Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Łożysko tył wymiana

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
128 odpowiedzi w tym temacie

#31 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:42, 29.10.2012

W ATR masz piasty na 5 szpilek a nadwozia z F18/F20 mają piasty na 4 szpilki ;-)

BTW. mam w promocji ostatnie 2 sztuki piast NTN Japan (czyli fabryka) dla ATR za śmieszne pieniądze, info na PW.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#32 arkadiusz0018

arkadiusz0018
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:CGD
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 24.11.2012

Acco CH6 F18b2 tył to będzie dobre?? http://allegro.pl/lo...2772491269.html
  • 0

#33 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:39, 26.11.2012

witam panowie jestem nowy i na razie ucze sie tu zwyczajów mam pytanie czy to co polecacie Lozysko z piastą do 6 acco to di 7 acco tez mam kupić skoro mam stwierdzone ze to łozysko
  • 0

#34 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:06, 26.11.2012

Tp musisz kupic lozysko z piast do Swojej hondy czyli po 2003 roku, jesli Ci wyje z tylu, jesli z przodu, to samo lozysko z tego co sie orientuje jest wymienialne, szukaj NTN, w opakowaniu SNR, napewno sporo pojezdzi np. http://allegro.pl/pi...2749992904.html
Pzdr
  • 0

#35 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:52, 29.11.2012

witam i przepraszam cie xxxmariusxxx ze ci odrazu nie podziekowałem odrazu ale zablokowałem sobie konto ba zapomniałem hasła itp wiec zmieniłem troche nazwe ale dizekuje ci za podpowiedz pzdr
  • 0

#36 kamil05041

kamil05041
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 13.02.2013

Siema. Dzisiaj kupiłem łożysko przód SKF przynajmniej na pudle a w środku... NTN. Dobrze że w tą lepszą stronę poszli.
  • 0

#37 Sławek81

Sławek81
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:1,6
  • Wersja:M62AZ1
  • KM:90
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ED/ SW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 12.05.2013

U mnie szykuje się wymiana obydwu piast. 2 lata temu była wymieniana tylna lewa piasta (od strony kierowcy), założyłem wtedy "Optimal" i już po 40 tys. km zaczyna wyć.. porażka.
Nie wiem, czy u Was też tak jest? Taka krótka żywotność piast tylnych? Czy ten "Optimal" taki badziewny?

Z tego co piszecie to sensowne SNR/NTY? Tym razem wezmę pewnie te piasty.
  • 0

#38 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1572 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:14, 13.05.2013

optimal to badziewie niestety, kup ntn, to oryginal, taki sam jak ten z aso
  • 0

#39 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:53, 13.05.2013

Optimal i Hart - tego nie ma co do ręki brać , a nie daj Bóg do samochodu montować. :k To już lepiej jakiś sensowniejsze zamienniki , ale piastę to bym dał konkret jak pisze kolega rafisz , nie jesteś handlarz ... auto robisz dla siebie.
  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#40 Sławek81

Sławek81
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:1,6
  • Wersja:M62AZ1
  • KM:90
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ED/ SW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 14.05.2013

Chyba trochę już jestem przewrażliwiony na to huczenie piast, łożysk itp.
Dziś była wymiana starego NTN z pierwszego montażu na nowy NTN i o wiele ciszej.. Także Optimal przy drugim kole może jeszcze trochę pojeździ.. Chyba że zacznie huczeć głośniej to mu podziękuję.
  • 0

#41 adam18183

adam18183
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Brzóza Kr- Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 24.05.2013

No panowie do mnie też z przodu od kier. jest nowe NTN a za kilka dni okazało się , że i tył z lewej tez do wymiany ... najlepsze i żadne inne szkoda kasy i waszych nerwów ... nie stać nas na tanie zamienniki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#42 Sławek81

Sławek81
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:1,6
  • Wersja:M62AZ1
  • KM:90
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:ED/ SW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 25.05.2013

U mnie lewe padło po ok 220kkm, prawe po ok 260kkm.
Przód lewy chyba.... chyba.. troszkę huczy, jak coś to mam Kanaco w zanadrzu;) Na razie nie jest to aż tak uciążliwe, jak było huczenie z tyłu.

I Optimal z tyłu wymieniony po niewiele ponad 40kkm jazdy.
Przy zdejmowaniu się rozpadła.
Na kołnierzu, na którym toczą się łożyska, były nierównosci powierzchni w jednym miejscu (na fotce zaznaczone strzałką).

Szczerze nikomu nie polecam piast tej firmy, Optimala już nie założę.

Załączone pliki


  • 0

#43 BeBicO

BeBicO
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 15.07.2013

witam ! mam zamiar sprobowac samemu wymienic tylna piaste bo mi wyje. zakupilem tak jak wszyscy polecacie piaste SRS z lozyskiem NTN. Czy do wymiany potrzebny jest jakis specjalistyczny sprzet bo ktos wczesniej pisal cos o kluczu dynamometrycznym ?
  • 0

#44 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 45
Super

Napisano 17:37, 15.07.2013

BeBicO, Jeżeli jest śruba trzymająca tarczę, to trzeba ją dobrze opukać młotkiem przez wybijak średnicy 1cm. Bez tego nie zabieraj się za jej wykręcanie bo załatwisz sobie gniazdo. Jak to nie pomoże to ostry punktak (twardy też musi być, może być zrobiony z gwintownika) i punktujemy z brzegu nadając jednocześnie moment odkręcający.
Nakrętkę możesz nie za mocno dokręcić na wyczucie a potem skoczyć do warsztatu gdzie mają klucz dynamometryczny i poprawią (kół nie trzeba zdejmować, tylko kapselka nie zakładaj). Jak jedna zaczęła wyć to możesz drugą od razu zmieniać. Za rok będzie ta sama robota z drugiej strony.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#45 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:39, 15.07.2013

w VII inaczej jest mocowane łożysko z piastą niż w VI... w VII jest od tyłu od strony wahaczy
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq