Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pasek klinowy ACCORD VII


Najlepsza odpowiedź Vice , 06:17, 26.04.2019

Wymieniłem dziś pasek na nowy


I nadal jest tak
lv5L5Uv.jpg

To znaczy że ESM ma rację?

U mnie po wymianie na Bando też tak było. Nie przejmuj się, ten typ tak ma :)

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
257 odpowiedzi w tym temacie

#31 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:09, 08.06.2013

Oczywiście obsuwa czasowa, ale tak to wygląda z tym paskiem (chyba na końcu skali jest teraz):
http://www.fotosik.p...fbcaa12cb629d78


Zgodnie ze zdjęciem jake zamieścił Statom to napinacz prawidłowo jest naciągnięty. Jeżeli trójkąt wskaźnika znajduje się na granicy prostokątów oznaczających zakres wartości nominalnych pracy autonapinacza to wszystko jest ok.

U mnie po wymianie sprężarki klimy i założeniu nowego paska wskaźnik wykracza poza zakres nominalny o jakieś 2-3 mm to jednak pasek daje radę (pewnie dlatego że nowy mimo że za długi). Okazało się że koło pasowe sprężarki jest ciut mniejsze i oryginalny pasek okazał się za długi. No ale póki pasek nowy to daje radę i nic nie piszczy.
  • 0

Irek Sz.
AccoVII - AMS 0W20; CR-V III - AMS 0W30; Civic VIII - AMS 0W30; Moto Honda Shadow Spirit VT750 - AMS MOTO 10W40


#32 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:43, 08.06.2013

Daj jakieś potwierdzenie swoich racji
link ,instrukcje itp.
ps
znalazłem
http://i41.photobuck.../scan0001-1.jpg
  • 0
                       

#33 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:07, 08.06.2013

Dołączona grafika
  • 0

#34 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:33, 08.06.2013

Cześć :-)
Kolega Seiko, podał zrzut z ESM, który też widziałem i teraz żeby było trudniej zrzut z instrukcji obsługi ;-) :mrgreen:
Dołączona grafika
Pytanie, które źródło jest 'poprawniejsze'...

Pozdrawiam
Tomek

P.S. to w końcu u mnie pasek jest we właściwym zakresie, czy nie ??
  • 0

#35 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:25, 08.06.2013

...a wydawałoby się ,że pasek klinowy to taka prosta sprawa :mrgreen:
  • 0
                       

#36 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:32, 10.06.2013

a to ciekawostka... czyli ewidentnie gdzieś jest błąd. ja bym jednak skłaniał się ku temu, że w esm jest prawidłowo podane. a w instrukcji jest błąd.
  • 0

#37 Mikluskusz

Mikluskusz
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:57, 12.06.2013

Wczoraj nabyłem pasek do benzyny 2.0 z 2005 roku.
Oznaczenie Hondy: 38920-RBA-E03. Oznaczenie na pasku: Bando 7PK1759. Cena 157 zł.
  • 0

#38 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:57, 13.06.2013

No niby prosta sprawa.... ale gdzie"nominalnie" powinna znajdować się strzałka
West .....jakby nie było powinien wiedzieć :-)
  • 0
                       

#39 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:23, 13.06.2013

Hej :-)

No niby prosta sprawa.... ale gdzie"nominalnie" powinna znajdować się strzałka
West .....jakby nie było powinien wiedzieć :-)

Na Zlocie się pozagląda pod maski i wyciągnie średnią ;-)

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#40 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:04, 09.07.2013

Wczoraj nabyłem pasek do benzyny 2.0 z 2005 roku.
Oznaczenie Hondy: 38920-RBA-E03. Oznaczenie na pasku: Bando 7PK1759. Cena 157 zł.

dzis kupilem pasek w aso lublin z identycznym oznaczeniem a koszt 175 zł :shock: co aso to inna cena
mam nadzieje ze mi dali dobry, bo czytajac o tych paskach to kazdy ma inny.
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#41 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:45, 13.07.2013

Cześć :-)
Koledzy albo coś u mnie nie do końca OK z prowadzeniem paska, albo mam pecha, bo dzisiaj znowy coś mi zaczęło 'telepać' pod maską - ot tak po prostu w trakcie płynnej, równej jazdy na trasie... zatrzymałem się, otworzyłem maskę, patrzę, a pasek delikatnie ścięło (na połowie długości jeden klin), ale co 'ciekawsze' pasek się 'rozwarstwił' - wierzchnia warstwa na dużej części jakby się odkleiła... jakoś odciąłem, tą popsutą część do końca (jak zawsze mam przy sobie scyzoryk, to akurat dzisiaj musiałem zostawić w domu :k ) i dojechałem bez dalszych niespodzianek te 30 km do celu.
Gdzie na szybko dostanę go poza ASO (szukałem w kilku sklepach na miejscu w Łodzi i lipa - tylko jakiś DAYCO widzę ew. Conti, ale ten za to wyjątkowo drogi)?
Ew. mogę kupić jakikolwiek, wymienie na szybko, a później po wymienie na docelowy, zostawię sobie w bagażniku, bo jak widać może się przydać...
Jakby ktoś wiedział gdzie można kupić Bando, najlepiej w Łodzi, byłbym wdzięczny...

Pozdrawiam
Tomek

P.S. jak wymienię pasek to wrzucę fotki tego starego... masakra jakaś...

[ Dodano: 2013-07-19, 23:02 ]
No więc byłem dzisiaj w ASO i co się okazało po zdjęciu starego paska - koło pasowe pompy wspomagania na lewym 'ograniczniku' (ten rant uniemożliwiajacy zsuniecie się paska od strony błotnika, czyli z tej strony gdzie ścięło pasek) miało dwa dosyć ostre 'zadziory', wyraźnie widoczne i wyczuwalne palcem, a spowodowane... UWAGA na 99,99% podważaniem paska śrubokrętem (ślady dosyć wyraźnie wskazują na użyte narzędzie)... jedyne miejsce, gdzie mogły powstać te uszkodzenia to warsztat, w którym wymieniałem pompę wody i później były problemy z paskiem...
  • 0

#42 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:46, 22.07.2013

Cześć :-)
Kolega Seiko, podał zrzut z ESM, który też widziałem i teraz żeby było trudniej zrzut z instrukcji obsługi ;-) :mrgreen:
Obrazek
Pytanie, które źródło jest 'poprawniejsze'...

Pozdrawiam
Tomek

P.S. to w końcu u mnie pasek jest we właściwym zakresie, czy nie ??


dodam, jeszcze od siebie, ze sprawdziłem w swojej instrukcji obsługi z po lifta, i tam pokazany zakres pracy napinacza jest taki sam jak podane w esm. czyli wychodzi na to, że błąd był w instrukcji przed liftem.

[ Dodano: 2013-07-22, 19:50 ]

[ Dodano: 2013-07-19, 23:02 ]
No więc byłem dzisiaj w ASO i co się okazało po zdjęciu starego paska - koło pasowe pompy wspomagania na lewym 'ograniczniku' (ten rant uniemożliwiajacy zsuniecie się paska od strony błotnika, czyli z tej strony gdzie ścięło pasek) miało dwa dosyć ostre 'zadziory', wyraźnie widoczne i wyczuwalne palcem, a spowodowane... UWAGA na 99,99% podważaniem paska śrubokrętem (ślady dosyć wyraźnie wskazują na użyte narzędzie)... jedyne miejsce, gdzie mogły powstać te uszkodzenia to warsztat, w którym wymieniałem pompę wody i później były problemy z paskiem...


czyli widocznie jakiś pseudo mechanik nie wiedział za bardzo jak zwolnić naciąg paska i musiał posłużyć się siłą i śrubokrętem czyli tym co mu przyszło do tej pustej głowy. bo innej opcji nie widzę, po co by się było siłować z tym paskiem.
  • 0

#43 Burza

Burza
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Śląsk/Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 25.07.2013

Witam. Co jaki czas trzeba wymienić pasek klinowy?? Auto z 2007 r. 74000 km.
  • 0

"W Hondzie jest tak. Wrzucasz 3 biegi i nie ma kolegi"


#44 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:21, 18.09.2013

Hej :-)
No i 'paskowe' 'never ending story'... od niedawna coś mi zaczęło chrobotać/z czasem bardziej piszczeć miarowo, wraz ze wzrostem obrotów piszczenie przyspieszało... w końcu się dzisiaj wkur... i podjechalem do znajomego do ASO żeby osłuchał co dokładnie piszczy (ja stawiałem na jakieś łożysko w torze paska) i jak to wyeliminować... okazało się, że piszczy co?... oczywiście pasek :k po popsikaniu jakimś spray'em na godzinke pomogło i nie piszczało, ale teraz znowu piszczy, tylko do ok. 2k obr/min jest cisza (wcześniej niezależnie od obrotów piszczało).
Tak więc do czasu wymiany paska, czeka mnie eko-jazda (w sumie to też nie do końca, bo jazda tylko poniżej 2k obrotów, też nie jest chyba zbytnio eko)...
Aha teraz winowajca - Contitech, podobno w ostatnim czasie mocno się popsuły paski Continentala - tak przynajmniej twierdził jeden z mechaników...
Żadnych więcej eksperymentów - teraz to już tylko Bando, albo Mitsuboshi (w sumie to tego Contitecha założyłem ze 3 m-ce temu tylko awaryjnie, a że nie było niczego innego na miejscu to taki założyłem - stary musiałem pilnie wymieniać, bo została go tylko połowa). Jak teraz pomyślę to wyjdzie na to samo jakbym od razu kupił oryginał w ASO (chyba niecałe 170 zł - po jakimś rabaciku to pewnie za 150 dałoby się wyrwać).

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#45 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:28, 18.09.2013

no ja kupilem w aso bando, wymienilem i mam spokoj a przed wymiana prawie codziennie rano popiskiwal, jednak warto pewne rzeczy zamieniac na ori.
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq