Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wyząbkowały wam kiedyś opony w Accordzie ?

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

#61 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:37, 17.10.2014

A ile cisnienia powinno byc do 225/4018


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#62 Bigos

Bigos
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S SE, VII gen.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:34, 17.10.2014

ee no to dlatego Ci ząbkują ! 

 

mam 225/45 17 i pompuje tył i przód 2.3 

U mnie w Tourerze Type-S po lifcie naklejka na wnęce drzwi sugeruje ciśnienie 2.1 bar na przód i tył przy rozmiarze 225/45 R17 i tyle pompuję. Na razie nie wypowiem się na temat efektów bo dopiero z 2000 km przejechałem.

Opony mam - Semperit Speed Grip 2.

 

Jednak sztywne to jest cholernie na takich kołach.


Użytkownik Bigos edytował ten post 17:42, 17.10.2014

  • 0

#63 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:08, 17.10.2014

to sobie wyobraź jak kolega jeździł na 2,7 i i 2,5


Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:09, 17.10.2014

  • 0
                       

#64 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:43, 17.10.2014

masz xl opony ? bo jak miałem vredestein sessanta 225/45 17 94 xl to był dramat, teraz na potenzach re50 i 91 index nośności jest ok i cisnienie mam mniejsze niż 2.7 i 2.5 - to musi być dramat i na pewno będą ząbkowały


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#65 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:34, 17.10.2014

Na stronie oponeo pokazuje ze do 225/40/18 powinno byc 2.2przod 2.6 tyl czy to prawidlpwe cisnienie??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#66 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:18, 18.10.2014

Nie wiem po co taki tył dobity ? chyba pod obciązeniem ,bo na pusto to twardo i  proszenie się o przyspieszone ząbkowanie


Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:19, 18.10.2014

  • 0
                       

#67 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:27, 18.10.2014

Nie wiem po co taki tył dobity ? chyba pod obciązeniem ,bo na pusto to twardo i proszenie się o przyspieszone ząbkowanie

wiec jakie powinno byc prawidlowe ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#68 rosyjka

rosyjka
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:chocianów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:14, 18.10.2014

witaski koledzy i kolezanki własnie miesiac temu spotkało mnie to nieszczescie czyli ząbkowanie ja sprowadziłem swojego accorda z niemiec i jezdziłem 2 lata na letnich barumach tych co były juz w aucie i tez jezdziłem na geometrie kół i zawieszenia i wszystko jest ok czyli tu jest mowa o biezniku opon mozektos ma jakiescudowne pomysły na dobre oponki ????????? czekam na propozycje bo bede kupywał niebawem czekam na propozycje


  • 0

#69 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:59, 18.10.2014

jakie to ci nie powiem konkretnie .Szukaj z "zamniętymi" bieżnikami zewnętrznymi (lamelami) Jest wtedy nadzieja ,ze tak szybko nie poddadzą się zębom


Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:14, 18.10.2014

  • 0
                       

#70 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:06, 20.10.2014

co do ciśnienia w oponach to nie jestem zdania, że 2.7 na przodzie i 2.5 na tyle to mega przesada.

Auto głównie lata w trasach, średnio obciążone (min 3 dorosłe osoby). W necie można wiele wyczytać, ze dla accorda, który lekki nie jest ciśnienia rzędu 2.5 to standard.

Poza tym przy 2.7 na przodzie opony mi nie wyząbkowały. Tylko tył to spotkał.

2.1 dla opony 225/45/17 to zabójstwo dla felg i pewnie zawiechy.


  • 0

#71 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:16, 20.10.2014

1. ząbkuje tył  ,bo obciążenia na bieżnik są zawsze w tą samą stronę.

2.To na trasie ciśnienie skacze do 2.8 -2.9 na przodzie .

3.Mówimy o 2.1 ale na tył /no powiedzmy 2.2

 a  czemu 2.1 to zabójstwo dla zawiechy? chyba bardziej 2.7 jest uciążliwe dla zawiechy...przecież opona bierze wtedy dużo mniej na siebie  takie nierówności.


Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:45, 21.10.2014

  • 0
                       

#72 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:58, 21.10.2014

też mam takie zdanie jak Włodar - mi przestały ząbkować po obniżeniu ciśnienia, auto lepiej wybiera dziury i tak nie skacze po drodze. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#73 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:59, 21.10.2014

Ja od dłuższego czasu jeżdżę na 2,2 przód 2,1 tył, jako że mam LPG to PB staram się mieć na full co by dociążyć bardziej tył, niestety ząbkowanie było mimo zamiany krzyżowej. Ostatnio założyłem cambery, muszę znaleźć kogoś kto mi wyszorstkuje opony lub kupie nowe.

Po całym zabiegu będę ciekawy czy ząbkowanie ustąpi.  


Użytkownik Biedrona edytował ten post 11:02, 21.10.2014

  • 0

#74 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:07, 21.10.2014

Biedrona, jak bywasz w Łodzi to tam gdzie napisałem robią od ręki, podjeżdżasz godzinka i jest pan zadowolony :-)


  • 0

#75 witek

witek
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive+
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 02.11.2014

Ja szorstkowałem w Gdańsku, efekt jest.. ale opona pozostaje nieco głośniejsza. auto zakupiłem już z wyząbkowanymi letnimi oponami. Co do ciśnień w oponach  stosuje 2,2 przód 2,1 tył. choć  nalepka mówi przód 2,4 i tył 2,2.  (VIIIgen)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq