Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

która instalacje wybrać BRC czy Elpigaz Stag ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#31 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:10, 13.12.2011

ja powiem tylko tyle.gadaniem u siebie w aucie wsio robię sam,, strojenie wymiany wtrysków filtrów czy innych komponentów LPG. Ludzie też do mnie wpadają na strojenia..mechanicznie też robię chyba że nie chce mi się (zmiana sprzęgła rozrządu czy swożni) to oddaję np do pietrasa. swoje doświadczenie i wiedzę mam a śrubek odkręciłem bardzo dużo (kto w temacie wie ile co i jak)
P.S. nie ma ciętej riposty Pabla... ale jak się pojawi będzie śmiesznie
  • 0

#32 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:21, 13.12.2011

śrubek odkręciłem bardzo dużo


noooo pytanie ile potem znalazłeś i przykręciłeś z powrotem :DD
A tak poważniej - się wie..doświadczenia nabyłeś przez te lata...
  • 0

#33 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:50, 13.12.2011

z doswiadczenia wiercilem wiele kolektorow, poprawialem multum instalacji po partaczach oraz przerobilem sporo instalacji sekwencyjnych z byle gratow na porzadne instalacje i mowie Ci tak :

maciekx, jak nie wierzysz to poakz te zdjecia na lpg-forum.pl to sie przekonasz ze chlopaki od nas z forum tutaj maja racje
  • 0

#34 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 13.12.2011

no pojadę za niedługo na pierwszą regulację zapytam co on na to powie.

tutaj porobiłem fotki nawiertów i wtrysków strasznie ciężko zrobić jakąś fotę a rozbierać mi się nie chciało góry do fot. ale coś tam zawsze widać
album: http://imageshack.us...6/90757390.jpg/
  • 0

#35 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:10, 13.12.2011

hehe kolektor nie ruszany, widzisz te opilki, to sobie wyobraz ze z drugiej strony taka sama ilosc poleciala do cylindrow :)
  • 0

#36 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 13.12.2011

ale ja wiem że kolektor nie był ściagany nawet nie sądziłem że miał zamiar to robić nie w ciągu jednego dnia ani za tą kasę,co do opiłków dlaczego jeżeli z drugiej strony będziesz dmuchać pod ciśnieniem to czemu ma tam nalecieć jakoś strasznie opiłków. a jeśli by coś wleciało i się gdzieś wbiło w zawór gdziekolwiek to chyba auto by kulało zaraz po wyjeździe od gazownika czy nie tak?
  • 0

#37 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:39, 13.12.2011

maciekx, niekoniecznie ;-)
  • 0

#38 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:15, 13.12.2011

powiedzcie mi Panowie z całym szacunkiem dla was bez obrazy kowal86, wojtekS, wolek, zajmujecie się montażami LPG ?. pytam ponieważ nie od dziś siedzę na różnych forach samochodowych motocyklowych i wiem że są tacy co najbardziej się udzielają a w życiu 2 śrubki odkręcili sami przy swoim pojeździe a resztę tylko wyczytali na forum i tak klepią.


Ja się zająłem tym u siebie przedewszystkim po swapie na 3.2, ponieważ miałem już dość macherów / speców / wiedzących najlepiej.

W tym celu poświęciłem kilka miesięcy na zgłebienie tematu.

A śrubek to odkręciłem trochę więcej niż 2.

Nikt Cię tu nie atakuje, ja tez dałem dupy (w dobrej wierze) montując gaz do wcześniejszego 3.0, miało być dobrze i ok (niekoniecznie najtaniej) a w efekcie przy obecnym 3.2 została mi tylko butla z poprzedniej instalacji, bo nawet wielozawór dali nie taki jak miał być, bo ten co miał być był 30 zł droższy.........
  • 0

#39 Kuba_

Kuba_
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:32, 13.12.2011

a jestem w szoku jak accordzik szybko się przełącza na gaz mam ustawione 30st a tylko co zdazylem wykrecic na parkingu przejechac moze ze 150m i juz śmigał na gazie, w takim wypadku nie potrzebny podgrzewacz który miałem sobie wstawić, na razie wyszło mi cykl mieszany 11,3L ale to 80% trasa


A kojarzysz jaka była wtedy temperatura? (na zewnatrz)
Bo coś strasznie szybko Ci się przelącza na gaz.
  • 0

#40 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:15, 14.12.2011

no nawet teraz jak rano jest ok 0 st C oskrobie szyby z delikatnego lodu auto w tym czasie chodzi wsiadam i już jest na gazie no mam niby ustawione 30st C zweryfikuje niedługo na pierwszym przeglądzie czy aby na pewno jest tyle ustawione
  • 0

#41 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:23, 14.12.2011

zweryfikuje niedługo na pierwszym przeglądzie czy aby na pewno jest tyle ustawione

kabel pod USB do staga z allegro za 30 zł i sam sobie będziesz weryfikował...
  • 0

#42 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:04, 14.12.2011

kolega ma chyba do Oscara nie wiesz czy to taki sam? patrze na allegro że wtyczka chyba taka sama tylko ciekawe jak podłączone piny są w niej czy tak samo jak do staga
  • 0

#43 Kuba_

Kuba_
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:24, 14.12.2011

Przy 0 stopniach i skrobaniu (pewnie z 2-3 minuty) to i mi sie przełączy jak bede ruszał.
Zastanowiło mnie te 150m od wyjazdu z parkingu (czyli pewnie niecała minuta).

A teraz pytanie do tych co się znaja: czy "dłuższe" przełączanie na gaz może mieć zwiazek z walnietym/niewpełni sprawnym termostatem? (moja wskazówka nigdy nie dochodzi do połowy, jest troche poniżej)
  • 0

#44 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:27, 14.12.2011

A teraz pytanie do tych co się znaja: czy "dłuższe" przełączanie na gaz może mieć zwiazek z walnietym/niewpełni sprawnym termostatem? (moja wskazówka nigdy nie dochodzi do połowy, jest troche poniżej)


I tak ma być - to jest prawidłowe wskazanie (kreska poniżej połowy skali temperatury). I nie wnoś po tym, że coś nie tak z termostatem jest.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#45 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 10:34, 14.12.2011

A teraz pytanie do tych co się znaja: czy "dłuższe" przełączanie na gaz może mieć zwiazek z walnietym/niewpełni sprawnym termostatem? (moja wskazówka nigdy nie dochodzi do połowy, jest troche poniżej)


Termostat musiałby być w pozycji otwartej i puszczać na duży obieg aby tak było. Wtedy byś miał niedogrzany motor, wskazówka raczej do tej pozycji co piszesz by nie doszła, chyba ze po ostrej jeździe.

U mnie też nie dochodzi do połowy tylko lekko poniżej.

Kwestia jaką temp. przełączania masz ustawioną.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq