Skocz do zawartości

Sponsorzy VI Ogólnopolskiego Zlotu HAKP

Zdjęcie

swap z f20b3 na F20B6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:41, 09.02.2012

witam. Najprawdopodobniej zerwał mi się pasek rozrządu a co za tym idzie, spustoszenie w silniku.WIęc zastanawiam się nad swapem z nowszej generacji accorda, silnika F20B6 o taki http://allegro.pl/si...2067990413.html i powiedzcie mi pany co bd jeszcze potrzebował do takiej zamiany. Czy wystarczy tylko silnik??
I love My CD5

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 1727 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:07, 09.02.2012

Odpuść sobie, F20B6 to elektryka OBD2, teraz masz OBD1 czyli duża rzeźba z elektryką i mały przyrost mocy.

Lepiej już porozglądaj się za silnikiem F22B JDM DOHC 160KM albo od razu H22A2/H22A JDM z Prelek 92-96.

Możesz też zastanowić się nad F22B5 lub B7, obydwa mają 150KM, wtedy swap będzie PnP ;-)

Nowe części do Hond - info na PW lub GG:11090670
http://www.accordklu...ęści-silnikowe/


#3 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:05, 09.02.2012

no właśnie proszę podać mi oznacznenia silników któe podejdą p&p czyli ze zmienie sam silnik bez osprzętu
I love My CD5

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 1727 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:07, 09.02.2012

Gdyby nie to dłubanie w elektryce to swap na F20B6 byłby optymalny gdyż kolektory od F20B3 będą pasować do B6.

A tak to kupując F20Z1/A4 czy F22B3/5/7 musisz kupić silnik razem z kolektorami gdyż stare nie będą pasować, czyli najłatwiej będzie kupić taki sam słupek jak był F20B3 ...

Nowe części do Hond - info na PW lub GG:11090670
http://www.accordklu...ęści-silnikowe/


#5 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 457 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+200hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:07, 09.02.2012

Najtaniej - kup goły słupek z f20b3 lub f20z2
Drożej - Tak jak Pejot pisze

dsc16201small.jpg


#6 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:29, 09.02.2012

no to z milą checią bkupie słupek z f20b3 a duzo dlubania z elektryką w b6??
I love My CD5

#7 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 457 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+200hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:24, 10.02.2012

Dłubania jest sporo, prawdopodobnie całościowy koszt wstawienia wiązki od vtec zbliżył by się do kosztów zakupu słupka f22b3 + oczywiście koszt zakupu nowego silnika. Tak czy inaczej rozwiązanie z kupnem f20b6 jest ekonomiczne nieopłacalne, koszt modyfikacji masz praktycznie podwojona, a różnica w mocy naprawdę bardzo mała na rzecz b6. Jeśli koniecznie chcesz vtec to kupuj h22 z tych lat co napisał Pejot. A jak chcesz mieć spalanie poniżej 10 litrów to nie kombinuj tylko kupuj słupek od f20b3 lub z2.

dsc16201small.jpg


#8 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:42, 10.02.2012

no jak by była kasa to h22 by było w trakcie realizacji i nie pytałbym o poradę czy b6 bd pasowac:P skoro tak to trzeba będzie zakupić słupek z b3 i przełożyc;) bo w z2 to była ta słabsza jednostka mająća 116 kM tak?
I love My CD5

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 1727 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:29, 10.02.2012

Podsumowując, jeżeli nie planujesz tuningu to albo kup sam słupek F20B3 albo kompletny F20Z1 z kolektorami (B3 ma niekompatybilne kolektory z F20Zx czy F22Bx).

Nowe części do Hond - info na PW lub GG:11090670
http://www.accordklu...ęści-silnikowe/


#10 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:16, 21.02.2012

poszły panewki i porysowało wał:/ tak że sinik do wymiany bo nie chce mi się bawić ze szlifem:/ jaka cena gołego silnika?? tj bez skrzyni bez kolektorów bez wiązek itp tak żby był silnik i aparat zapłonowy :P
I love My CD5

#11 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 457 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+200hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:21, 22.02.2012

Cena: ok 900zł z osprzętem więc ile za sam słupek to kwestia dogadania się ze sprzedającym ;)
A tak na marginesie to ile miałeś przejechane na tym silniku ?
Miałeś gaz ?
Na jakim oleju śmigałeś ?

dsc16201small.jpg


#12 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:31, 22.02.2012

powiem tak przebieg był kręcony na 100% na moje oko i z zatartych cyferek na osłonie rozrządu na bide miał 230 tys (na liczniku niecałe 120) ;P ja śmigłem jeszcze 25 olej zmieniałem na shell 10w40 gaz miałem ale sam zakładałem jakieś pół roku temu po czym zmieniałem olej
I love My CD5

#13 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 457 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+200hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:51, 23.02.2012

Kurde ja mam teraz ok 230kkm :mrgreen:

dsc16201small.jpg


#14 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Podkarpacie
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:58, 17.03.2012

do zamkniecia
I love My CD5




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq