w sensie co spryskujesz olejem ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
głośna pompa wspomagania
#31
Napisano 21:38, 14.11.2017
#32
Napisano 09:02, 15.11.2017
Użytkownik maro1973 edytował ten post 11:33, 15.11.2017
#33
Napisano 08:58, 19.11.2017
A przypadkiem po prostu nie ślizga ci się pasek?
Zdejmij pasek i zobacz czy nie masz przeskakiwania na pompie albo alternatorze.
Co do dostępności to nie masz w okolicy żadnego szrotu?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#34
Napisano 12:30, 12.04.2018
Jak rzęzi przy kręceniu to wiadomo - pompa.
Wymienić na używkę i spokój.
Można regenerować ale z robotą się nie opłaca.
#35
Napisano 13:37, 12.04.2018
Ostatnio regenerowałem swoją - robiłem to sam. Wszystkie uszczelki nowe i simmering OEM nowe + łożysko z SKF - części około 200zł. Jeden wieczór roboty.
Aczkolwiek, jeśli rzęzi i piszczy to najprawdopodobniej się zapowietrza (okropny hałas). Można ro sprawdzić - czy nie ma pęcherzyków powietrza w zbiorniczku gdy silnik pracuje
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 13:38, 12.04.2018
#36
Napisano 17:43, 13.04.2018
Koło 200zł kosztuje używka i przekładka 10min, więc jak kto woli
#37
Napisano 22:19, 13.04.2018
Jasne, tylko z używką nie masz żadnej gwarancji że będzie lepiej.
#38
Napisano 06:07, 14.04.2018
x2Jasne, tylko z używką nie masz żadnej gwarancji że będzie lepiej.
#39
Napisano 21:29, 14.04.2018
Jeszcze trochę namącę. Moja pompa jest z 2007/2008r więc z końcówki produkcji, z przebiegiem 180k - czyli nie dużo. Ciekła na simmeringu, łożysko miało wymyty smar. Oringi dawno straciły swoją sprężystość - dodatkowo pojawiały się pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym co świadczy o tym że układ był nieszczelny. Biorąc po uwagę te fakty, uważam się naprawdę trudno będzie kupić używkę (w najlepszym razie 11 letnią) w bardzo dobrym stanie. Dlatego, jeśli nasza pompa nie ma przejechane zbyt wiele i elementy metalowe nie są zużyte/uszkodzone (mnie były jak nowe) to warto wymienić wszystkie gumki i łożysko. Gumki oczywiście OEM i mamy pompę niemal jak z fabryki. Jestem średnio uzdolniony pod kątem mechaniki a regeneracja zajęła mi około 3h. Opis regeneracji jest do znalezienia, części są dostępne (numery z japancars - są dwa rodzaje pomp i moja miała 1 oring więcej). Jedyne to trzeba mieć mini warsztat, podstawowe narzędzia, nie zabrudzić części pompy i uważać aby nie rozsypać blaszek w rotorze pompy. Naprawdę polecam regenerację na własną rękę.
#40
Napisano 20:11, 16.04.2018
podbijam się pod tym co napisał pawlik118. warunkiem koniecznym jest kupno szczypiec segera, w przeciwnym wypadku trzeba będzie się nieźle namęczyć, żeby zdjąć pierścień segera i przy tym nie uszkodzić pompy no i mile widziane imadło ja nie miałem tych bajerów i trochę się namęczyłem, ale pompka chodzi jak nowa zamiast szczypiec segera użyłem stalowego widelca kuchennego i kombinerek ^^ a imadło przydało by się do odkręcenia koła pasowego i wymiany łożyska nie opiszę zastosowanych przeze mnie dźwigni i kombinacji, jakich użyłem, żeby odkręcić te cholerne koło pasowe ale najwięcej czasu przy całej regeneracji pompy, zajęło właśnie odkręcenie koła pasowego, wyjęcie pierścienia segera i wybicie starego simmeringu pod łożyskiem resztę robi się w 10 minut
#41
Napisano 21:41, 16.04.2018
Jasne, tylko z używką nie masz żadnej gwarancji że będzie lepiej.
Jak z każdym używanym gratem
#42
Napisano 21:57, 16.04.2018
U mnie też była walka z kołem pasowym. Najpierw wyjąłem wnętrzności i później odkręciłem nakrętkę kluczem udarowym. Przy składaniu przykręciłem w imadle 2 śruby M8 o długości ok 10cm i one wsadzone w otwory koła umożliwiły dokręcenie nakrętki.
#43
Napisano 10:39, 15.11.2020
Ostatnio regenerowałem swoją - robiłem to sam. Wszystkie uszczelki nowe i simmering OEM nowe + łożysko z SKF - części około 200zł. Jeden wieczór roboty.
Aczkolwiek, jeśli rzęzi i piszczy to najprawdopodobniej się zapowietrza (okropny hałas). Można ro sprawdzić - czy nie ma pęcherzyków powietrza w zbiorniczku gdy silnik pracuje
a jezeli pompa raz hałsuje po paru km odpadalem znowu i jest cisza.... jak hałasuje to w zbiorniczku mam pęcherzyki powietrza.... czy oring 91370-SV4-000
załątwi sprawe bo widziałęm na początku zę o tym móicie ale to chya pompa z VI gena a ja mam VII?
Użytkownik choody edytował ten post 10:39, 15.11.2020
#44
Napisano 21:41, 15.11.2020
#45
Napisano 22:22, 15.11.2020
a jezeli pompa raz hałsuje po paru km odpadalem znowu i jest cisza.... jak hałasuje to w zbiorniczku mam pęcherzyki powietrza.... czy oring 91370-SV4-000
załątwi sprawe bo widziałęm na początku zę o tym móicie ale to chya pompa z VI gena a ja mam VII?
Wszystkie układy działają niemal identycznie, VI czy VII nie ma znaczenia. Pęcherzyki powietrza pojawiają się wtedy, gdy układ gdzieś jest nieszczelny na "ssaniu" czyli pomiędzy maglownicą a pompą. W VII często jest to oring na wężu powrotnym do pompy. W innych miejscach byłby tylko wyciek płynu.
Jw. Kup choćby zwykły oring w dowolnym sklepie, choć lepiej oczywiście OEM bo kosztuje zaledwie ~10zł.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych