XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 17:46, 19.06.2012
#32
Napisano 19:04, 19.06.2012
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#34
Napisano 09:15, 20.06.2012
Myślałem jeszcze o zestawie Falken ZIEX ZE912 i na tył Nexen N8000 ale są tylko 70pln tańsze od ContiSport (choć jako Roadstone N8000 cena juz jest OK)
ale nie będę experymentował i wezmę komplet tych Ventusów
#35
Napisano 14:44, 20.06.2012
Tuned by Cinsoft
#36
Napisano 20:26, 20.06.2012
Na cztery nowki,jedna byla krzywa,a trzy pozostale maja bicie promieniowe.
Z przodu kierownica lata ,ze nie da sie jezdzic.Z tylu mozna zakladac.
#37
Napisano 22:40, 22.06.2012
Japan 0 - Thailand 1
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#38
Napisano 20:20, 24.06.2012
#39
Napisano 21:26, 24.06.2012
To ja mialem pecha .ja koledzy kupiłem Toyo Proxes T1 Sport jakieś 10000 tys km temu i jestem zadowolony jak do tej pory....jest dużo ciszej niż na poprzednich goodyerach. No i kwestia przyczepności na mokrym asfalcie bez porównania. Na razie jestem zadowolony a jak coś się zmieni to dam znać....
Ale oprocz wykonania ''moich'' egzemplarzy,to rzczywiscie sa cichutkie,super trzymaja na suchym i fajnie wygladaja.
Na szczescie dwie z czterech moich odeslalem i uznali reklamacje,i teraz z przodu mam Vredestein Ultrac Cento.
Sa OK.
#40
Napisano 00:44, 25.06.2012
A co do tego problemu też go przerabiałem . Teraz nie mam z tym problemu ponieważ co ok 7000 km robię zamianę LP na LT i PP na PT . Podpowiem tylko jak macie w miarę świeże opony i wam wyząbkowały to jedynie przełożyć je na przód i ostra jazda po krętej drodze i unikać autostrad . Pozdrawiam
#41
Napisano 10:58, 21.06.2014
ja koledzy kupiłem Toyo Proxes T1 Sport jakieś 10000 tys km temu i jestem zadowolony jak do tej pory....jest dużo ciszej niż na poprzednich goodyerach. No i kwestia przyczepności na mokrym asfalcie bez porównania. Na razie jestem zadowolony a jak coś się zmieni to dam znać....
I jak kolego potoczyło się dalej? Nadal jesteś zadowolony?
Pytam, bo w ubiegłym roku założyłem Toyo Proxes T1-R 225/45 R17 94 Y ZR
Cieszyłem się z nich, bo trakcja i trzymanie bardzo dobre, ciche i w ogóle. Jeździłem na nich na poprzednich autach, ale .... z innymi typami zawieszeń.
Niestety, niedawno rozpocząłem drugi sezon na nich i ........ huczą
Na początku myślałem, że to łożyska, ale po 160k km? Sprawdziłem to u swojego mechanika i okazało się, że łożyska są OK, nawet nie czuć/nie słychać, zero luzów itp. Za to wyszło na jaw zjawisko ząbkowania
Wyraźnie czuć pod dłonią "skośność" bieżnika od wewnątrz, bo "naocznie" nic się nie rzuca w oczy.
toyo-proxes-t1-r-22545-r17-94-y.jpg 20,42 KB 25 Ilość pobrań
Nie znałem tego wcześniej, a w zasadzie nie doświadczyłem. Gdzieś kiedyś na forum przewinęło mi się to przez matrycę, ale nie zwróciłem na to uwagi.
A niestety, "stałem sie ofiarą" tego zjawiska.
Byłem z Hanią na geometrii, goście sprawdzili, wszystko OK, w granicach tolerancji. Jako "winnego" zdiagnozowali zawieszenie wielowahaczowe i kierunkowe opony.
Poczytałem forum i ......... jestem załamany. Kolejne ~ 2000 PLN wydać na opony?
Tymczasem zamienię je miejscami z przodem, ale obawiam się tego, że wyząbkuje mi kolejną parę i huczeć mi będzie cały komplet. A to może doprowadzić do szału podczas dłuższej trasy
#42
Napisano 21:59, 21.06.2014
ja swoje T1 Sport zajeździłem do slików.... Byłem z nich zadowolony i nie miałem żadnych problemów... u mnie były to 18 no i trochę inny bieżnik. ten w twoich to z tego co czytałem bo nie jestem expertem sam z siebie jest głośniejszy.... poczytaj na temat ząbkowania bo z tego co pisali inni na forum to nawet małe luzy w zawieszeniu załatwia ci opony...
#43
Napisano 21:49, 22.06.2014
Tu ...ponawiam link do ząbkowania
http://www.auto-swia...ogumienia/7gqze
Co potwierdza ,że zawieszenie może być nowe lub idealne , a opony i tak mogą ząbkować.Budowa bieżnika ,lepsze przyczepność mieszanki ,sposób jazdy ma znaczący wpływ na ząbkowanie.
#44
Napisano 16:19, 23.06.2014
Zawieszenie jest ok. Ale jeżdżę dużo i szybko autobanami. Bagażnik zazwyczaj pusty. O auto dbam, pilnuję ciśnienia.
Opony były dość ciche, chwaliłem je sobie, do niedawna. Przejechałem na nich około 10k km.
Cóż, zobaczę jak będzie po przekładce.
Szukam krętych dróg do piłowania opon
Tapnięte Lenofonicznie :yoda
#45
Napisano 21:46, 23.06.2014
Po zmianie wyraznie ciszej planuje zakup camberow na tyl mam nadzieje ze pomoga zatrzymac zabkowanie. Co by obciazyc tyl zalalem caly bak PB i taki poziom planuje utrzymtwac caly czas gdyz jezdze na lpg.
Użytkownik Biedrona edytował ten post 05:25, 24.06.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych