Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Rezystor nadmuchu// Wentylator w kabinie nie działa.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 18:56, 01.07.2015

Hej :-)

Nie wiem do końca dlaczego padł za pierwszym razem ale za drugim prawdopodobnie dlatego że włączyłem nawiew bez zamontowania modułu na swoim miejscu. W związku z tym, że jest chłodzony powietrzem z nawiewu to się spalił.

To jest akurat prawdopodobne... najważniejsze, że udało się naprawić :-)

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#17 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:55, 22.08.2016

sprawdziłem wszystkie bezpieczniki multimetrem, wyjąłem pozycję nr "10", wizualnie nic nie mu nie dolega, piny nie popalone itd. Mimo wszystko zaryzykować i kupić jakiś używany rezystor?? Dodam że nie mam nawiewu z wentylatora w kabinie, oraz wiatraki na chłodnicy się nie uruchamiają, podobnie jak klima nie zaskakuje. 

 

3774397500_1471888416_thumb.jpg 3987708300_1471888417_thumb.jpg 3803148900_1471888419_thumb.jpg 

 

Po tych zdjęciach można stwierdzić czy ten rezystor żyje?? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#18 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:11, 23.08.2016

 

u mnie nie ma przejścia między 1 a 2 pinem, także do wywalenia. Cena w DE 112 euro w Aso :diabelgrin:

 

Z resztą mierzyłem oporność samych oporników i właśnie na drugim pinie pokazywał jakieś bzdury, także wszystko ma ręce i nogi


Użytkownik ślepak edytował ten post 17:12, 23.08.2016

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#19 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:24, 25.08.2016

Po wymianie rezystora wszystko gra i buczy, udało się dorwać oryginał za 30 euro wyjęty z anglika.


Użytkownik ślepak edytował ten post 12:00, 26.08.2016

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#20 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:38, 28.04.2017

Odświeżę aby było w jednym miejscu - naprawa rezystora dmuchawy DENSO 077800-0780.

 

Wszystko przy założeniu , że nie padł taranzystor mocy. Jeżeli tak to też trzeba go wymienić - nie wiem na jaki - bo u mnie był sprawny ( zdjęcie w PS go pokazuje - może ktoś zidentyfikuje).

 

Tutaj go znajdziecie - najlepiej do wymiany zdemontować schowek.

th_IMG_20170329_185107_zpsqtephrne.jpgth_IMG_20170329_184552_zpseg2fb7i4.jpg

 

Tak wygląda rezystor po rozmontowaniu na części pierwsze - trzeba rozlutować górę.

th_IMG_20170427_131558_zps3yenbtxp.jpgth_284eb45b-5cd5-4165-acd2-dddc277bfa80_th_IMG_20170427_131729_zpsja3evsv1.jpg

W miejscu przy śrubie znajduje się rezystor termiczny który wymieniamy, o parametrach

odporność termiczna  114 [C]  i prąd 2A - oryginał

 

wymieniłem na

                                   115 [C]  i prąd 3A  - taki znalazłem ( dzięki Statom za konsultacje).

Rezystor jest zatopiony w tej białej paście i oparty na blaszce mocującej tranzystor.
Dodatkowo wymieniłem pastę - zwykła uzywana do procesorów.
th_IMG_20170427_144415_zpsvqv9hn8h.jpg

Składamy i cieszymy się nawiewem za 2 PLN i 30 min pracy.

Do diesla nie rozbierałem więc nie wiem co tam siedzi, ale dostałem taki po "udanych zakupach na allegro od świadomego sprzedawcy".
Jak znajdę czas to do niego zajrzę.
 

PS

Tranzystor mocy
th_IMG_20170427_143722_zps5uaj2fbo.jpg

Załączone pliki


Użytkownik Waldi. edytował ten post 13:41, 04.05.2020

  • 0

#21 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:36, 28.04.2017

Ehhh, a ja stary wywaliłem do śmieci  :diabelgrin:  W sumie jak kupowałem używkę, to jeszcze zamówiłem sobie od em2, bo też pasuję  :diabelfaja:  Także jeden mam na zapas.

Myślę że warto to umieścić w dziale "zrób to sam" bo to dość powszechny problem.

W dieslu jest dokładnie taki sam, sam używkę montowałem od cl7.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#22 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:52, 28.04.2017

Myślę że warto to umieścić w dziale "zrób to sam" bo to dość powszechny problem.

W dieslu jest dokładnie taki sam, sam używkę montowałem od cl7.

i tak będzie...


  • 0

#23 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:11, 29.04.2017

W dieslu jest dokładnie taki sam, sam używkę montowałem od cl7.


Ten który dostałem nie jest . Ma dużo większą wtyczkę.

by HUAWEI 😎

Użytkownik Waldi. edytował ten post 08:14, 29.04.2017

  • 0

#24 KFAJP

KFAJP
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Selby/ZLotoryja
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:28, 28.05.2023

Cześć, właśnie wyjąłem swój Denso 077800-0930 z 2,2 diesel kombi, Anglik.
Po odpaleniu auta zero nadmuchu, sprawdziłem bezpieczniki, po czym trafiłem na ten post. Miałem długą trasę i po 1-1,5h jazdy się włączyło na 15-20min. Ponownie nic przez kolejne 4h. Czekam na używkę, a mój postaram się przelutować jako zapasowy. Pozdrawiam

Załączone pliki


  • 0
Posiadacz Hondy od 28/04/12





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq