Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

(Tourer) Eibach vs. H&R vs. KW (alternatywa dla Eibach)

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
198 odpowiedzi w tym temacie

#1 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:05, 19.12.2011

Witam. chcialem sie poradzic na temat sprezyn. Niektorzy wiedza ze sie zamierzam do gleby i mialy to bys springi Eibach ale w UK nigdzie nie moge ich dostac a sam Eibach juz ich nie robi i to jest oficjalnie potwierdzone na ich stronie. Zaproponowano mi jedynie H&R one daja niby ok -30mm. druga opcja to szukanie i sciaganie z PL. czy ktos moze cos wiecej powiedziec na temat tych obu sprezyn i ewentualnie polecic jakies sklepy gdzie kupowaliscie swoje springi albo znacie jakies dobre sklepy najlpiej z wysylka za granice :) jesli chodzi o Eibachy to nr produktu to E10-40-008-04-22 przeznaczone do modelu Tourer 2.2 ctdi z 2007, nadwozie CN2. dzieki z gory za pomoc ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#2 mlody_

mlody_
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:WPN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 19.12.2011

Springi Eibacha sa ok ponieważ jest troche niżej no i pozostaje komfort ale niestety jak zawsze tył jest niżej. Na H&R uzyskasz podobny efekt wizualny lecz bedzie "twardo".
  • 0
Nasza strona na facebooku => http://www.facebook....201399383308621

#3 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:18, 19.12.2011

Tak tez czytalem ze hr sa twardsze a przy malym dziecku nie bardzo mi to pasuje :/ przy eibachu ludzie jezdza na seryjnych amorkach przy hr tez nie powinno byc problemu?
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:23, 19.12.2011

Brodziu, HR sie nie nadaja do seryjnych amortyzatorow bo sa za twarde i w momencie je wykoncza. jesli chodzi o same sprezyny HR to lubia sobie pekac wiec ja nie polecam.
  • 0

#5 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:29, 19.12.2011

kurza twarz :-? nie ciekawie to brzmi :-| niechce narazie zmieniac amorkow bo moje sa ok. no i komfort jazdy tez bym wolal zachowac jako tako a nie jak w przyopadku H&R :roll: jakies polecane sklepy w PL :?: tylko nie aledrogo bo nie mam konta :lol:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#6 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 850 postów
  • Skąd:WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:TS
  • KM:145
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatch bez hot
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:52, 19.12.2011

Miałem kiedyś auto na eibachach -40 mm - przelatałem na nich ponad 60 kkm i nic się nie działo. Komfort był w miarę zachowany, a opony wówczas miałem 195/50/15 więc nie za wysokie. Amortyzatory były seryjne.
  • 0

#7 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:05, 19.12.2011

Dlatego chcialem Eibachy bo same dobre opinie, ale namierzylem jeszcze jeden sklep na ebayu sa 30 min jazdy ode mnie i wystawionych maja 5 sztuk wiec jest nadzieja bo nigdzie nie mozna ich juz dostac. Czekam na odpowiedz a jutro tam dzwonie i jak cos jade :)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#8 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:21, 19.12.2011

Eibach to dobry wybor Brodziu! Ja na swoich jezdze juz prawie rok (okolo 10000 mil) i nic nie stuka, nie puka i samochod nie giba sie jak pier.olony rezus :mrgreen: , mimo, ze amortyzatory sa ciagle z pierwszego montazu! Powodzenia w lowach!
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#9 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:08, 19.12.2011

Jutro sie wszystko okaze. Jak ich nie bedzie to kapa i zostaje zbieranie na gwint a to trwa :/ fakt ze to bedzie gwint ale ta kasa mnie boli troche :/ no nic zobaczymy, jestem dobrej mysli tak ze tego. Ale na miekkiego nie trafilo wiec sie nie poddam i gleba bedzie :) i kolejna osoba mnie utwierdza ze Eibach. Dzieki bartoszwrc ;-)

[ Dodano: 2011-12-20, 13:42 ]
a wiec kapa :cry: po obdzwonieniu calego UK zajmujacego sie czesciami, oraz po wyslaniu 50 MB maili do PL nie udalo mi sie znalezc sprezyn do siebie :cry: wiec zostaje chyba tylko gwint, bo jak rozmawialem z blackfly to odradza H&R ze wzgledu ze sa twardsze i zajada mi seryjne amorki,a poza tym maly babel bedzie mial nie wygodnie na twardym zawiasie, a z innych sprezyn jest jakas Cobra :roll: z ktora nie chce eksperymentowac :lol:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#10 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:27, 20.12.2011

Brodziu, patrz, pierwszy z brzegu sklep http://www.motorspor...pex-springs.htm
No, chyba ze maja w ofercie tylko na stronie :roll:
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#11 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:53, 20.12.2011

Brodziu, patrz, pierwszy z brzegu sklep http://www.motorspor...pex-springs.htm
No, chyba ze maja w ofercie tylko na stronie :roll:


bartoszwrc obdzwonilem cale UK, doslownie pisalem maile i dzwonilem do kilkunastu sklepow ktore wyskoczyly w googlach wszedzie gdzie maja w ofercie to sprowadzaja z Niemiec a skoro Eibach juz ich nie robi wiec ich nie ma, mialem nadzieje ze ktos ma na polce, ale niestety :cry: tak samo z Niemcami i PL tam tez odpowiedzi na maile byly takie same ze niestey nie ma i nie dadza rady ich dostac bo juz nie sa produkowane, jako alternatywe proponuja KW albo H&R ale hr za twarde a o kw za duzo sie nie doczytalem, jest jeszcze Cobra ale nie mam pojecia co to jest a nie bede robil eksperymentow. Nie mam teraz kasy na gwint a poza tym chcialm jak najtanszym kosztem obnizyc i poprawic wyglad ale wychodzi na to ze mi nie pyklo :depresja:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#12 black.jack

black.jack
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:20T
  • Wersja:Inna
  • KM:280
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 20.12.2011

http://web2.carparts...71241001&12=140

Dlaczego twierdzisz ze ich nie robią???
  • 0

#13 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:03, 20.12.2011

dlatego :-(

http://web2.carparts...93279004&12=130

http://web2.carparts-cat....71241001&12=140

Dlaczeg twirdzisz ze ichnie robią???


to co podales jest do 2.2 idtec czyli od 2008
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#14 Zatoichi

Zatoichi
  • Klubowicz
  • 331 postów
  • Skąd:Wro
  • Silnik:2.4
  • Wersja:.exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:35, 20.12.2011

Pamiętam temat z forum, gdzie kilku użytkowników chwaliło sobie sprężyny firmy Jamex. Stopień twardości i obniżenia porównywali wtedy do Eibachów. Poczytaj sobie o nich.

Miałem kiedyś auto na eibachach -40 mm - przelatałem na nich ponad 60 kkm i nic się nie działo. Komfort był w miarę zachowany, a opony wówczas miałem 195/50/15 więc nie za wysokie. Amortyzatory były seryjne.


Miałeś z tyłu iksa? U mnie na Pro Kitach tylne koła idą lekko na górze do środka. Na wiosne musze zmienić opony na nowe i boje się że będzie mi je ścierać od wewnątrz.
  • 0

Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...


#15 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:38, 20.12.2011

Zatoichi,
U nas po obniżeniu zwiększa się negatyw, taka jest geometria zawieszenia (tak jak przy obciążeniu).
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq