Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wyząbkowały wam kiedyś opony w Accordzie ?

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

#31 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:46, 19.06.2012

Ventus V12 evo K110, czyli dokładnie to co kolega pokazał wyżej :-)

Dołączona grafika
  • 0

#32 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:04, 19.06.2012

swojego ATRa z Reichu ściągnałem na takich laczkach.... widać dobrze się sprawowały, bo do zera były zjechane. Co istotne były na glebie (około -30-40 na Eibachu) zjechane w miarę równo.
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#33 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:43, 19.06.2012

Ventus V12 evo K110, czyli dokładnie to co kolega pokazał wyżej :-)

Obrazek

nie powinno ,bo.... niema co ząbkować.. :-)
  • 0
                       

#34 Bibs

Bibs
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:15, 20.06.2012

tarjei86, spurek, Wlodar dzięki

Myślałem jeszcze o zestawie Falken ZIEX ZE912 i na tył Nexen N8000 ale są tylko 70pln tańsze od ContiSport (choć jako Roadstone N8000 cena juz jest OK)

Dołączona grafika

ale nie będę experymentował i wezmę komplet tych Ventusów
  • 0

#35 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:44, 20.06.2012

ja z tym nigdy nie mialem problemow, jak kupilem auto byly zalozone contisportcontact 2 zadnych zabkow, teraz od 1,5 roku jezdze na michelin primacy HP tez zadnych problemow :lol:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#36 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:26, 20.06.2012

Ja wam podpowiem...nie kupujcie Toyo Proxes T1 Sport,nie wiem czy zabkuja,ale sa tragicznie wykonane,mimo produkcji japonskiej.
Na cztery nowki,jedna byla krzywa,a trzy pozostale maja bicie promieniowe.
Z przodu kierownica lata ,ze nie da sie jezdzic.Z tylu mozna zakladac. :k
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#37 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:40, 22.06.2012

Tez mam kiepskie doswiadczenia z japonskimi oponami. Jakis czas temu zakupilem 2szt Falken FK452 made in Japan. Mimo, ze od daty ich produkcji minelo zaledwie okolo 2 miesiace, okazaly sie krzywe, tzn. bily gora-dol. Postanowilem dokupic jeszcze dwie Falkeny, ale tym razem ZIEX 912, dostalem made in Thailand :shock: zalozylem je na tyl. Gdy juz nie moglem zniesc bicia kierownicy, przelozylem japonczyki na tyl i co sie stalo po kilku miesiacach? Wyzabkowaly od zewnatrz :k Teraz zcieram je na przodzie, a o tyle nawet nie pamietam, tak jest cicho.
Japan 0 - Thailand 1
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#38 Michal_305

Michal_305
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Lubotyń/Antwerpen
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 24.06.2012

ja koledzy kupiłem Toyo Proxes T1 Sport jakieś 10000 tys km temu i jestem zadowolony jak do tej pory....jest dużo ciszej niż na poprzednich goodyerach. No i kwestia przyczepności na mokrym asfalcie bez porównania. Na razie jestem zadowolony a jak coś się zmieni to dam znać....
  • 0

#39 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:26, 24.06.2012

ja koledzy kupiłem Toyo Proxes T1 Sport jakieś 10000 tys km temu i jestem zadowolony jak do tej pory....jest dużo ciszej niż na poprzednich goodyerach. No i kwestia przyczepności na mokrym asfalcie bez porównania. Na razie jestem zadowolony a jak coś się zmieni to dam znać....

To ja mialem pecha :k .
Ale oprocz wykonania ''moich'' egzemplarzy,to rzczywiscie sa cichutkie,super trzymaja na suchym i fajnie wygladaja.
Na szczescie dwie z czterech moich odeslalem i uznali reklamacje,i teraz z przodu mam Vredestein Ultrac Cento.
Sa OK.
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#40 ELF

ELF
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Warmińsko-mazurskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:44, 25.06.2012

Panowie szybko wam odpowiem tu jest link http://www.auto-swia...niami-ogumienia
A co do tego problemu też go przerabiałem . Teraz nie mam z tym problemu ponieważ co ok 7000 km robię zamianę LP na LT i PP na PT . Podpowiem tylko jak macie w miarę świeże opony i wam wyząbkowały to jedynie przełożyć je na przód i ostra jazda po krętej drodze i unikać autostrad . Pozdrawiam
  • 0

#41 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1353 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedeS
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 21
Super

Napisano 10:58, 21.06.2014

ja koledzy kupiłem Toyo Proxes T1 Sport jakieś 10000 tys km temu i jestem zadowolony jak do tej pory....jest dużo ciszej niż na poprzednich goodyerach. No i kwestia przyczepności na mokrym asfalcie bez porównania. Na razie jestem zadowolony a jak coś się zmieni to dam znać....

I jak kolego potoczyło się dalej? Nadal jesteś zadowolony?

Pytam, bo w ubiegłym roku założyłem Toyo Proxes T1-R 225/45 R17 94 Y ZR

Cieszyłem się z nich, bo trakcja i trzymanie bardzo dobre, ciche i w ogóle. Jeździłem na nich na poprzednich autach, ale .... z innymi typami zawieszeń.

Niestety, niedawno rozpocząłem drugi sezon na nich i ........ huczą :dobani:

Na początku myślałem, że to łożyska, ale po 160k km? Sprawdziłem to u swojego mechanika i okazało się, że łożyska są OK, nawet nie czuć/nie słychać, zero luzów itp. Za to wyszło na jaw zjawisko ząbkowania :banany:

Wyraźnie czuć pod dłonią "skośność" bieżnika od wewnątrz, bo "naocznie" nic się nie rzuca w oczy.

 

Załączony plik  toyo-proxes-t1-r-22545-r17-94-y.jpg   20,42 KB   25 Ilość pobrań

 

Nie znałem tego wcześniej, a w zasadzie nie doświadczyłem. Gdzieś kiedyś na forum przewinęło mi się to przez matrycę, ale nie zwróciłem na to uwagi.

A niestety, "stałem sie ofiarą" tego zjawiska.

Byłem z Hanią na geometrii, goście sprawdzili, wszystko OK, w granicach tolerancji. Jako "winnego" zdiagnozowali zawieszenie wielowahaczowe i kierunkowe opony.

Poczytałem forum i ......... jestem załamany. Kolejne ~ 2000 PLN wydać na opony?

Tymczasem zamienię je miejscami z przodem, ale obawiam się tego, że wyząbkuje mi kolejną parę i huczeć mi będzie cały komplet. A to może doprowadzić do szału podczas dłuższej trasy :(


  • 0

#42 Michal_305

Michal_305
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Lubotyń/Antwerpen
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 21.06.2014

ja swoje T1 Sport zajeździłem do slików.... Byłem z nich zadowolony i nie miałem żadnych problemów... u mnie były to 18 no i trochę inny bieżnik. ten w twoich to z tego co czytałem bo nie jestem expertem sam z siebie jest głośniejszy.... poczytaj na temat ząbkowania bo z tego co pisali inni na forum to nawet małe luzy w zawieszeniu załatwia ci opony...


  • 0

#43 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:49, 22.06.2014

Tu ...ponawiam link do ząbkowania

http://www.auto-swia...ogumienia/7gqze

Co potwierdza ,że zawieszenie może być nowe lub idealne , a opony i tak mogą ząbkować.Budowa bieżnika ,lepsze przyczepność mieszanki ,sposób jazdy ma znaczący wpływ na ząbkowanie.


  • 0
                       

#44 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1353 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedeS
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 21
Super

Napisano 16:19, 23.06.2014

No właśnie sprawdza się to z artykułu i opisów kolegów.
Zawieszenie jest ok. Ale jeżdżę dużo i szybko autobanami. Bagażnik zazwyczaj pusty. O auto dbam, pilnuję ciśnienia.
Opony były dość ciche, chwaliłem je sobie, do niedawna. Przejechałem na nich około 10k km.
Cóż, zobaczę jak będzie po przekładce.
Szukam krętych dróg do piłowania opon ;)

Tapnięte Lenofonicznie :yoda
  • 0

#45 Biedrona

Biedrona
  • Klubowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:46, 23.06.2014

Dzisiaj przelozylem swoje matadory mp46 LT ->PP PT->LP dosc mocno sie wyzabkowaly przez co na nizszych prekosciach bylo bardzo glosno.
Po zmianie wyraznie ciszej planuje zakup camberow na tyl mam nadzieje ze pomoga zatrzymac zabkowanie. Co by obciazyc tyl zalalem caly bak PB i taki poziom planuje utrzymtwac caly czas gdyz jezdze na lpg.

Użytkownik Biedrona edytował ten post 05:25, 24.06.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq