Skocz do zawartości


RODO w HAKP

sprzęgło kpl. czy sama tarcza?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:14, 08.11.2011

w moim Accordzie 1.8 2001 rok przebieg koło 190 tyś km ślizga mi się sprzęgło. Nie wiem czy wymieniać samą tarczę czy sprzęgło kompletne (tarcza, docisk, łożysko) Dodam że biegi wchodzą ładnie a sprzęgło łapie normalnie tyle że się ślizga.
Co radzicie?
  • 0

#2 adkrzywda

adkrzywda
  • Forumowicz
  • 248 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:21, 08.11.2011

Nie jestem znawcą w tym temacie, ale na Twoim miejscu wymieniłbym już komplet i będzie spokój na bardzo długo. Zobaczymy co myślą inni.
Pozdrawiam
Adam
  • 0

#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:33, 08.11.2011

Po zabawie w wyciąganie skrzyni ( delikatnie mówiąc )rozsądniej jest wymieniać komplet.
Ruszysz stare sprzęgło, złożysz z samą tarczą, a za chwilę zacznie szumieć łożysko oporowe i zabawa od nowa....
  • 0
                       

#4 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 08.11.2011

Kpl. , chyba że w bliskiej przyszłości chcesz ponownie podchodzić do tematu sprzęgła
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:25, 08.11.2011

Ja również proponuję zrobić po całości na nowych podzespołach.Pamiętaj,że mechanicy zabierając się za sprzęgło za samą robotę kiedyś krzyczeli 500 zł więc po co płacić gdy w jakiś odstępach czasu będą lecieć kolejne podzespoły.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:18, 08.11.2011

A Ja myślę że to zależy od tego kiedy planujesz sprzedać swój samochód :D
  • 0

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:00, 09.11.2011

stary nie kombinuj za dużo bo
1. koszt zakupu jednostkowo to nie jest wyjscie z sytuacji chyba że chcesz pogonić auto ale to też nie jest uczciwe wobec potem kupującego
2. jedna robota czyli zwalenie skrzyni itp..
3 sprzęgło u Pejota ok 450 zł max
wg mnie jak robić to całość innej opcji nie uważam :j
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:32, 09.11.2011

w moim Accordzie 1.8 2001 rok przebieg koło 190 tyś km ślizga mi się sprzęgło. Nie wiem czy wymieniać samą tarczę czy sprzęgło kompletne (tarcza, docisk, łożysko) Dodam że biegi wchodzą ładnie a sprzęgło łapie normalnie tyle że się ślizga.
Co radzicie?


sądzisz że 190 tys to mało dla łożyska oporowego? Mało dla docisku? Łożysko to już pewnie ledwo ciepłe
wymiana tylko kompletu, przy okazji wymień uszczelniacz wału za zamachem, bo jedna robota a potem się możesz zdziwić
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq