Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

(Tourer) Eibach vs. H&R vs. KW (alternatywa dla Eibach)

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
198 odpowiedzi w tym temacie

#181 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:22, 11.05.2018

Tutaj masz przykładową aukcję ze sprężnami na tył OEM, wyglądają tak samo..

 

http://allegro.pl/sp...7126903657.html


  • 0

#182 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 20:36, 12.05.2018

Partacze a nie EIBACH oficjalny dystrybutor - już rok temu potwierdzili u producenta, że oferowany przez nich komplet - rzekomo pasujący do kombi - nie pasuje do CM2, ale widzę że nadal wprowadzają w błąd, co gorzej - świadomie!

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#183 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:43, 12.05.2018

To w końcu co pasuje do kombi?? h&r tylko?


  • 0

#184 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 21:25, 12.05.2018

H&R - nie tylko, ale na pewno ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#185 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:28, 12.05.2018

Tylko i tylko h&r? :)

Wysłane przez Tapatalka
  • 0

#186 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:57, 13.05.2018

Partacze a nie EIBACH oficjalny dystrybutor - już rok temu potwierdzili u producenta, że oferowany przez nich komplet - rzekomo pasujący do kombi - nie pasuje do CM2, ale widzę że nadal wprowadzają w błąd, co gorzej - świadomie!

Pozdrawiam
- Artur

Czyli moje obawy się potwierdziły. Napisałem też maila do Eibacha i jestem ciekaw co odpiszą. Wielkie dzięki ARTude.
Ktoś ma jakieś opinie odnośnie APEX?

Użytkownik Sebaj edytował ten post 07:42, 13.05.2018

  • 0

#187 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:59, 13.05.2018

Przecież w tourerach jest inne zawieszenie niż w sedanie. Sprężyna jest osobno, nie na amortyzatorze i nie podejdzie na 100%
Kolejny przykład Eibach, sprężyny do ufo VIII gene98ea55e8775b9a00342f47945d5ecb7.jpg

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#188 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 11:30, 13.05.2018

Napisałem też maila do Eibacha i jestem ciekaw co odpiszą.

Mi odpisali, że pasują, mimo to prosiłem o potwierdzenie u producenta, u niemca okazało się jednak, że nie pasują - zapewniali, że usuną błędną informację ze strony, w marcu ubiegłego roku.

Jeśli będziesz odsyłać - żądałbym zwrotu na ich koszt.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#189 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:45, 14.05.2018

Ktoś ma jakieś opinie odnośnie APEX?

 

Już kiedyś pisałem:
 

Jeśli chodzi o Apexy to nie narzekam, jest twardziej niż na serii, ale nie aż tak bardzo - niestety nie mam referencji do innych sprężyn.

Spokojnie można sporo załadować do kufra i nie siadają tak bardzo jak seria.

A przy dobrze ustawionej geometrii w szybkich zakrętach trzyma się jak na szynach.

 

Z minusów - przy seryjnych amorach, które mają ok. 165k przebiegu - po przejeździe przez większe poprzeczne garby odczuwalny jest tzw. efekt pingponga - amortyzator ma problem z tłumieniem - dla tego prawdopodobnie niedługo będę montował coś nowego, może Koni, może Bilstein.


  • 0

#190 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 09:23, 14.05.2018

Myślałem że Eibach jest porządniejszą firmą a tu takie kwiatki na stronie- a biorąc pod uwagę, że o tym wiedzą to już w ogóle paranoja.
A tutaj wiadomość od Eibacha :

Dzień dobry
Słusznie Pan zauważył, że sprężyny z sedana nie będą pasować do kombi. Przyznaję że opis na stronie może być mylący. W teorii opis tyczy się modelu "Honda Accord VII", bez wskazania na wersję Tourer. Rozumiem jednak że kieruje się Pan hondowym oznaczeniem CM2. Zestaw E10-40-008-03-22 pasuje tylko do sedana. Do wersji Tourer oferowany był zestaw E10-40-008-04-22. Niestety został on wycofany ze sprzedaży.


Już kiedyś pisałem:


Jeśli chodzi o Apexy to nie narzekam, jest twardziej niż na serii, ale nie aż tak bardzo - niestety nie mam referencji do innych sprężyn.
Spokojnie można sporo załadować do kufra i nie siadają tak bardzo jak seria.
A przy dobrze ustawionej geometrii w szybkich zakrętach trzyma się jak na szynach.

Z minusów - przy seryjnych amorach, które mają ok. 165k przebiegu - po przejeździe przez większe poprzeczne garby odczuwalny jest tzw. efekt pingponga - amortyzator ma problem z tłumieniem - dla tego prawdopodobnie niedługo będę montował coś nowego, może Koni, może Bilstein.

Dzięki, gdzieś się już dokonałem do twojego postu.
Z tego co czytam to Apexom bliżej do H&r a Jamexom do Eibacha i chyba z tego powodu wypróbuję Jamex. Również obniżenie (teoretycznie) troszkę mniejsze co jest dla mnie na plus.

Użytkownik Sebaj edytował ten post 09:25, 14.05.2018

  • 0

#191 West85

West85
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 14.04.2019

Witam, kto z Was jeździ na sprężynach Jamex przód + tył. Czy po obniżeniu - 30mm konieczne są cambery? Felga 17' opona 225/45.
Gdzies wyczytałem że poniżej 35mm może delikatnie przycinać ranty opon, czyli te 30mm w dół jest bezpieczne?
Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
  • 0

#192 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:55, 14.04.2019

Jak obnizysz auto to koniecznie zamontuj z tylu regulowane wahacze do ustawienia kata pochylenia kola, do tego zbieznosc przód - tył. Wtedy nic nie bedzie "scinac". Ja już zrobilem ok 25kkm i nic nie scina!

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 1

#193 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 14:06, 14.04.2019

Ja odpuściłem cambery. Kąty na Jamexach po ustawieniu zbieżności mam 1.3-1.4 stopnia i nie widzę specjalnie żeby cięło opony. Dodam, że jeżdżę raczej na pusto.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 1

#194 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:18, 14.04.2019

Czy po obniżeniu - 30mm konieczne są cambery?


Nie są konieczne.

Negatyw mam plus-minus 2.5°,
na letnich zrobiłem 27 tysięcy kilometrów,
na zimowych ponad 7 tysięcy,
wszystko na powyższym negatywie,
i zero ścinania opon!

Tegoroczne zimówki po wspomnianych 7 tysiącach:
heeWxR5.jpg
  • 1

Pozdrawiam
- Artur
 


#195 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:59, 14.04.2019

-50/-30 jeździ i brak oznak zużycia opon. Geometria w normie.

Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq