Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana płynu chłodniczego.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#1 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:42, 27.03.2009

PAnowie jak się w VI wymienia płyn chłodniczy?
1.Wystarczy zdjąc gumowy wąż od chłodnicy i spuścić płyn?
2.Czy potem trzeba coś odpowietrzać czy zalać i gotowe?
3.Jaki polecacie płyn chłodniczy?
4.Ile płynu wchodzi do układu chłodzenia?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:14, 27.03.2009

Kurde Seth, przecież masz wszystko w instrukcji.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:36, 27.03.2009

można też odkręcić pompę wody... :-P

ale to oczywiście żart, nie odbieraj tego złośliwie proszę.
  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:37, 27.03.2009

Kurde Seth, przecież masz wszystko w instrukcji.


Nie zauważyłem w instrukcji jak się wymienia płyn chłodniczy.
Nie ma tam tez wypowiedzi uzytkownikow jaki płyn polecają.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:37, 27.03.2009

1. Odkręcasz korek spustowy na dole chłodnicy,
2. Instrukcja str. 221,
4. 4,2 L,

Jeżeli pomogłem to wiesz co masz zrobić :>
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:38, 27.03.2009

3. Petrygo wlej i będzie ok.
  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:39, 27.03.2009

1. Odkręcasz płyn spustowy na dole chłodnicy,


Kurde ale jaki jest klucz do płynów spustowych :r
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:42, 27.03.2009

KOREK, poprawiłem nie czepiaj się :rozga:
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:46, 27.03.2009

Dobra Siwy to powiem ci tak.Ja mam fakture z serwisu i napisane jest ze wlane zostalo 7 litów płynu chłodzenia do ukladu. co ty na to??
  • 0

#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:47, 27.03.2009

Czepiam się bo troche mnie zaskoczyłeś Siwy.
Człowiek nie wie, chciałby się dowiedzieć i posłychać innych, aby uniknąć problemów i związanych z tym potem kosztów. Tematu o wymianie płynu nie było (chyba że sie mylę)
Jakby nie było mam czasem jakieś pytanie i chciałbym być poważnie potraktowany.
Po to jest chyba forum?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:59, 27.03.2009

Ja mam fakture z serwisu i napisane jest ze wlane zostalo 7 litów płynu chłodzenia do ukladu. co ty na to??

A ja na to, że informacji sobie nie wymyśliłem - instrukcja str. 220, więc może w ASO coś przykombinowali.

Czepiam się bo troche mnie zaskoczyłeś Siwy.

A czym to znowu zaskoczyłem, podając informacje i odwołując się do instrukcji ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#12 wirus

wirus
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cm1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 27.03.2009

witam
panowie chyba jeszcze o czymś zapomnieli, nie tylko korek w chłodnicy a jeszcze śruba w bloku (po lewej stronie f. oleju), po jej odkrenceniu wylewa się jeszcze ok 2l płynu...
jak ktoś tylko korkiem w chłodnicy spuszcza płyn to nie dziwne, że mu tylko 4l płynu wchodzi...

mi weszło cos w okolicach 6L
pozd.
  • 0

#13 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:59, 27.03.2009

witam
panowie chyba jeszcze o czymś zapomnieli, nie tylko korek w chłodnicy a jeszcze śruba w bloku (po lewej stronie f. oleju), po jej odkrenceniu wylewa się jeszcze ok 2l płynu...
jak ktoś tylko korkiem w chłodnicy spuszcza płyn to nie dziwne, że mu tylko 4l płynu wchodzi...

mi weszło cos w okolicach 6L
pozd.


Czyli ten korek odkręcić można najlepiej na kanale?
A masz moze jakas fotke gdzie dokladnie ta sruba?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#14 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Września
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 27.03.2009

a jednak nie jest takie to proste, tez chce wymienic i chetnie poslucham kogos kto to zrobil dobrze :-D
  • 0

#15 wirus

wirus
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cm1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 27.03.2009

no, tą śrube (korek) to tylko podnośniku/kanale, z tego co pamiętam to gwint drobnozwojowy, chyba klucz 19... dojśćie bardzo nie ciekawe i trzeba się mocno przyłorzyć..., ja juz miałem zrezygnować bo sie bałem że ukręce ale puściła...
jak nie puści, to zostaje tylko płukanie układu wodą destolowaną..., pod warunkiem że później zalejemy koncentratem bo nam zostanie ok 2-3L wody...

pozd.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq