XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ori Xenon czy HID - Honda Accord 2009r.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:56, 05.01.2012
Mam wersję Elegance. Bez Xeononów. Przyzwyczaiłem się do nich ze starego auta i koniecznie chcę to zmienić.
Zastanawiam się na dwoma rozwiązaniami:
1) Zakup ori lamp z Xenonem.
Czy to wystarczy podłączyć plug&play ?
2) Zakup zestawu HID - np. http://allegro.pl/ho...1988613247.html ?
Bez problemu będzie to działać ?
Co polecacie i jakie są Wasze doświadczenia ?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Poczytałem trochę na ten temat, ale dużo spraw tego typu dot. Accordów starszej generacji
#2
Napisano 16:11, 05.01.2012
zwykle hidy na h1 ktorych dales link nie sa zle ale te ori sieca jednak lepiej (chodzi o odblysnik, przeslone jak i zarnik). mialem, testowalem i wiem co mowie. co do napisow ze dedykowane do hondy to wielka sciema. nie ma czegos takiego jak dedykowane hidy na h1;)
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:29, 05.01.2012
Może w VIII gen. jest inaczej?
I lepiej kupić zestaw HID bez żarników i dokupić żarniki Philipsa ?
Postaram się zrobić jakąś fotę, ale z tego co widzę będzie ciężko w ogóle dostać się do tych żarówek...
#4
Napisano 16:33, 05.01.2012
w kazdym razie sama soczewka jako szklo jest jednakowa. przeslona jest zupelnie inna bo xenon swieci na plasko a halogen lewa strona plasko a prawa do gory mniej wiecej tak __ ---- (xenon) i __ / (halogen). dodatkowo odblysnik z xenona jest szerszy i szerzej swieci kiedy halogen swieci mocno w dal.
zarnikow nie kupisz do zwyklej lampy bo jest na zarowke h1 albo h7 a xenon to zarnik d2s
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:46, 08.01.2012
Co do żarników nie zrozumiałeś mojego pytania.
Chodziło mi o to, czy w HIDach lepiej stosować żarnik z kompletu, czy może dać oryginalny Philipsa lub Osrama?
Wracając do zdjęcia i ogólnie montażu HIDów w 8 gen. Czarno to widzę... Do zarówki od świateł drogowych dostanę się, ale od mijania nie ma szans - trzeba całą lampę wyjmować...
#6
Napisano 14:50, 08.01.2012
Co do żarników nie zrozumiałeś mojego pytania.
Chodziło mi o to, czy w HIDach lepiej stosować żarnik z kompletu, czy może dać oryginalny Philipsa lub Osrama?
Philips czy Osram nie produkuje żarników typu: H1, H3, H4, H7, H9 itp...
Jeżeli chodzi o te dwie firmy to masz do wyboru D2S lub D1S czy D2R
#7
Napisano 15:30, 08.01.2012
Philips czy Osram nie produkuje żarników typu: H1, H3, H4, H7, H9 itp...
wiec tlumaczac to na prosty jezyk. zestawy hidowe sa tak robione zeby mozna je bylo zamontowac do zwyklej lampy - tam zarowka ma 4 kabelki jedne idace od przetwornicy do zarowki a drugie idace od zasilania starej zarowki do przetwornicy.
philips czy osram robi tylko prawdziwy xenon/hid wiec zarowka nie ma zadnych kabelkow i nie podlaczysz jej do istniejacej instalacji w samochodzie.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:02, 25.01.2012
#9
Napisano 15:06, 25.01.2012
#10
Napisano 17:16, 25.01.2012
To jest bzdura...sam wymienialem w swoim juz dwa razy zarowki....i gwarantuje Tobie,ze nie zdejmowalem zderzaka .Prawdopodobnie zdecyduje sie na HID. Chociaz testowo. Ale martwi mnie jedynie dostep do lamp i wymiany zarowek - ponoc trzeba sciagac zderzak - tak mi powiedzieli w ASO, jesli chodzi nawet o wymiane zwyklej zarowki...
Wymienia sie zarowki od strony silnika...na ''czuja''bo nic nie widac...ja tak robie,lub odchylasz plastikowe nadkole i robisz
wymiane tak jak podaje instrukcja.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:21, 05.02.2012
A ori lampy będą pasować plug & play ? Chodzi o wtyczki i ustawienia komputera.
Przebolałem to już w poprzednim aucie - zakładałem oryginalny bi-xeon - różnica we wtyczkach, ciągnięcie dodatkowych kabli do modułu komfortu i kombinacje w komputerze...
No i chętnie kupię ori zestaw jak masz za 1000 zł
@gebek
Też to wyczytałem w instrukcji, ale ponoć w ASO mówili,że przy silniku benzynowym jest mniejszy problem - w dieslu jest ciaśniej.
#12
Napisano 21:44, 05.02.2012
#14
Napisano 21:54, 05.02.2012
#15
Napisano 21:56, 05.02.2012
ale.....sprzedawca z tej aukcji ma dużo części do VII i VIII gena - lampy z VIII też tam widziałem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych