Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

która instalacje wybrać BRC czy Elpigaz Stag ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#106 cyc

cyc
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Olsztyn/3miasto
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:01, 06.06.2012

Tak się domyślałem, że szału nie ma, ale ta instalacja już była zamontowana jak kupowałem auto. Wtedy wydawało mi się, że skoro sekwencja, to będzie dobrze.

No fakt. czyli jest słabo.

Aż tak słabo, że może się coś sypnąć w silniku? I czemu u mnie nie ma znaczenia położenie tych elementów?
  • 0

#107 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:21, 06.06.2012

Bo przy takich elementach to nie ma co poprawiać, nie warto. A może zainwestuj w instalację żeby doprowadzić do porządku, żeby jeździło jak trzeba.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#108 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:45, 21.06.2012

Gaz założony. Auto spisuje sie swietnie. Nie ma roznicy w pracy wogole. Linia mapy identyczna jak benzyny. Check sie nie pojawia. Oby tak dalej. Polecam Gaz Parts - Młyny / k Kielc.


Powiedz jeszcze co Ci założyli oprócz sterownika podaj cały zestaw - tak z ciekawości pytam, bo niedługo ja gazuję :P

[ Dodano: 2012-03-06, 12:57 ]
Zamontowałem gaz wczoraj - reduktor AC R01, przewody FARO, wtryski HANA 2000, sterownik AC STAG 300 premium, butka w kole 50l, wlew pod klapką paliwa. Przejechałem się z 10 km, no i 2 bieg do odcinki na zegarze 105 km/h, obroty ? wskazówka podrygiwała lekko ponad 7000, trójka zerknąłem tylko na wskazówkę przy odcince prędkości nie obserwowałem bo już szybko mi sie jechało i na jezdnie patrzyłe. Brak zapalających się kontrolek, brak spadku mocy czy dynamiki. Na gaz przeżuca sie bez jakiegokolwiek odczucia ze cos się zmieniło. Pełna płynność jazdy jakbym jechał na benzynie, sam nie wierzyłem że tak mozna. Przewiozłem kolegę co ma audi a6 2,4 chyba silnik i powiedział że moja hanka na gazie lepiej śmiga niż jego auto na benzynie aż ciut go to zabolało chyba. Co mogę dodać jestem zadowolony ale poczekamy zobaczymy do pierwszego przeglądu. Od dziś mam eco driving na V-tecu :P


Hej,
powiedz mi Fiuon ile zapłaciłeś w AC za tą instalkę ?
Waham się czy zrobić instalkę w stagmagu na baranowickiej (autoryzowany ac) czy właśnie w ac. Jest delikatna pewnie różnica w cenie. No i właśnie jakby ktoś mnie oświecił jaka jest różnica w cenie między stag 300 + a stag 4 + ?
Z tego co zapoznałem się z tematem to oba są ok i można wstawiać śmiało.
Mam hondę acoord 2.0 155koni 2003r serwisowana w aso regularnie, czas na gaz - bo pali mi po mieście 10l benzyny i wyliczyłem sobie, że instalka za ok 3 tysie zwróci mi się w przeciągu jednego roku !
Jeśli ktoś jest z okolic białego i może mi wskazać ceny to byłbym wdzięczny.
Aha i nie wiem co sądzić o auto cezar ? różne już opinie słyszałem.
  • 0

#109 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:17, 25.06.2012

cześć

słuchajcie chłopaki ja mam accorda 2003 155 km 2.0 benzyna i mi powiedzieli w ac, że nie można u mnie zainstalować stag 4 premium, bo nie ma w moim modeli jakiegoś OWD i nie będzie działać te premium.
dlatego proponują stag 4 +.
za to na szosy baranowickiej koleś mówi, że stag 300 premium zamontuje i będzie git.
co o tym myślicie ?
co wybrać ?

pozdro
  • 0

#110 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:55, 25.06.2012

zakładać Staga 300 plus i nie kombinować.
  • 0

#111 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:06, 25.06.2012

Przewiozłem kolegę co ma audi a6 2,4 chyba silnik i powiedział że moja hanka na gazie lepiej śmiga niż jego auto na benzynie aż ciut go to zabolało chyba.

Przewiozłem kolege co ma Audi A6 2.8 Quattro (chyba 163KMtakie są) i stwierdził że raczej by ze mną nawet nie startował na prostej ;-) inny ma wersję ~190KM to mówił że mógłby spróbować (mówił to bez przekonania ;-) )

słuchajcie chłopaki ja mam accorda 2003 155 km 2.0 benzyna i mi powiedzieli w ac, że nie można u mnie zainstalować stag 4 premium, bo nie ma w moim modeli jakiegoś OWD i nie będzie działać te premium.
dlatego proponują stag 4 +.

mam takie samo auto i mam premium, śmiga bez problemu, chodziło im o "OBD" które samochód ma. Jeśli mają taką widzę to może daj sobie z nimi spokój... od tego roku (jak nie wcześniej) OBD jest standardem
  • 0

#112 Fiuon

Fiuon
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:10, 08.07.2012

Sorki że z poślizgiem ale odpisuję ja chyba dałem 3200 zł + zatankowanie do pełna bo zatankowany Ci dają. jakie mam podzespoły napisałem wyżej. Wiem że ceny się zmieniły więc nie wiem ile teraz. Ja w AC dostałem szczegółowy opis co i jak dlaczego mi proponują gość mi tłumaczył wszystko z pół godziny i nie miałem wrażenia że się nie zna. moja instalacja chodzi do dnia dzisiejszego bardzo ładnie. na pierwszym przeglądzie nic nie znaleźli jest ok i polecam. Tym bardziej że w budynku obok produkują to co sami montują więc chyba znają się na tym.
  • 0

No to sobie Honde kupiłem


#113 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:51, 09.07.2012

I zainstalowałem sobie stag 4 + (premium mógłby się nie sprawdzić, bo po podłączeniu była wolna transmisja danych i efekt byłby marny. więc stag 4+ , wtryski hana i reduktor ac 150 km. wlew gazu obok paliwa - bardzo fajnie. okablowanie schowane, na wierzchu nie ma zbyt wielu przewodów. 50litrowy zbiornik. jeżdżę tydzień, zrobiłem ponad 200km i nie czuję różnicy w jeździe żadnej. oby tak cały czas. oszukać nie powinni, spotkałem tam dobrego kumpla, który pracuje przy montażu. na pewno jest rzetelny.
chyba tylko dla pewności sprawdzę chłodnicę, bo czytałem tu na forum, że w niektórych przypadkach były przecieki - a jadę w dalszą trasę w ciepłe kraje, więc wolę sprawdzić.
teraz tylko mi bagażnik zawala koło zapasowe, ale mam też kompresor, więc w zależności gdzie będę jechał, to będę wymieniał w bagażniku.
  • 0

#114 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:19, 10.07.2012

I zainstalowałem sobie stag 4 + (premium mógłby się nie sprawdzić, bo po podłączeniu była wolna transmisja danych i efekt byłby marny.

Ładną bajkę Ci opowiedzieli z "wolną" transmisją , bo stah 4 jest to wersja okrojona staga 300. Po obd2 stag zbiera informację o korektach, a one nie zmieniają się bardzo szybko. Dynamiczny sterownik LPG to jednak zaleta, nie musisz jeździć na regulacje mapy , bo wszystko samo się robi i wtedy mówisz że mam lpg, które działa bezawaryjnie.
  • 0

#115 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:38, 10.07.2012

JUż pisałem nie raz. Odczytywanie korekt po ODB pomaga w wystrojeniu auta. Potem to już nie jest potrzebne. Mając Staga 4 + spokojnie można wystroić jak trzeba (jak gazownik kumaty) i spokojnie jeździć. Accordy VIIgen (silniki K seria) nie wymagają premium. Ważniejsze jest wystrojenie za pomocą sondy AFR (szerokopasmowej). Po takim strojeniu nie ma co zaglądać potem do sterownika LPG.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#116 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:48, 11.07.2012

dokładnie coś podobnego usłyszałem w ac jak opisuje pablo.
odnosząc się do postu muzyka dodam jeszcze, że facet podłączył się pod komputer do mnie (accord 2003) i pod accorda obok 2008r. i szybkość transmisji danych tam a u mnie była zdecydowanie inna.
  • 0

#117 adisan82

adisan82
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Poznan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:09, 27.07.2012

Osobiscie Polecam STAG 300 ISA2 uzywam, przy 156km bez problemu radzi sobie, ale prawda jest taka ze zle zalozona instalacja nawet najlepszej firmy bedzie jak kula u nogi ;/
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq