Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nadkola tył.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:07, 14.11.2011

Panowie mam takie pytanie, czy z tyłu są jakieś nadkola? Ja tam nie mam nić, a mam dziurki na kołki mocujące. Przeglądnąłem na szybko allegro, ale tam są tylko nadkola na przód. Ma może ktoś fotkę z tylnym nadkolem żebym mógł porównać jak jest w oryginalne a jak jest u mnie?

Do nowszych modeli (np.2003) można znaleźć na allegro.

Chyba że źle szukam ? (http://allegro.pl/li...gory=18708&sg=0 )
  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:39, 14.11.2011

Pyra, w Acco VI gen standardowo nie ma nadkól tylnych. Można dopasować z Acco V generacji, ale trzeba je lekko przerobić - ja tak będę robił.
  • 0

#3 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 14.11.2011

własnie to jest dziwne... dlaczego konstruktor nie wymyślił tak przydatnej rzeczy jak plastikowe nadkola na tył? przecież to same zalety....
  • 0

#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:10, 14.11.2011

Gallus, większość starszych japończyków tak ma, abstra*cenzura*ąc od tego że VI gen był produkowany na wyspach :bag:
Nissan - mój stary, a obecnie brata - ostatnio przeszedł kompletną blacharkę po 20 latach jeżdżenia. Osobiście uczestniczyłem w rekonstrukcji nadkoli itp. Osobiście każdemu posiadaczowi VI generacji radzę zająć się tematem tylnych plastikowych nadkoli - bo za kilka lat możecie się baaaardzo, ale to bardzie zdziwić, ściągając tapicerkę bagażnika albo dociekając, czemu wam tak szybko znika paliwo z baku (choć akurat nie pamiętam czy przewód paliwowy doprowadzający paliwo do baku - w Acco jest metalowy...ale w Nissanie był....masakra :bag: )
  • 0

#5 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:32, 14.11.2011

Co generalnie trzeba zrobić z tymi nadkolami z V generacji?
A dlaczego w tylnych, metalowych nadkolach są chyba 3 dziurki, a jednej z nich mam taka plastikowy kołek. Myślałem że to pozostałość po nadkolach - jeżeli nie to co to? skąd to?!
  • 0

#6 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:43, 14.11.2011

Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem niż dorabianie byłoby natryśnięcie jakiegoś środka odbijającego kamienie. Dodatkowo zabezpieczy antykorozyjnie
  • 0

#7 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:38, 14.11.2011

Generalnie jakaś konserwacja jest, rdzy pod spodem samochodu nie widać, ale chyba na wiosnę założę temat z pytaniami co i jak żeby zrobić konserwacje samemu (wychodzę z założenia że jak chce się coś mieć dobrze zrobione to najlepiej zrobić to samemu) ale teraz to już chyba nie zdążę.


tarjei86 jak coś zmajstrujesz daj znać
  • 0

#8 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 14.11.2011

Gallus, większość starszych japończyków tak ma, abstra*cenzura*ąc od tego że VI gen był produkowany na wyspach :bag:
Nissan - mój stary, a obecnie brata - ostatnio przeszedł kompletną blacharkę po 20 latach jeżdżenia. Osobiście uczestniczyłem w rekonstrukcji nadkoli itp. Osobiście każdemu posiadaczowi VI generacji radzę zająć się tematem tylnych plastikowych nadkoli - bo za kilka lat możecie się baaaardzo, ale to bardzie zdziwić, ściągając tapicerkę bagażnika albo dociekając, czemu wam tak szybko znika paliwo z baku (choć akurat nie pamiętam czy przewód paliwowy doprowadzający paliwo do baku - w Acco jest metalowy...ale w Nissanie był....masakra :bag: )


rozumiem nissan sunny o ile się nie myle?
ale samochód klasy średniej to moim zdaniem powinien mieć coś takiego..
jak uda Ci się zmontować to z Vgena to daj znać ;)
  • 0

#9 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:20, 14.11.2011

Albo zrób faq w dziale 'Zrób to sam' :ok :B
  • 0

#10 Wiker

Wiker
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:03, 23.11.2011

Byłem pytać o nadkola w firmie, która się tym zajmuje i usłyszałem cenę 380zł z montażem. Chora cena podyktowana brakiem formy(kopyta) do Accorda. Gość musi ją wykonać i obciążyć mnie kosztami.
Więc można poszukać dobrego zakładu, który wykona solidnie nadkola i zamówić kilkanaście sztuk obniżając koszty.
  • 0

#11 cob_ra

cob_ra
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:48, 23.11.2011

ale chyba na wiosnę założę temat z pytaniami co i jak żeby zrobić konserwacje samemu (wychodzę z założenia że jak chce się coś mieć dobrze zrobione to najlepiej zrobić to samemu)


słuchaj, ja robiłem to tak w sierpniu

Kupiłem motip-puszka litrowa pod pistolet 3l dodatkowo musiałem wspomagac się motipem w spray bo już nie było w litrowych puchach, 3puszki poszły.
5l masy woskowej
3 litry środka do konserwacji profili
odtłuszczacz 1l
środek na konserwacje r-stop
folia, taśmy papierowe ochronne, pędzle, rozpuszczalniki
pistolet do konserwacji, przyzwoity kompresor wskazany, jakiś kombinezon malarski, maska na pyska bo trochę śmierdzi i potem lipa jest.

najważniejsze do dokładnie umyć podwozie i wysuszyć, od tego najlepiej podnośnik bo kanał to trochę walenia jest
najpierw myjką ciśnieniową opierdzieliłem spód, potem wiadro z ciepłą wodą z płynem karchera do mycia syfu między innymi tłustych śmieci, pędzel większy i ręczne mycie. Odtłuszczacz i dalej mycie. Na koniec sprawdzasz jak z rdzą i jakieś ślady czyścisz i zabezpieczasz r-stopem ja miałem śladowe ilości, i posmarowałem 3 warstwy, każda musi wyschnąć. Wspomagałem się opalarką. U mnie 1 gruba warstwa to motip potem masa woskowa app. Mam nadzieje, że to trochę mi zabezpieczy na jakiś czas. Spędziłem nad tą zabawą prawie cały tydzień, śmierdziało to może z miesiąc. Profile poszedł środek również app, pod maskę, pod klapę bagażnika oraz błotniki wew poszedł app bezbarwny. Ile się dało komorę silnika szczególnie z grodzią. Połączenia błotników z nadwoziem również. To by tak w skrócie było. :-)


Powodzenia przyda się :B
  • 0

Pozdrawiam,


 


#12 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:07, 23.11.2011

Wiker, dowiedz się w takim razie ile gość chciałby, jeśli dostałby zamówienie grupowe.
  • 0

#13 cob_ra

cob_ra
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:skierniewice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:33, 23.11.2011

Wiker, dowiedz się w takim razie ile gość chciałby, jeśli dostałby zamówienie grupowe.


:mrgreen: też się dołączam
  • 0

Pozdrawiam,


 


#14 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:26, 23.11.2011

Też się dołączam.

Ostatnio robiłem konserwacje, z tym że nie osobiście, ale jak się oglądnie to wygląda na solidnie zrobione, zderzaki były ściągane, dodatkowo zaspawana tylna belka na moją prośbę. Zobaczymy co będzie na wiosnę - mam nadzieje że nic nie wyjdzie. Z tego co gość mówił to właśnie tył, a szczególnie tylna belka były trochę przyrdzewiałe, a reszta ok.

Puki co śmierdzi niemiłosiernie w środku.
  • 0

#15 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:40, 24.11.2011

Koledzy ja we wcześniejszej aco VI miałem nadkola z tyłu a dostałem je na aledrogo jakiś rzemieślnik robił tył do VI geny i nawet nieżle pasowały ale to było 3 lata temu, więc może sa te nadkola dalej osiągalne,
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq