XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rdza na karoserii Accord VIII 2008
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:29, 01.11.2011
#2
Napisano 17:39, 01.11.2011
#3
Napisano 17:59, 01.11.2011
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:03, 01.11.2011
#5
Napisano 18:18, 01.11.2011
#6
Napisano 18:50, 01.11.2011
Auta w latach 80/90 takze mialy obicia,pomimo stosowania lakierow o duzo wiekszej zawartosci rozpuszczalnikow organicznych niz dzisiaj.Im nowsze auto tym lakier delikatniejszy. Jedne marki mają ciut bardziej odporny lakier inne trochę mniej, ale to już nie są te lakiery co kiedyś Drogę sądową bym chyba odpuścił bo to odpryski (uszkodzenie mechaniczne). Nie takie fury jak acco mają pełno odprysków.
Obicia byly,sa i beda...niestety nieocynkowane blachy Accorda dosc szybko koroduja,w porownaniu do np.VAG.
Trzeba zabezpieczac obicia tak jak koledzy to opisali .
#7
Napisano 18:56, 01.11.2011
malowanie całego auta uważam za drogie i zupełnie zbędne postępowanie, na tym nowo pomalowanym tez się będą odpryski wszak robić
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8
Napisano 19:21, 01.11.2011
#9
Napisano 19:25, 01.11.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:27, 01.11.2011
.niestety nieocynkowane blachy Accorda dosc szybko koroduja
ocynk jest na pewno (pewnie oprócz dachu), ale jego jakość/grubość jest dużo cieńsza niż
kiedyś, cóż, to oszczędności wychodzą bokiem - mniej cynku = mniej kosztów/ auto szybciej idzie na śmietnik,
bo o ile mechanikę sobie naprawisz, to jak zaatakuje cię ruda z każdej strony to nie wygrasz i auto na złom
najgorzej mają ci co siedzą jeszcze na VI, które całkiem dobrze się trzymają, niestety H nie oferuje już niczego,
może jeszcze trochę niezawodności w benzynie zostało :-/
również malowanie całego auta to wydatek nie potrzebny, chyba że zamierzasz używać go jeszcze
z 8-10 lat, ale jeśli te nowe w tym tempie korodują, to za 8 lat nic z niego nie będzie
#11
Napisano 19:44, 01.11.2011
NiTrO
#12
Napisano 20:10, 01.11.2011
Im nowsze tym go mniej a druga sprawa, że jakieś durnie wymyśliły sposób naprawiania dziur zalewając je smołą i posypując kamyczkami.Im nowsze auto tym lakier delikatniejszy
np. Audi A4 z okilicy 98roku ma ok 140 micronów powłoki lakierniczej a nowe auta 60-90. Tutaj nie rozchodzi się o twardość powłok ale o ich grubość. Za grubością lakieru idą także oszczędności w ocynku jak i samych blachach.
U ojca na aucie lakierowaliśmy maskę+ zderzak. Poleciał najdroższy podkład i bezbarwny. Odprysków było mniej ale miały dużo większą średnicę- efekt jak na uszkodzeniach porcelany.
Zostaje jedynie przed każdym sezonem zimowym zaprawić odpryski- sam robiłem to ze 2 tyg temu.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#13
Napisano 20:15, 01.11.2011
sam lakier tez się zmieniłnp. Audi A4 z okilicy 98roku ma ok 140 micronów powłoki lakierniczej a nowe auta 60-90.
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#14
Napisano 23:34, 01.11.2011
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#15
Napisano 18:28, 04.11.2011
Jedna poszla na gwarancji,a druga na GDW,bo bylo juz powyzej trzech lat.
Obie rdzewialy od spodu pod masa uszczelniajaca wzdluz krawedzi bocznych,a jedna dodatkowo miala purchel na zewnetrznej
stronie
Porobilem zdjecia dla potomnych...pozniej wkleje...jak mi sie uda,bo troszke slabo to ogarniam.
Generalnie,to robi sie malo ciekawie z ta korozja.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych