Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

demontaż maglownicy w VII


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:12, 08.11.2011

Rolek ja właśnie miałem podobne pocenie się na tych gumach ale mniejsze niż w twoim przypadku. Ogólnie natrafiłem na to przy okazji padniętego łożyska podpory półosi. Są tam dwa uszczelniacze przy skrzyni. Koszt prawego 50 zł a lewego 30 zł w ASO (mogłem pomylić ceny lewej z prawą :). Jestem świeżo po wymianie tych uszczelniaczy także nie mogę jeszcze jednoznacznie stwierdzić czy pocenie ustało bo mechaniki przy wyminie stwierdził że te stare nie wyglądały jakoś tragicznie. Warto spojrzeć jeszcze na wspomniane łożysko podpory czy już się nie sypie przy tej okazji. Cena 160 zł ASO.
  • 0

#17 Rolek

Rolek
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:poliftowe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 08.11.2011

oho teraz jeszcze jakieś łożysko podpory się pojawiło :-P Gdzie to łożysko jest olek1305? Mi się zdaje że to będzie uszczelniacz bo wymiotuje olejem właśnie z tamtąd.
  • 0
"żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"

#18 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:15, 08.11.2011

Rolek, lozysko podpory masz na drugiej osi. ta druga sklada sie z dwóch czesci z podpory ktora z jednej strony wchodzi do skrzyni a z drugiej jest podparta lozyskiem i wchodzi do niej przegub wew. to wlasnie o to lozysko chodzi.
  • 0

#19 Rolek

Rolek
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:poliftowe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:19, 08.11.2011

Rolek, lozysko podpory masz na drugiej osi. ta druga sklada sie z dwóch czesci z podpory ktora z jednej strony wchodzi do skrzyni a z drugiej jest podparta lozyskiem i wchodzi do niej przegub wew. to wlasnie o to lozysko chodzi.


O widzisz teraz wiem już. To mnie nie dotyczy bo ja mam z lewej strony wyciek. Z prawej jest sucho.
  • 0
"żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"

#20 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:49, 08.11.2011

Rolek, koledze chodzilo ze jak juz robic to kompleksowo aby nie rozbierac tego 10razy:)
  • 0

#21 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:59, 08.11.2011

Rolek moja wina nie doczytałem że masz wyciek tylko z lewej strony (u mnie pocenie występowało po obu). W takim razie nie ma sensu rozbierać prawej i zaglądać do łożyska skoro jest cisza. Tak jak napisał blackfly chodziło mi o kompleksowe załatwienie problemu który w niedalekiej przyszłości może u Ciebie wystąpić w postaci kończącego się łożyska. U mnie walnęło przy przebiegu 150000 km.
  • 0

#22 Rolek

Rolek
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:poliftowe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 08.11.2011

Rozumiem - z doświadczenia wiem że jak się rusza coś co jest dobre to się zaraz psuje. Dopuki działa prawa strona bez zarzutu nie będe jej ruszał. Chociaż jakaś racja w tym jest że jak uszczelniacz nie jest drogi to 2 odrazu zmienić. Co do łożyska to nie mam wiedzy na jego temat.
Takie pytanie mam jeszcze co by się upewnić w 100% jak wyjmę ośkę to olej zleci? I trzeba wlewać 6litrów nowego?
  • 0
"żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"

#23 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:26, 08.11.2011

Ps. Wie ktoś może ile oleju do skrzyni wchodzi i jaki zalać do 6 biegowej?
W instrukcji piszą coś około 6L (strasznie dużo)


Tyle to wchodzi oleju silnikowego. Do skrzyni zdaje się 2.2l.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#24 Rolek

Rolek
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:poliftowe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 08.11.2011

Ok wszystko wiem. Tak jak piszesz mikołaj troche ponad 2 litry mówił serwisant z ASO. Zamówiłem 3litry oleju uszczelniacz lewy 30zł prawy 41zł

EDIT:

Wszystko zrobione. Oleju weszło 2,4 litra do skrzyni. Uszczelniacz skrzyni wymieniony i juz chyba jest ok :ok
  • 0
"żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"

#25 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:53, 04.11.2018

Jak chce tylko dostać się do główki przekładni muszę odkręcać cały magiel czy da rade odkręcić główkę bez demontażu magla. Wyciek mam na samej górze gdzie przykręca sie krzyżak i chciałem zrobić tylko regeneracje główki.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq