Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Ori Xenon czy HID - Honda Accord 2009r.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:56, 05.01.2012

Witajcie,

Mam wersję Elegance. Bez Xeononów. Przyzwyczaiłem się do nich ze starego auta i koniecznie chcę to zmienić.

Zastanawiam się na dwoma rozwiązaniami:
1) Zakup ori lamp z Xenonem.
Czy to wystarczy podłączyć plug&play ?

2) Zakup zestawu HID - np. http://allegro.pl/ho...1988613247.html ?
Bez problemu będzie to działać ?

Co polecacie i jakie są Wasze doświadczenia ?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Poczytałem trochę na ten temat, ale dużo spraw tego typu dot. Accordów starszej generacji :)
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:11, 05.01.2012

tomekgp, ori lampy i ori przetwornice to duzy wydatek. najtaniej bedize kupic przetwornice hidowe, zarniki philipsa no i soczewke (o ile w 8gen tez sie da wymienic). jak masz mozliwosc odkrec dekiel od zarowki mijania i cyknij mi dobra fote to Ci powiem co i jak.

zwykle hidy na h1 ktorych dales link nie sa zle ale te ori sieca jednak lepiej (chodzi o odblysnik, przeslone jak i zarnik). mialem, testowalem i wiem co mowie. co do napisow ze dedykowane do hondy to wielka sciema. nie ma czegos takiego jak dedykowane hidy na h1;)
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:29, 05.01.2012

Czyli pomimo to że mam soczewkę w lampach to nie jest to ta sama soczewka co z ori xenonie ?
Może w VIII gen. jest inaczej?

I lepiej kupić zestaw HID bez żarników i dokupić żarniki Philipsa ?

Postaram się zrobić jakąś fotę, ale z tego co widzę będzie ciężko w ogóle dostać się do tych żarówek...
  • 0

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:33, 05.01.2012

tomekgp, nie wiem dokladnie jak to jest w 8gen bo nie rozbieralem. w 7gen jest tak ze sa dwa rodzaje. pierwszy to taki ze jest soczewka odblysnik i do odblysnika jest przykrecana przyslona. drugi to taki ze soczewka jest zintegrowana z przeslona i odblysnik.

w kazdym razie sama soczewka jako szklo jest jednakowa. przeslona jest zupelnie inna bo xenon swieci na plasko a halogen lewa strona plasko a prawa do gory mniej wiecej tak __ ---- (xenon) i __ / (halogen). dodatkowo odblysnik z xenona jest szerszy i szerzej swieci kiedy halogen swieci mocno w dal.

zarnikow nie kupisz do zwyklej lampy bo jest na zarowke h1 albo h7 a xenon to zarnik d2s
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:46, 08.01.2012

Rozumiem.

Co do żarników nie zrozumiałeś mojego pytania.
Chodziło mi o to, czy w HIDach lepiej stosować żarnik z kompletu, czy może dać oryginalny Philipsa lub Osrama?

Wracając do zdjęcia i ogólnie montażu HIDów w 8 gen. Czarno to widzę... Do zarówki od świateł drogowych dostanę się, ale od mijania nie ma szans - trzeba całą lampę wyjmować...
  • 0

#6 adrian8308

adrian8308
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 08.01.2012

Co do żarników nie zrozumiałeś mojego pytania.
Chodziło mi o to, czy w HIDach lepiej stosować żarnik z kompletu, czy może dać oryginalny Philipsa lub Osrama?


Philips czy Osram nie produkuje żarników typu: H1, H3, H4, H7, H9 itp...

Jeżeli chodzi o te dwie firmy to masz do wyboru D2S lub D1S czy D2R
  • 0

#7 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:30, 08.01.2012

Philips czy Osram nie produkuje żarników typu: H1, H3, H4, H7, H9 itp...


wiec tlumaczac to na prosty jezyk. zestawy hidowe sa tak robione zeby mozna je bylo zamontowac do zwyklej lampy - tam zarowka ma 4 kabelki jedne idace od przetwornicy do zarowki a drugie idace od zasilania starej zarowki do przetwornicy.

philips czy osram robi tylko prawdziwy xenon/hid wiec zarowka nie ma zadnych kabelkow i nie podlaczysz jej do istniejacej instalacji w samochodzie.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:02, 25.01.2012

Prawdopodobnie zdecyduje sie na HID. Chociaz testowo. Ale martwi mnie jedynie dostep do lamp i wymiany zarowek - ponoc trzeba sciagac zderzak - tak mi powiedzieli w ASO, jesli chodzi nawet o wymiane zwyklej zarowki...
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:06, 25.01.2012

tomekgp, kolego nie obraz sie ale stac cie na 8gena z 09roku a zalozujesz powiedzmy tego tysiaka na ori xenony? i masz problem z glowy a jak Ci sie nie bedize zapalal ktorys zarnik? jak Ci bedzie mrugal czy cos to znowu bedziesz sciagal zeby oddac na reklamacje?
  • 0

#10 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:16, 25.01.2012

Prawdopodobnie zdecyduje sie na HID. Chociaz testowo. Ale martwi mnie jedynie dostep do lamp i wymiany zarowek - ponoc trzeba sciagac zderzak - tak mi powiedzieli w ASO, jesli chodzi nawet o wymiane zwyklej zarowki...

To jest bzdura...sam wymienialem w swoim juz dwa razy zarowki....i gwarantuje Tobie,ze nie zdejmowalem zderzaka :mrgreen: .
Wymienia sie zarowki od strony silnika...na ''czuja''bo nic nie widac...ja tak robie,lub odchylasz plastikowe nadkole i robisz
wymiane tak jak podaje instrukcja.
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:21, 05.02.2012

@blackfly

A ori lampy będą pasować plug & play ? Chodzi o wtyczki i ustawienia komputera.
Przebolałem to już w poprzednim aucie - zakładałem oryginalny bi-xeon - różnica we wtyczkach, ciągnięcie dodatkowych kabli do modułu komfortu i kombinacje w komputerze...

No i chętnie kupię ori zestaw jak masz za 1000 zł :)

@gebek

Też to wyczytałem w instrukcji, ale ponoć w ASO mówili,że przy silniku benzynowym jest mniejszy problem - w dieslu jest ciaśniej.
  • 0

#12 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:44, 05.02.2012

tomekgp, ori lampy pasuja na 100%. honda to nie VW i nie ma zadnych modulow komfortu i innych cudow. czy sama wtyczka pasuje na 100% to Ci nie powiem ale na 99%. w kazdym razie jesli juz to wystarczy zmienic sama wtyczke. nic wiecej nie trzeba przerabiac. przy BI-xenonie jest ten problem ze musisz w jeden zarnik wlozyc jakby 2 funkcje bo masz drogowe i mijania.
  • 0

#13 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:52, 05.02.2012

http://moto.allegro....2042175505.html
  • 0

#14 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:54, 05.02.2012

tarjei86, mowimy o acco 8gen a lampy podeslales do 7ki:)
  • 0

#15 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:56, 05.02.2012

sorry :k

ale.....sprzedawca z tej aukcji ma dużo części do VII i VIII gena - lampy z VIII też tam widziałem :ok
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq