Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Serwis LPG Podkarpacie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysiekm13

krzysiekm13
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Brzozów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:44, 08.02.2012

Mysle założyc gaz i mam pytanie do was. Jakie są DOBRE serwisy na podkarpaciu poniewaz nie chce dziadostwa zakladac.
Dziekuje za odpowiedzi.
  • 0

#2 kamsmol

kamsmol
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 08.02.2012

Hej.

Polecam MULTISERWIS.

http://www.multiserwis.mielec.pl/

Zakładałem u nich i zero problemów. Bardzo dobre podejscie do klienta i dobry dobór podzespołów do montażu.

Pozdrawiam
Kamil
  • 0

#3 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:52, 08.02.2012

Wow .. widzę że ludzi z Mielca jest więcej niż się spodziewałem .... dlaczego jakiegoś spotkania jeszcze nie mieliśmy ?
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:07, 08.02.2012

bez zbędnego oftopa i nabijania postów w telegraficznym skrócie
Stag 300 plus lub Stag4
Reduktor AC-R01
Listwa wtryskowa hana 2000 lub 2100 ustawiona prosto nie na poziom
butla w kole zaworem skierowana na tył auta
wlew pod klapką paliwa
i wszysto co masz wiedzieć.
bez wymyślania i kombinowania może to czy tamto. nie chcesz druciarstwa zakładaj ten zestaw..

i jeszcze jedno co do tej firmy multiserwis

mają taki fajny zapis
- Zdejmujemy każdy kolektor ssący do nawiertów

jeżeli tak popros o zdjęcie... bo w VI genie jak zdejmują to muszą zajebiś..cie się spocić przy tym...
  • 0

#5 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:56, 08.02.2012

Zakładałem w połowie stycznia w multiserwisie. Na poczatku wszystko fajnie powiedzieli, wytłumaczyli itd. Montaż zajął dwa dni. Gdyby nie listwa wtryskowa która jest na wierzchu to nie było by widać że zamontowany jest lpg. Narazie przejechałem 1t km i w piątek jadę na przegląd ale narazie 0 problemów, wszystko bardzo bardzo dobrze a i spalanie jest pozytywne.
  • 0

#6 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:00, 08.02.2012

No więc może to i dobry zakład. Jak tak dalej będą rosły ceny paliw to chyba jednak będę zmuszony do założenia gazu choć bardzo tego nie chcę.
  • 0

#7 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:18, 08.02.2012

Duszek - dlaczego? Ja też się bałem, bo to moje pierwsze auto na LPG, mam butle do której przy tankowaniu wchodzi 40,8l, czyli jakieś 116zł, robię na tym +/- 410km więc połowe tego co na benzynie. Żadnych negatywnych skutków, poza tym że koło zajmuje pół bagażnika nie widzę.
  • 0

#8 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:18, 08.02.2012

Duszek - dlaczego? Ja też się bałem, bo to moje pierwsze auto na LPG, mam butle do której przy tankowaniu wchodzi 40,8l, czyli jakieś 116zł, robię na tym +/- 410km więc połowe tego co na benzynie. Żadnych negatywnych skutków, poza tym że koło zajmuje pół bagażnika nie widzę.


E to nie chodzi o to ... ja już auto z gazem miałem ... no i właśnie dlatego nie chce gazu.
  • 0

#9 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:17, 08.02.2012

Auto z gazem drutem to naprawdę nie to samo, co z gazem właściwie dobranym i zainstalowanym.

Ja miałem druta - założonego w dobrej wierze, po swapie silnika wywaliłem druta - sama butla została i postanowiłem zgłebić temat, poświęciłem na to ze 2 miesiące i mam wszystko OK.

Od 11 miesięcy - tyle minęło ani razu nie miałem żadnego czeka endżina, ani razu nie przełaczył się przy bucie na benzynę (no chyba, że zbiornik był już pusty).

Druciarstwo w PL ma niewyobrażalne rozmiary, dranie potrafią np obcinać wtyczki od czujnika temp na reduktorze i lutować kable na stałe - bardzo "wygodnie" potem np wymieniać filtr czy zestaw naprawczy - tylko dlatego, że druga część wtyczki, któą należy założyć po stronie instalacji auta kosztuje 3 zł (sic!!!!!!). A lutując na stałe zaoszczędzają 3 zł.

Wielozawór u mnie założyli taki, który był na granicy wydajności dla tego silnika i kosztował 180 zł.

Ten właściwy z zapasem wydajnści kosztował 20 zł więcej. Ja w efekcie musiałem wydać 200 zł a tan za 180 wywalić na śmietnik. Bo pierdzielonym ciulom szkoda było 20 zł dołożyć.....

I wiele wiele innych takich przykładów.

Problem jest taki, że w realiach PL klient kupuje "instalacje". To przypomina patologiczne wręcz historie na budowach, gdzie kontraktor ma wybudowac coś za jakieś $$$ otrzymane tytułem kontraktu.

Tak więc zasada jest prosta - użyć najtańszego g... , byleby w momencie odbioru przez klienta działało, co będzie potem to nieważne, nieważne, że szlag trafi po jakimś czasie głowice, że będą się cuda działy (czy hala się zawali jak śnieg spadnie i będzie zalegał na dachu).

Gościu bierze np 3000 zł za instalacje i im tańsze rzeczy wsadzi, tym więcej dla niego zostaje. To chore jest.

A co do np hipermarketów to ja troszkę miałem styczność jakieś 10 lat temu, jak budowano wszystkie geanty... franole mieli program, który dokonywał takiego reverse engineering.

Polegało to mniej więcej na tym, że o ile przy normalnych zasadach się najpierw zakłada, że tu i tu będzie stał taki i taki słup nośny, to przy konstrukcji przestrzennej wytrzyma ona nacisk jakiśtam.

Potem się ten naciskjakiśtam porównywało z normami i albo wychodziło, że spełnia albo że nie i trzeba więcej słupów dać.

Te franolskie dranie robiły odwrotnie - ich cudowny program brał normę i wyliczał, jak najmniej i jak najtaniej poustawiać, żeby normę spełniło.

W efekcie ja znając mniej więcej temat oraz jak to się odbyło, w zimie przy śniegu padającym, nie chadzam do marketów... I wam doradzam to samo..... Poważnie :/
  • 0

#10 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 08.02.2012

krzysiekm13, Tak jak koledzy polecam Multiserwis, zakładałem u nich instalkę niecały rok temu, przejechałem ponad 20k km i nie miałem jeszcze najmniejszego problemu (jedynie na benzynie coś mi ostatnio gorzej jeździ ale to pewnie przez to że pomykam tylko na gazie), jak chcesz to możemy się kiedyś umówić i obczaisz jak to u mnie wygląda, praktycznie codziennie jestem w Brzozowie (pracuję w Alcie) więc nie powinno być problemu
  • 0

#11 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:45, 09.02.2012

Pyra, i Duszek, koniec OT bo po sztuce dostaniecie..
  • 0

#12 krzysiekm13

krzysiekm13
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Brzozów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:57, 09.02.2012

dzięki za odpowiedzi. Widzę że tylko jeden serwis jest polecany ale to bardzo dobrze. Kolejne moje pytanie jest takie, jaki koszt jest takiej instalacji jak pisał kolega na początku i czy w 1 dniu to załatwi.
  • 0

#13 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:jabłonka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 09.02.2012

Ja mam Staga 300+
reduktor Zavoli S
wtryski Hana 2000 Zielona
Butla w kole
Zawór pod klapką
Przewody Faro Fi8

w marcu 2011 dałem 3000-3100 nie pamiętam dokładnie:/ co do tego czy dadzą rade w jeden dzień to wątpię, ja też chciałem w jeden dzień bo mam ok 100km w jedną stronę ale gość powiedział że postara się żeby na drugi dzień było, a i tak miałem auto po trzech:/ Jak chcesz szybko to jedź do Sanoka tam po 6godzinach będziesz już miał instalkę ( tak mi proponowali) ale jak to będzie jeździć to wolę nie wiedzieć
  • 0

#14 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:23, 09.02.2012

W 1 dzień na 100000% nie zrobią. OCenie czas oczekiwania u nich to miesiąc - kolega w ostatni weekend stycznia umawiał się na 29 lutego czy jakoś tak. Cena standardowo idzie 2850, jeżeli wlew pod klapką to +50zł

wojtekS - do to tego projektowania jak to robili francuzi to jest to prawidłowe podejście, obecnie w Polsce liczy się wszystko tak samo, są to konstrukcje bezpieczne bo w normie uwzględniony jest szereg współczynników bezpieczeństwa, zakłada się 0,5m pokrywy śnieżnej na dachu. Stare konstrukcje tego nie uwzględniały i dlatego wymagane jest odśnieżanie dachów.
  • 0

#15 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:34, 09.02.2012

Wiesz, ta hala w Katowicach co runęła też tak była chyba projektowana :/

Ja tam wolę przy swoim pozostać i nie chadzać tam w zimie wogóle...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq