XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Cisnienie w oponach "autostradowe"
#1
Napisano 02:10, 30.11.2011
Niedlugo bede pokonywal dluzsza trase po niemieckich autostradach i zastanawiam sie, czy warto sie w to w ogole bawic i czy daje to jakies wymierne korzysci?
#2
Napisano 03:29, 30.11.2011
"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
#3
Napisano 10:04, 30.11.2011
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 15:51, 30.11.2011
"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:02, 30.11.2011
http://www.oponeo.pl.../azot-w-oponach
#6
Napisano 16:51, 30.11.2011
Jak auto jedzie z dużą prędkością to opony się nagrzewają i również w nich powietrze. Ciepłe powietrze robi się rzadsze i nie zapewnia to odpowiedniej twardości opony. Czysta fizyka panie.
Pan mi tu z fizyka niech nie wyjezdza, ja jasno napisalem, czy ktos ma doswiadczenia, nie chce sie wdawac w dysputy filozoficzno-naukowe
NOMERCY ja rzadko kiedy jezdze po autostradach i srednio mi sie widzi kazdorazowe placenie za pompowanie/zmiane cisnienia, zreszta do konca nie jestem przekonany co do tego azotu i jego magicznych wlasciwosci. Wole pompowac powietrzem i w kazdej wulkanizacji za free podpompowac/spuscic powietrze ( zawsze chce zaplacic za ta usluge, ale sie nie chca zgodzic )
#7
Napisano 17:03, 30.11.2011
Opony grzeją się od tarcia, a większe ciśnienie = mniejsze opory toczenia = mniejsze nagrzewanie.
Mniejsza różnica temperatury, a zatem i ciśnienia przed jazdą i po jeździe.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#8
Napisano 19:03, 30.11.2011
A tak serio to dobrze jak kompresor ma osuszacz powietrza.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 22:30, 12.12.2011
#10 Guest_Wilu_*
Napisano 22:49, 12.12.2011
#11
Napisano 11:10, 13.12.2011
#12 Guest_Wilu_*
Napisano 14:02, 13.12.2011
Ciekawe tylko czy podczas jazdy na autostradach temp. nie podskoczyła aż do tej granicznej.
Ciśnienie zalecane przez producenta to 3.2 !!! Jak nie wierzysz to sprawdź na stronce Vredestein
#13
Napisano 15:53, 13.12.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych