Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z obrotami


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:48, 04.04.2009

Cześć!!! mam problem z utrzymaniem obrotów na LPG na wysokich obrotach cyka ładnie, ale gdy piszczę pedał gazu to obroty spadają do 3 tys obr i czasem gaśnie. a po za tym jak chce dodać gazu to kicha . Słyszałem ze może to być problem silnika krokowego? Czy może ktoś powiedzieć na ten temat i coś doradzić jak sie pozbyć tego problemu?

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:05, 04.04.2009

Jaka instalacja? Domyślam się, że druga generacja (mikserowa)? Na benzynie jest dobrze?
Pewnie trzeba będzie podregulować na reduktorze.

Do zobaczenia na trasie.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:21, 04.04.2009

Instalacja to nie wiem ale chyba sekwencja ? na benzynie dobrze nie gaśnie ale jak sie zagrzeje to na benzynie trochę musi pokręcić zanim odpali?

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:26, 04.04.2009

Ooo kolego! Twoja wiedza widzę jest wręcz znikoma. Zrób lepiej zdjęcie tego co masz pod maską, wrzuć na fotosik i odnośniki wklej tutaj. Bo tak będzie rozmowa ze ślepym o kolorach.

Do zobaczenia na trasie.


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:57, 06.04.2009

Dołączona grafika

[ Dodano: 2009-04-06, 18:59 ]
kolego chciałeś zdjęcie i masz co teraz możesz doradzić ??? niewidem czy co to da???

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:19, 06.04.2009

Reduktor do wymiany w tej generacji.Jeżeli nie można już go podregulować to na 100% to(regeneracja czasem może nic nie pomóc bo taka opcja też jest).A tak nawiasem to ile masz przejechane na tej instalce?

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:37, 06.04.2009

Przejechane mam na tym gazie jakieś 35 /40 tyś gaz ma jakieś 3 lata i to mogą być skutki takiego gaśnięcia i spadku obrotów??

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:41, 06.04.2009

Czyli domyślam się,że reduktor wymieniałeś ok 30-40 tys temu.Regulacja na nim powinna być więc nie pozostaje nic innego jak podjechać do gazownika i podregulować.

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:31, 07.04.2009

Nie reduktora nie wymieniałem po prostu był założony nowy gaz i na nim przejechałem 30-40 tys .

#10 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:55, 07.04.2009

Przejechane mam na tym gazie jakieś 35 /40 tyś gaz ma jakieś 3 lata

Nie bardzo rozumiem tego zdania,bo mówisz w ostatnim poście,że masz nowy gaz,a wyżej,że ma 3 lata oświeć mnie :shock:
Ze zdjęcia widać,że masz reduktor starszego typu i to może być przyczyna złej pracy,po prostu skończył się.

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:03, 07.04.2009

znaczy sie ze ja nie wymieniałem reduktora a gaz ma 3 lata i jest u mnie od nowości ;-) .

#12 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:14, 07.04.2009

Sprawa prosta jak słońce Reduktor do wymiany w tej generacji.Jeżeli nie można już go podregulować to na 100% to(regeneracja czasem może nic nie pomóc bo taka opcja też jest)+ dobry gazownik który od nowa wyreguluje Tobie instalkę :ok

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:54, 07.04.2009

Dzięki kolego wielkie wiec sie udam do gazownika i zobaczę co on na to. pozdro :-D

#14 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:19, 07.04.2009

Tylko napisz co Ci zaproponował?

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:11, 22.06.2009

witam. niezakladam nowego tematu bo ten po czesci dotyczy mojego problemu..
moj silniczek 2.2 16v mam gaz 2 generacjii.
w sprawach gazu jestem zielony wiec moze napisze jakie mam podzespoly z papierow od gazu:
-elektrozawor gazu ET98
-wielozawor BRC europa
-reduktor/parownik AT90E ECO 100KW
-system wtrysku lub konstroli sondy lambda Just Junior
http://moto.allegro....brc_justjr.html

1.pierwsza sprawa mam ten przelacznik z poziomem gazu jak w linku i jak przeklucze na zaplon to te diodki sobie mrugaja w jedna i w druga strone ale niezawsze.. niekiedy sie zadna niepali i wtedy jak zapale silnik i sie mocno rozgrzeje to dopero sie zapala ..dlaczego raz jest tak a raz tak?

2.zapale sinik na benzynie chwile pochodzi i spadaja obroty dopuki silnik niezgasnie? jak go bede utrzymywal na obrotach (w tym czasie pali sie diodka czerwona w pozycjii benzyna,w pozycjii neutralnej pali sie pomaranczowa z zielona,w pozycjii gaz zolta/czerwona na zmiane i "tyka" ale to bardzo glosno i z przelacznika a nie z pod maski i za chiny niechce sie przelaczyc.

3.jak juz sie przelaczy po wielkich trudach to obroty wskazuja 1500 i wiecej mocno niefaluja ale sie stopniowo podnosza.niekiedy sobie strzeli przy szybkiej jezdzie i nieraz jakby niereagowal na pedal gazu tak sie dusi na wysokich obrotach .

4.filtry moge wymienic sam? moga miec na to jakis wplyw? gaz jest w aucie od konca roku 2005

5.czytalem ze mozna sprobowac reduktor wyregulowac ale jak? czy tylko u gazownika.

najbardziej sie obawiam tego gasniecia na benzynie;/jak sie przelaczy to w miare pewnie sie jedzie ze niezgasnie itp.

6.wogole jaka jest zasada przelaczania tego gazu z benzyny na gaz zeby za kazdym razem tak samo sie przelaczyl, przycisk dziala w 3 pozycjach,po co ta srodkowa opcja?




IPB Skin By Virteq