Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tarcze hamulcowe CL3 na 5 śrób


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 wierzba

wierzba
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 17.01.2012

Hej!

Czy ktoś posiada numery OE tych tarcz?

TecDoc wywala mi tylko te na 4 śruby a te od ATR są chyba większe.
  • 0

HONDA ACCORD CL3
HONDA ACCORD CL7


#2 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:20, 17.01.2012

Podaj VIN na PW
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#3 wierzba

wierzba
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 17.01.2012

poszlo
  • 0

HONDA ACCORD CL3
HONDA ACCORD CL7


#4 Rafal

Rafal
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 17.01.2012

Zrób swap na atr-owe bo te do CL3 raz, że są bardzo drogie jak sprawdzałem, czas oczekiwania był długi (przy zamówieniu), a poza tym chyba tylko jedna osoba z forum je mogła zamówić.

Swap wychodzi cenowo to samo jak przeliczyłem, a problem znika raz na zawsze.

Cena zacisków 600 zł + tarcze zimmermann 340 zł około + klocki ATE 180 zł.

Tarcze do CL3 cena około 800 zł wyszło mi za 2 sztuki + klocki ATE 180 zł.

Hamowanie na atr-owych bez porównania :-)
  • 0
Rafał

#5 dees

dees
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:3
  • Wersja:Sport
  • KM:500
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:BRAK
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:41, 18.01.2012

pawpor masz coś na tył do CL3? - podobno podejdą od ATRa
  • 0

#6 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:03, 18.01.2012

pawpor masz coś na tył do CL3? - podobno podejdą od ATRa


Niestety, nic w normalnych cenach.. Pejot ma blueprinty, podobno dają rade
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#7 Rafal

Rafal
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:10, 18.01.2012

pawpor masz coś na tył do CL3? - podobno podejdą od ATRa


Niestety, nic w normalnych cenach.. Pejot ma blueprinty, podobno dają rade


Czy CL3 czasami nie ma takich samych tarcz na tyle jak pozostałe 1.8, 2.0 i ATR - VI gen?
  • 0
Rafał

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:13, 18.01.2012

1.8, 2.0


te mają 4 śruby (oprócz SPORTa)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:15, 18.01.2012

SPORT ma na 4 śruby felgi... czyli ma piasty i tarcze też na 4 - wiem miałem sporta
pozatym tył od ATR'a jest taki sam jak u nas tylko piasta na 5 śrub jest...
  • 0

#10 Rafal

Rafal
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:22, 18.01.2012

SPORT ma na 4 śruby felgi... czyli ma piasty i tarcze też na 4 - wiem miałem sporta
pozatym tył od ATR'a jest taki sam jak u nas tylko piasta na 5 śrub jest...


No włąsnie zapomniałem o drobnym szczególe... 5 śrub w atr i CL3 :k

Klocki na tył jednak na.... 99% sa takie same, czyż tak :?: :roll:
  • 0
Rafał

#11 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:24, 18.01.2012

SPORT ma na 4 śruby felgi... czyli ma piasty i tarcze też na 4 - wiem miałem sporta
pozatym tył od ATR'a jest taki sam jak u nas tylko piasta na 5 śrub jest...


No włąsnie zapomniałem o drobnym szczególe... 5 śrub w atr i CL3 :k

Klocki na tył jednak na.... 99% sa takie same, czyż tak :?: :roll:


Na 100% takie same ;)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:26, 18.01.2012

SPORT ma na 4 śruby felgi


racja
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 Rafal

Rafal
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 18.01.2012

SPORT ma na 4 śruby felgi... czyli ma piasty i tarcze też na 4 - wiem miałem sporta
pozatym tył od ATR'a jest taki sam jak u nas tylko piasta na 5 śrub jest...


No włąsnie zapomniałem o drobnym szczególe... 5 śrub w atr i CL3 :k

Klocki na tył jednak na.... 99% sa takie same, czyż tak :?: :roll:


Na 100% takie same ;)


No właśnie :-) zagalopowałem się z tym stwierdzeniem "takie same", gdyż ja wymieniałem tylko klocki w CL3 na tyle i szukając dowiedziałem się, że klocki w tym mod. są identyczne na tyle, bez wzgledu na silnik.

Nie wiem jak Wy Panowie, ale ja bym koledze wierzba radził zrobić z przodu swap hamulców. Ja jak wymieniłem zacisk jarzmo itd. hamulec zrobił sie po dotarciu tarcz "kozacki". Jedyny problem, o ile tak mozna to nazwać, jest dotoczenie pierścienia, gdyż CL3 ma na piaście 64 mm, a ATR ma 70 mm.
  • 0
Rafał

#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:49, 18.01.2012

dlatego lepiej kupić piasty tył od ATR'a i zakupić tarcze od niego..
  • 0

#15 wierzba

wierzba
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 18.01.2012

Wczoraj porownywalem i sie okazuje ze przody tarcze w CL3 sa jak w VII genie, a tam dostepnosc juz jest duza, dzis sprawdze tyly. :D
  • 0

HONDA ACCORD CL3
HONDA ACCORD CL7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq