XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
7 GEN. Zbiornik gazu w kole Kombi vs.Sedan.
#16
Napisano 09:54, 16.12.2013
Pali mniej (gazu i oleju) przed tą granicą.
Wtryski gazowe też mają znaczenie, hany nie należą do oszczędnych.
#17
Napisano 11:55, 16.12.2013
Chłopie co Ty majaczysz? Może Valteki są oszczędne?hany nie należą do oszczędnych
Do zobaczenia na trasie.
#18
Napisano 18:14, 16.12.2013
#19
Napisano 21:24, 16.12.2013
trochę odstaje ale nie demontowałem mechanizmu zamka bo i tak można zamknąć lekko dociskając w miejscach
ryglowania. We wnęce koła po bokach zostało jeszcze sporo luzu, tak około 3-4 cm więc gdyby udało się dobrać
szerszy a niższy zbiornik byłoby idealnie
Instalacja jeszcze w fazie testów. Ostatnio sporo krótkich odcinków po 3 km do pracy i jazdy po mieście, no i temperatury koło zera.
Alarm zapiszczał przy 315 km co daje 14,3 l/ 100 km. Oj zabolało.
#20
Napisano 09:22, 17.12.2013
Czyli przy takiej jeździe i wadze auto daje takie spalanie.Ostatnio sporo krótkich odcinków po 3 km do pracy i jazdy po mieście, no i temperatury koło zera.
Alarm zapiszczał przy 315 km co daje 14,3 l/ 100 km.
Do zobaczenia na trasie.
#21
Napisano 13:50, 17.12.2013
A ile palił PB?Alarm zapiszczał przy 315 km co daje 14,3 l/ 100 km. Oj zabolało.
#22
Napisano 14:10, 17.12.2013
może dlatego że cały czas autostrada i 180 na tempomacie + 5 osób z bagażem na pokładzie
#23
Napisano 19:58, 17.12.2013
Nie zdążyłem sprawdzić bo zaraz po kupnie zagazowałem. Jako ciekawostkę dodam że bardzo szybkoA ile palił PB?Alarm zapiszczał przy 315 km co daje 14,3 l/ 100 km. Oj zabolało.
przełącza się na gaz, czyli silnik szybko łapie temperaturę, gazownik też to zauważył.
Mój 15 letni Civic jest minimalnie szybszy ale temp. przełączania jest ustawiona na minimum czyli +5*C (inst. II gen).
Jutro postaram się przyfocić dla innych na przyszłość jak został
wpasowany zbiornik.
#24
Napisano 19:49, 22.12.2013
Chłopie co Ty majaczysz? Może Valteki są oszczędne?hany nie należą do oszczędnych
Gdybym nie sprawdził to bym nie pisał! myślisz że hana to już szczyt techniki?
#25
Napisano 23:10, 22.12.2013
Do zobaczenia na trasie.
#26
Napisano 07:41, 11.02.2014
9,2 w trasie (A1 130km/h) i 8,8 do 110km/h, 11 w mieście, normalne spalanie!
Jak masz wtryski hana to Ci więcej pali.
Jakie masz u siebie wtryski, jaki sterownik i reduktor? Spalanie genialne, myślę że trudne do osiągnięcia w większości 2.0 155KM...
#27
Napisano 00:09, 25.02.2014
ps. na 37l robie ok 350km:-P
#28
Napisano 21:55, 06.08.2014
Panowie chce założyć LPG do swojego type S 2004 rok sedana, dwa pytania bo nie ma tu jednoznacznej odp:
1. Jaki najwiekszy zbiornik mozna wsadzic do sedana zeby podloga byla na plask jak w fabyce, oczywiscie zeby wchodzilo jak najwiecej gazu... Zauwazylem ze sa jakies zbiorniki "jajkowate" nie tylko kola. Co polecacie ?
2. Jak wkoncu jest z tymi wtryskami do LPG ? Co polecacie na auto ktore w przyszlosci moze miec moc ok 230 - 240 km skoro Hany niebieskie nie sa oszczedne ? Tzn ile wiecej bedzie auto palic LPG ?
#29
Napisano 07:54, 12.03.2017
#30
Napisano 09:46, 03.07.2017
Ja wlasnoe odebralem fure od gazownika. Butla 650/200 wystawala i podloga byla az wygieta. Zdecydowalem sie na 650/190 nietypowa butla ale warto. Niby 1 cm a robi roznice nie jest idealnie plasko, ale po wsadzeniu maty bagaznika (tej kuwetki) nie widac roznicy. Gazu wchodzi 41l do 48l zbiornika
Masz może jakieś zdjęcie jak ta podłoga wygląda u Ciebie przy tej mniejszej butli?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych