie V był montowany seryjnie z przodu jakiś hak albo oczko czy coś w tym stylu? Chcieliśmy spróbować pociągnąć go kawałek ale nie było za co zaczepić, za pas przedni łapać nie będę.
Inne pomysły co to może być i jak sprawdzić macie?
A i jeszcze, można gdzieś dostać opis bezpieczników? Bo miałem spalony 25A, pierwszy rząd od pasażera pod bezpiecznikiem, są najpierw jakieś 2 albo 3(zapomniałem jakie), potem 2 wolne miejsca, 20A i potem ten spalony 25A.
Dziękuje za odpowiedzi.
EDIT: Znalazłem ten opis bezpieczników. W opisie nie ma tego bezpiecznika 25A, jest on według schematu pod przekaźnikiem wentylatora chłodnicy
#2
Napisano 20:40, 10.02.2012
A i jeszcze, można gdzieś dostać opis bezpieczników? Bo miałem spalony 25A, pierwszy rząd od pasażera pod bezpiecznikiem, są najpierw jakieś 2 albo 3(zapomniałem jakie), potem 2 wolne miejsca, 20A i potem ten spalony 25A.
Tak napisane ze nie bardzo wiadomo o co chodzi. tutaj masz manuala i sprawdź sobie bezpieczniki --> http://www.scribd.co...#outer_page_930
#3
Napisano 22:00, 10.02.2012
po wyjęciu aku resetuje się radio i ECM, ale w V gen. nic to nie powoduje
masz przedlifta czy polifta?, bo wyraz "Sedan" niczego nie mówi
to ważne, bo mają troszkę inaczej także w skrzynkach z bezpiecznikami i patrzymy wtedy do odpowiedniego manuala
W Accordzie V był montowany seryjnie z przodu jakiś hak albo oczko czy coś w tym stylu? Chcieliśmy spróbować pociągnąć go kawałek ale nie było za co zaczepić, za pas przedni łapać nie będę.
jest oczko na początku wspornika "chroniącego" miskę olejową, ale jest tak umieszczone, że można naderwać zderzak - służy ono do wciągnięcia rozbitego accorda na lawetę w celu zawiezienia go na szrot
#4 Guest_Pankiew_*
Napisano 22:27, 10.02.2012
#5
Napisano 23:40, 10.02.2012
tylko jak szukam różnic to na okrągło mi pokazuje VI gen.
V po lifcie to w niektórych (jak nie większości) katalogach VI.
#6 Guest_Pankiew_*
Napisano 08:23, 11.02.2012
#7
Napisano 12:26, 11.02.2012
Jeśli nie to może jakiś przekaźnik tylko
#8 Guest_Pankiew_*
Napisano 12:41, 11.02.2012
#9
Napisano 13:37, 11.02.2012
#10
Napisano 13:59, 11.02.2012
#11 Guest_Pankiew_*
Napisano 14:36, 11.02.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych