XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 16:37, 17.10.2014
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#62
Napisano 17:34, 17.10.2014
ee no to dlatego Ci ząbkują !
mam 225/45 17 i pompuje tył i przód 2.3
U mnie w Tourerze Type-S po lifcie naklejka na wnęce drzwi sugeruje ciśnienie 2.1 bar na przód i tył przy rozmiarze 225/45 R17 i tyle pompuję. Na razie nie wypowiem się na temat efektów bo dopiero z 2000 km przejechałem.
Opony mam - Semperit Speed Grip 2.
Jednak sztywne to jest cholernie na takich kołach.
Użytkownik Bigos edytował ten post 17:42, 17.10.2014
#63
Napisano 18:08, 17.10.2014
to sobie wyobraź jak kolega jeździł na 2,7 i i 2,5
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:09, 17.10.2014
#64
Napisano 20:43, 17.10.2014
masz xl opony ? bo jak miałem vredestein sessanta 225/45 17 94 xl to był dramat, teraz na potenzach re50 i 91 index nośności jest ok i cisnienie mam mniejsze niż 2.7 i 2.5 - to musi być dramat i na pewno będą ząbkowały
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#65
Napisano 23:34, 17.10.2014
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#66
Napisano 11:18, 18.10.2014
Nie wiem po co taki tył dobity ? chyba pod obciązeniem ,bo na pusto to twardo i proszenie się o przyspieszone ząbkowanie
Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:19, 18.10.2014
#67
Napisano 14:27, 18.10.2014
wiec jakie powinno byc prawidlowe ?Nie wiem po co taki tył dobity ? chyba pod obciązeniem ,bo na pusto to twardo i proszenie się o przyspieszone ząbkowanie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#68
Napisano 19:14, 18.10.2014
witaski koledzy i kolezanki własnie miesiac temu spotkało mnie to nieszczescie czyli ząbkowanie ja sprowadziłem swojego accorda z niemiec i jezdziłem 2 lata na letnich barumach tych co były juz w aucie i tez jezdziłem na geometrie kół i zawieszenia i wszystko jest ok czyli tu jest mowa o biezniku opon mozektos ma jakiescudowne pomysły na dobre oponki ??? czekam na propozycje bo bede kupywał niebawem czekam na propozycje
#69
Napisano 19:59, 18.10.2014
jakie to ci nie powiem konkretnie .Szukaj z "zamniętymi" bieżnikami zewnętrznymi (lamelami) Jest wtedy nadzieja ,ze tak szybko nie poddadzą się zębom
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:14, 18.10.2014
#70
Napisano 22:06, 20.10.2014
co do ciśnienia w oponach to nie jestem zdania, że 2.7 na przodzie i 2.5 na tyle to mega przesada.
Auto głównie lata w trasach, średnio obciążone (min 3 dorosłe osoby). W necie można wiele wyczytać, ze dla accorda, który lekki nie jest ciśnienia rzędu 2.5 to standard.
Poza tym przy 2.7 na przodzie opony mi nie wyząbkowały. Tylko tył to spotkał.
2.1 dla opony 225/45/17 to zabójstwo dla felg i pewnie zawiechy.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#71
Napisano 22:16, 20.10.2014
1. ząbkuje tył ,bo obciążenia na bieżnik są zawsze w tą samą stronę.
2.To na trasie ciśnienie skacze do 2.8 -2.9 na przodzie .
3.Mówimy o 2.1 ale na tył /no powiedzmy 2.2
a czemu 2.1 to zabójstwo dla zawiechy? chyba bardziej 2.7 jest uciążliwe dla zawiechy...przecież opona bierze wtedy dużo mniej na siebie takie nierówności.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:45, 21.10.2014
#72
Napisano 09:58, 21.10.2014
też mam takie zdanie jak Włodar - mi przestały ząbkować po obniżeniu ciśnienia, auto lepiej wybiera dziury i tak nie skacze po drodze.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#73
Napisano 10:59, 21.10.2014
Ja od dłuższego czasu jeżdżę na 2,2 przód 2,1 tył, jako że mam LPG to PB staram się mieć na full co by dociążyć bardziej tył, niestety ząbkowanie było mimo zamiany krzyżowej. Ostatnio założyłem cambery, muszę znaleźć kogoś kto mi wyszorstkuje opony lub kupie nowe.
Po całym zabiegu będę ciekawy czy ząbkowanie ustąpi.
Użytkownik Biedrona edytował ten post 11:02, 21.10.2014
#74
Napisano 11:07, 21.10.2014
Biedrona, jak bywasz w Łodzi to tam gdzie napisałem robią od ręki, podjeżdżasz godzinka i jest pan zadowolony
#75
Napisano 23:50, 02.11.2014
Ja szorstkowałem w Gdańsku, efekt jest.. ale opona pozostaje nieco głośniejsza. auto zakupiłem już z wyząbkowanymi letnimi oponami. Co do ciśnień w oponach stosuje 2,2 przód 2,1 tył. choć nalepka mówi przód 2,4 i tył 2,2. (VIIIgen)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych