Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wyząbkowały wam kiedyś opony w Accordzie ?

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

#1 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1691 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:18, 12.11.2011

Cześć,

Ja już parę lat jeżdżę Accordami i nigdy na żadnych oponach nie miałem tego problemu aż do teraz kiedy po zaledwie jednym sezonie i 8000km przejechanych nówki sztuki Vredestein Ultrac Sessanta 225/45R17 uległy wyząbkowaniu... Ostatnio zauważyłem, że coś się głośne zrobiły, szczególnie powyżej 100km/h. Dziś na wymianie kół na zimowe powiedzieli mi, że niestety te letnie są wyząbkowane. Muszę je reklamować (www.opony.com), ciekawe co powiedzą...
  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7359 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 36
Super

Napisano 21:20, 12.11.2011

na 99% reklamacja zostanie odrzucona.
W 99% wyzabkowanie opon to skutek uszkodzeń w zawieszeniu zwłaszcza w tzw wielowahaczowych układach zawieszenia z jakim mamy do czynienia w accordzie.
Są opony bardziej i mnie podatne na ząbkowanie, ale jestem raczej pewny ze żaden producent Ci reklamacji nie uzna, no ale próba nie strzelba.
  • 0

#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:23, 12.11.2011

żartujesz z tym pytaniem w tytule ? ;-)
Nie chce źle wróżyć ale raczej nic nie wskórasz z tą reklamacją ... no chyba ,że wspaniałomyślnie firma zrobi ci prezent pod choinkę. :-)
  • 0
                       

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7359 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 36
Super

Napisano 21:24, 12.11.2011

popraw link
  • 0

#5 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1691 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:29, 12.11.2011

na 99% reklamacja zostanie odrzucona.
W 99% wyzabkowanie opon to skutek uszkodzeń w zawieszeniu zwłaszcza w tzw wielowahaczowych układach zawieszenia z jakim mamy do czynienia w accordzie.
Są opony bardziej i mnie podatne na ząbkowanie, ale jestem raczej pewny ze żaden producent Ci reklamacji nie uzna, no ale próba nie strzelba.


No ale auto na jednych oponach pierwszego właściciela przejeździło 5 lat i nic się nie działo, na zimowych (nówkach) przejeździłem cały poprzedni sezon, też nic. Zawieszenie zresztą sprawdzałem (tj. geometrię) latem, tak, żeby wiedzieć czy wszystko OK i wszystko OK. Z gwarancji producenta na pewno nie będę korzystać bo oni tak właśnie do tego podchodzą jak piszecie tylko skorzystam z niezgodności z umową (czyli rekamacja do sprzedawcy a nie do producenta) a jak mi odrzucą to zagłosuję nogami i więcej nic od nich nie kupię a kupuję od nastu lat (nigdy żadnej opony nie musiałem reklamować).
  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7359 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 36
Super

Napisano 21:33, 12.11.2011

tu nie chodzi o geometrie - problem jest w minimalnych luzach na wahaczach, niewłasciwe cisnienie itp - przyczyn jeszcze kilka, a najgorsze że jak to zwykle bywa - opony zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania
tak jek powiedziałem wczesniej - próba nie strzelba, a nóż widelec Tobie sie uda
  • 0

#7 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:33, 12.11.2011

na 99% reklamacja zostanie odrzucona.
W 99% wyzabkowanie opon to skutek uszkodzeń w zawieszeniu zwłaszcza w tzw wielowahaczowych układach zawieszenia z jakim mamy do czynienia w accordzie.
Są opony bardziej i mnie podatne na ząbkowanie, ale jestem raczej pewny ze żaden producent Ci reklamacji nie uzna, no ale próba nie strzelba.

wszystko prawda, ale mam w 100% sprawne auto a opony wyzabkowalo, bo to tez bardzo od opon zależy
reklamacja zostanie odrzucona, przechodziłem to, strata czasu
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#8 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1691 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:34, 12.11.2011

żartujesz z tym pytaniem w tytule ? ;-)


Nie żartuję. Mam trzeciego Accorda z kolei i bynajmniej nie pierwsze opony w tym egzemplarzu. Nigdy nie wystąpił taki problem. Jestem ciekawy czy komuś też się to zdarzyło.
  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:35, 12.11.2011

Latałeś gdzieś na dłuższych trasach ? Jakie ciśnienie dawałeś ?....tak z ciekawości.

pytam się czy żartujesz tak z przekory ,bo dużo osób już się z tym spotkało
  • 0
                       

#10 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1691 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:38, 12.11.2011

75-80% przebiegu robię w mieście. Reszta to jakiś wypad raz w roku na wakacje czy na weekend pod miasto.
Ciśnienie utrzymywałem takie jak podaje samochód dla "niskich prędkości" tj. 2.2 przód, 2.1 tył.
  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#11 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7359 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 36
Super

Napisano 21:38, 12.11.2011

opony.com.pl - co powiedzą ?
prosze bardzo nawet chyba Twoje opony http://www.opony.com...ie-opon/?id=116
  • 0

#12 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1691 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:40, 12.11.2011

O dokładnie te :-) Ale sklep nie ten ;-)
  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:45, 12.11.2011

wiele czynników się może do tego przyczynić...
Tak więc już wiem jakiej nie kupować do naszych acco .....niestety twoim kosztem
  • 0
                       

#14 art-25

art-25
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:kettering, uk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:32, 13.11.2011

Tez mialem spory problem z zabkowaniem. Problem zaczal sie jak kupilem Avony ZV5. Pojechalem sobie do Holandii na wycieczke i po przejechaniu ok.400 km zaczelo mi huczec tylne prawe kolo. Pojechalem do mechanika i okazalo sie ze wyzabkowalo opone. Mialem w zapasie jakiegos michelina i w drodze powrotnej mialem spokoj. W UK sprawdzili mi caly zawias, zrobili geometrie, zalozyli dwa nowe avony bo niespodziewalem sie ze to tu byl problem. Pozniej zaczely mi zabkowac z przodu. Akurat bylem w PL i zaproponowali mi firestony tz300. Problem zniknal. Na zime zalozylem continentale i tez byl spokoj. Chodzi chyba o ksztalt bieznika. Niezalezne zawieszenie naszych acco jest chyba zbyt wrazliwe na takie cos. Bylem u trzech czy czterech roznych mechanikow w UK i PL, nawet w serwisie sprawdzili i z zawiasem nie mam problemow.
  • 0

#15 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:11, 13.11.2011

Chodzi chyba o ksztalt bieznika.

opony kierunkowe np. fulda carat progresso sa bardzo dotknięte ząbkowaniem, asymetryczne dużo mniej
do tego nie można zbyt mocno pompować opon, pomagają tez przekładki
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq