Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nadkola tył.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#76 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:57, 18.09.2013

Takie nadkola to jak "sierpy" na błotniki niby zabezpieczają przed uszkodzeniami mechanicznymi, a w rzeczywistości dobrze podtrzymują wilgoć przez co ułatwiają proces korozji. Nie wspominając już o dziurawieniu zdrowej blachy. Także moim zdaniem najlepiej z tymi nadkolami radzić sobie sposobem typu: wyczyścić, zapaćkać antykorozją, zakleić porządną warstwą baranka i problem z głowy.
  • 0

#77 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 19.09.2013

klik coś takiego? bo u ciebie wygląda jak dedykowane do acco ;)


Tak coś takiego :)

Bardziej na tym obrazu je przypominają:
LINK
Moje na pewno nie są dedykowane do Acco bo nawet mają oznaczenie FT od forda transita :)

Co do tego że trzymają wilgoć to się nie zgadzam. Gdyby tak było to chyba do teraz w nowych autach nie byłoby nadkoli a chyba są już w każdym. Poza tym każdy robi jak uważa ;-)
  • 0

Była: Honda Accord 1.6 LS   Moje Acco CG7

Jest: Honda Accord 2.0 Sport


#78 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:38, 19.09.2013

jak tak oglądam swój od spodu czasem, w tych nadkolach, to tam nie ma jakichś uszkodzeń mechanicznych,
miałem to zabezpieczone kilka lat temu antykorozyjnie, przez trzy lata sam naprawiłem/uzupełniłem może ze trzy punkty gdzie
stare zabezpieczenie odprysło - uzupełniłem w 15 minut i jest ok,


dziurawienie zdrowej blachy w miejscu gdzie sól atakuje co roku, to ryzykowny krok
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#79 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 19.09.2013

tego nie neguję że to ryzyko, jednak ja je podjąłem i teraz będzie druga zima moich nadkoli. zobaczymy. Konserwowane było przed rokiem i na razie bez poprawek. Po zimie na pewno znowu porobię foty jak wszystko wygląda ;-)
  • 0

Była: Honda Accord 1.6 LS   Moje Acco CG7

Jest: Honda Accord 2.0 Sport


#80 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:01, 19.09.2013

Jak już plastiki dawać to i tak musi być dobrze nad nimi blacha zakonserwowana, a wiercenie jak już to większych otworków na plastikowe zatrzaski i też dobrze je zabezpieczyć i opindolić baranem, albo innym gumolitem, żeby wibracje nie zdarły antykorozji. Plastik na wkrętach to niebezpieczne druciarstwo, taki wkręt przegnije w pół zimy, nadkole oblepi się śniegiem i w końcu je wyszarpie, powygina je razem z niektórymi wkrętami i niebezpieczeństwo gotowe :lol:
  • 0

#81 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 19.09.2013

No ja wszystko nad plastikiem mam zakonserwowane ;-)
Przez rok użytkowania nadal się mocno trzymają nic nie drga ;-)
Co do gnicia wkrętów to sobie je zawsze można sprawdzić i nie urwie się nic w połowie zimy.
Poza tym dajesz wkręty nierdzewne. Te nadkola co ja mam to miały w 3 punktach specjalne przetłoczenia które dodatkowo je trzyma bo akurat jest to zrobione na ten metalowy rant w błotniku
  • 0

Była: Honda Accord 1.6 LS   Moje Acco CG7

Jest: Honda Accord 2.0 Sport


#82 Kowal93

Kowal93
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Tuszyn
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 28.01.2016

A ja się podepnę bo nie chcę zaśmiecać forum kolejnym tematem o nadkolach do Accorda Vi.
Na allegro znalazłem jedną aukcje. Czy ktoś już z forumowiczów zamawiał te nadkola? Jeśli tak to napiszcie coś o nich, czy pasują, czy nie trzeba ich modyfikować
Link: http://allegro.pl/na...5937225601.html


  • 0

#83 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:12, 09.02.2018

W IC są dostępne nadkola na tył, testował ktoś?
  • 0

#84 mandragora310

mandragora310
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:słupca
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:138
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 20.03.2018

a z 7 by nie pasowało ?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq