śmieszą mnie komentarze osób jeżdżących autami za około 100k, które radzą osobie co ma auto za 20k żeby nie zakładały gazu.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy LPG w 1.6 ma sens ??
#17 Guest_slajders_*
Napisano 19:38, 30.03.2009
Co do tankowania to obecnie też leję zawsze do pełna Nie bawię się tankowanie po 10L Zawsze jest rezerwa i do pełna Tyle że do pełna PB kosztuje ok 200zł A tankować trzeba 2-3 razy w miesiącu :-/
Dzięki wszystkim za rady Poczekamy co powie na zaproponowaną wyżej konfigurację gazownik
#18
Napisano 19:41, 30.03.2009
#19
Napisano 21:15, 30.03.2009
Może mieć problem z tą listwą
Jak będzie tak jak Glinuś pisze to zakładaj Medżiki i będzie
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:36, 30.03.2009
Wracając do tematu czy opłaca sie gazować auto z silnikiem 1.6.
Powiem tak : miesiecznie zakładam około 30-40 instalacji gazowych i nie jest dla mnie niczym dziwnym że przyjeżdza klient Tico. wiadomo że im wieksza pojemność silnika i wieksze spalanie to czas w jakim zwraca sie instalacja jest krótszy. przyjmijmy że :
Accord 1.6 pali około 8 l Pb i bedzie palił 9 gazu. więc :
8x3.95=31,60 Pb / 100km
9x1.65=14,85 LPG/100 km
na 100km oszczędzamy 16,75
po 1000 km mamy w kieszeni 167 zł
po 10000 mam w kieszeni 1670 zł
żeby zwrócił nam sie koszt instalacji (2300zł) musimy przejechać tylko 13700 km w sumie to jedna wymiana oleju !!
Na pewno warto ! Pozdrawiam
#21 Guest_slajders_*
Napisano 10:06, 31.03.2009
1. elektronika STAG 300
2 listwa zasilająca Magic lub Matrix
3 reduktor Zavoli
4 butla (do wyboru)
W następnym tygodniu podjadę do tego gazownika i opiszę co on na taką konfigurację
#22
Napisano 10:24, 31.03.2009
1. elektronika STAG 300
2 listwa zasilająca Magic lub Matrix
3 reduktor Zavoli
4 butla (do wyboru)
i TYLKO taka żadnych zmian, bo VTEC'ki są wybredne :>
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#23
Napisano 10:56, 31.03.2009
Ale nie ma co się wykłucać - różnice w kieszeni będą szybko zauważalne, a pewnie o to w tym wszystkim chodzi
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:48, 31.03.2009
Ja rowniez pozwole sobie nie zgodzic sie z Tobą: wyglad swiecy potrafi powiedziec duzo o jej kondycji oraz o warunkach spalania, ktore panuja w danym cylindrze. Jest o tym wspomniane np. w tej broszurce NGK: www.cartel.biz.pl/pliki/SWIECE_ZAPLONOWE.pdf jak rowniez w "Shop Manualach" Accorda.Tu się nie zgodzę, bo sam wygląd świecy i odstęp elektrod nie powie za wiele. Jej czas eksploatacyjny jest ograniczony.Np. wykrecalem ostatnio swiece, sprawdzilem odstep elektrod i wkrecilem je spowrotem bo pracuja idealnie po przebiegu prawie 30 tkm
Ja swoje wymieniłem po 60tys km mimo że były idealne z wyglądu i pracował silnik też super. A są ludzie co robią na świecach i 100tys km i działają.
Natomiast absolutnie zgadzam sie z Tobą, ze czas eksploatacji swiecy jest przewidziany na pewna wartosc zgodnie z service planem producenta. W moim silniku (w Twoim tez zreszta) wymiana standardowych swiec powinna miec miejsce co 45 kkm. Czy na LPG warto wymieniac czesciej? Moim zdaniem nie, zwlaszcza jesli nie ma objawow przedwczesnego pogorszenia parametrow pracy swiec - i to wlasnie chcialem przekazac informujac o tym, ze po 2/3 rekomendowanego przebiegu swiece nie wykazuja oznak zuzycia.
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:03, 31.03.2009
#27 Guest_slajders_*
Napisano 16:52, 03.04.2009
Gdy zapytałem go o rekomendowaną przez was konfigurację tj.
1. elektronika STAG 300
2 listwa zasilająca Magic lub Matrix
3 reduktor Zavoli
powiedział że niezła składanka ale...
Elektronika STAG 300 wcale nie jest tak dobra jak to się o niej mówi. Osobiście polecił mi "AGIS OBD CAN"
Listwa Matrix potrafi się zepsuć po 20kkm i jest nie rozbieralna. Z kolei listwa Magic jest dość wrażliwa na złej jakości gaz (na zanieczyszczenia w gazie)
Reduktor Zavoli może być, choć też nie jest pozbawiony wad ( coś z ciśnieniem przy mocnym bucie i nagłym odpuszczeniu gazu )
Całość za 2200zł
Kiedy dodałem że gaz pójdzie do Accorda i chcę długo i bez problemowo jeździć, powiedział że on rekomenduje mi tylko BRC Ponoć jest to I liga i na to daje gwarancje że będzie bezproblemowe. Koszt 2800zł + 200zł Flash Lube Czyli 3000zł Mówił że drogo ale naprawdę warto Dodatkowo BRC ma bardzo dobre warunki gwarancji Gdy coś się zepsuje na gwarancji wymieniają od ręki
I co wy na to
#28
Napisano 18:13, 03.04.2009
I co wy na to
Zakładaj, pod warunkiem:
1. Żeby potem nie było na nas (że nikt nie doradzał) i że są jakieś problemy, pamiętaj my doradzaliśmy sprawdzone podzespoły na identycznej marce samochodu więc tu masz duży plus niż na ogólnym forum dot. motoryzacji,
2. Jeżeli to Twój dawny znajomy podejmie się serwisowania instalacji cały czas, jeżeli BRC ma rzeczywiście dobrą gwarancję.
I sporo drożej wyjdzie: :-/
tylko nie wiem co to jest "FLash Lube".Koszt 2800zł + 200zł Flash Lube Czyli 3000zł
To, że nie jest rozbieralna to chyba nawet ktoś na forum już pisał iListwa Matrix potrafi się zepsuć po 20kkm i jest nie rozbieralna.
Z tym absolutnie się nie zgadzam. Wiem to z własnej autopsji, tankuję na różnych stacjach i jak narazie jest ok - jeżdżę ok pół roku na Magic'ach.Z kolei listwa Magic jest dość wrażliwa na złej jakości gaz (na zanieczyszczenia w gazie)
Hmmmm tak może być z każdym reduktorem jeżeli za słaby dobierzesz do mocy auta. Więc jak większość znawców zakładających gaz chwali Zavoli to uważam, że naprawdę jestReduktor Zavoli może być, choć też nie jest pozbawiony wad ( coś z ciśnieniem przy mocnym bucie i nagłym odpuszczeniu gazu )
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#29
Napisano 20:35, 03.04.2009
- nasłuchał się pewnie marketingowego bełkotu. Te cudo jest już sprawdzone i szału nie ma.Osobiście polecił mi "AGIS OBD CAN"
- to jest lubryfikacja.tylko nie wiem co to jest "FLash Lube".
- ma duże przyrosty ciśnienia. po butowaniu, ciśnienie gazu skacze do 1,5 bara (normalne jest 1,15-1,20 bara)Reduktor Zavoli może być, choć też nie jest pozbawiony wad ( coś z ciśnieniem przy mocnym bucie i nagłym odpuszczeniu gazu )
Co do reduktora to lepszy będzie Scorpion Mini lub EG 200
Z tym absolutnie się nie zgadzam. Wiem to z własnej autopsji, tankuję na różnych stacjach i jak narazie jest ok - jeżdżę ok pół roku na Magic'ach.
Siwy z tego co czytał z "Magikami" jest różnie. Dobrze, że u Ciebie nie sprawiają problemów.
Slajders bierz Staga! Kupisz kabelek i w razie czego to nawet tutaj ktoś będzie w stanie Ci pomóc, jakby instalacja niedomagała. Nie przepłacaj za BRC, nie warto. Stag jest sprawdzony, ja bym nie chciał innego, bo spisuje się bardzo dobrze.
Do zobaczenia na trasie.
#30
Napisano 06:11, 04.04.2009
Może i potrafi jak każda część poza tym jest naprawialna (jak nie wszystkie części ) wymianie podlega albo moduł cewek w całości albo elementy uszczelniające zestawy do matrixów .Listwa Matrix potrafi się zepsuć po 20kkm i jest nie rozbieralna.
A co do elektroniki Staga to w razie nieprzewidzianych kłopotów gdzie byś nie pojechał tam zawsze będą mieli do tego program,aby dokonać niezbędnych korekt,pod warunkiem,że trafisz na dobrego gazownika znającego się na instalkach.