Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stukanie z tylu to musza byc jakies gumy ale jakie..??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#46 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:36, 11.02.2012

hehe no to widze ,że mamy drugą chorobę nabytą (oprócz świerszcza :lol: ) .U mnie z kolei stuka coś w lewym tyle na nierównościach i też nikt nie wie o co chodzi :roll: byłem dwa razy na szarpakach ,sprawdzane stabilizatory i wszystko i nic... radzili żeby po prostu czekać aż coś rzeczywiście się usra do końca 8-) czasem to denerwuje,ale co zrobić :-?
  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#47 Kwazer

Kwazer
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:ap
  • Silnik:25
  • Wersja:pb
  • KM:25
  • Paliwo:PB
  • Rok:2525
  • Nadwozie:25
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:10, 14.02.2012

u mnie coś pukało z tyłu po lewej stronie, byłem u mechanika wymienił mi łączniki stabilizatora i gumy na wachaczu z obu stron ale stukanie nie ustało, wczoraj byłem na przeglądzie i gościu powiedział mi ze to górny wachacz tak stuka. Moje pytanie jest takie, czy trzeba wymieniać cały wachacz czy wystarczy wymienić samą tuleje?


mialem dokladngladnie to samo
do wymiany wahacz i tu uwaga:
tylna os, gorny przedni poprzeczny...
ori - 600pln! tydzien szukalem pasujacego zamiennika i... nie ma, wszystkie za dlugie ok. 3cm...
wiec poszedlem za rada mechanika i kupilem jeden z tych zamiennikow, wymierzylem co do 0,1milimetra ile wyciac, usunalem naddatek, po obu stronach ciecia wykonalem fazy plus poprzeczne naciecia, wahacz to rurka wiec tokarz dorobil mi trzpien pasujacy na zero do srodka, calosc polaczona glebokim spawem, zaszlifowana i pomalowana. wszystkie osie zachowane w 100%. maruderow uprzedzam, pracuje w firmie gdzie precyzyjnie obrabiamy metale.
predzej pusci fabryczny spaw przy sworzniu lub tulei;)
a kilkaset pln w kieszeni
  • 0

#48 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:35, 14.02.2012

to moze zrob takich wiecej :)
myle ze pare osob chetnie dokona zakupu za przystepna cene :)
  • 0

#49 Kwazer

Kwazer
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:ap
  • Silnik:25
  • Wersja:pb
  • KM:25
  • Paliwo:PB
  • Rok:2525
  • Nadwozie:25
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:14, 14.02.2012

hehe mozliwosci sa owszem duze
ale szefostwo krzywym okiem patrzy na takie zabawy :evil:
  • 0

#50 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 14.02.2012

hehe mozliwosci sa owszem duze
ale szefostwo krzywym okiem patrzy na takie zabawy :evil:


A poza godzinami Pracy nie mozesz tego zrobic? Ja tez bym byl zainteresowany bo cos mi zaczelo sie odzywac z tylu, napewno nie laczniki i Gumy drazka stab, bo byly wymieniane na jesieni...
  • 0

#51 2vpc

2vpc
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:13, 19.02.2012

Co do stukania, to u mnie stukały amortyzatory, pomimo, że były sprawne w 75% to na małych nierównościach nawet na prostej drodze potrafiły doprowadzać mnie do białej gorączki. Wymieniłem i czisza. Niestey muszę jeszcze sprawdzić te zaciski bo dzisiaj jak się kawałek przejechałem to coś nie raz puknie na głębokich dołkach z lewej strony z tyłu. Gumy i łączniki stabilizatora wymienione razem z amorkami. Tak więc nie może być qrde normalnie, zawsze

[ Dodano: 2012-02-27, 19:06 ]
Po wymianie amortyzatorów ojciec założył te stare jakby osłony plastikowe na amorki i co sie okazało jedna z nich była już naderwana, a że są z plastiku dość twardego to właśnie one mi stukały na dołach - plastik o plastik. po usunięciu osłon cisza jak w kostnicy :mrgreen:
  • 0
Hondą trzeba jeździć tak jak by się Ją przed chwilą ukradło...

#52 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:02, 13.11.2012

Kwazer, myślałeś coś nad zrobieniem zamówienia na te wahacze? Mógłbyś sobie dorobić ;-)
  • 0

#53 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:50, 08.01.2013

I U mnie cos zaczyna z tylu podpukiwac, narazie sa to gluche podpukiwania na poprzecznych nierownosciach, laczniki wymieniane ok 15 tys temu wiec raczej maja sie dobrze, mogly ewentualnie gumy drazka stab sie juz skonczyc, jutro prawdopodobnie podjade na sprawdzenie zawiechy do kumpla na podnosnik, mam nadzieje ze cos wykryje...
  • 0

#54 Predii

Predii
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:CK Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 06.02.2013

witam u mnie też coś stuka z tyłu auta ale wszystko wygląda na zdrowe końcówki i gumy reakcyjnego wymienione. żecz w tym że stukanie jest dziwne i pochodzi jakby z kabiny jej tylnej części. Takie głuche ale wyrazne stuki na małych nierównościach. Jestem prawie pewien że wybite są górne końcówki amortyzatora, takie gómki tulejka i dwie podkładki, 75 pln za 2 Kayaby. czekan na słońce to wymienie i dam znać może ktoś też tak ma. pozdro
  • 0

#55 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 06.02.2013

witam u mnie też coś stuka z tyłu auta ale wszystko wygląda na zdrowe końcówki i gumy reakcyjnego wymienione. żecz w tym że stukanie jest dziwne i pochodzi jakby z kabiny jej tylnej części. Takie głuche ale wyrazne stuki na małych nierównościach. Jestem prawie pewien że wybite są górne końcówki amortyzatora, takie gómki tulejka i dwie podkładki, 75 pln za 2 Kayaby. czekan na słońce to wymienie i dam znać może ktoś też tak ma. pozdro


Koniecznie daj znac, bo u mnie zapewne bedzie to samo.
  • 0

#56 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:46, 07.02.2013

witam u mnie też coś stuka z tyłu auta ale wszystko wygląda na zdrowe końcówki i gumy reakcyjnego wymienione. żecz w tym że stukanie jest dziwne i pochodzi jakby z kabiny jej tylnej części. Takie głuche ale wyrazne stuki na małych nierównościach. Jestem prawie pewien że wybite są górne końcówki amortyzatora, takie gómki tulejka i dwie podkładki, 75 pln za 2 Kayaby. czekan na słońce to wymienie i dam znać może ktoś też tak ma. pozdro


Koniecznie daj znac, bo u mnie zapewne bedzie to samo.


podbijam bo też mam podobną bolączkę a tuleje są ok, łączniki wymienione wraz z gumami stabilizatora

nie mogąc doczekać się na odpowiedź, zabrałem się samemu za wymiane tych gum amortyzatora. Z jednej strony (lewej) wymieniłem bez problemu i faktycznie z tej strony stukanie ustąpiło. Natomiast problem miałem z prawym tyłem gdyż nawet nie dałem rady odkręcić śruby mocującej amortyzator. A że robiłem jeszcze kilka innych rzeczy przy samochodzie to zrezygnowałem z powodu zmęczenia ;). Ale biorę sie za pare dni za to.
  • 0

#57 macro54

macro54
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 08.01.2014

Witam wszystkich
Ja mam bardzo podobny problem (Acco VI CG8). Moja historia zaczęła się od tego że słyszałem stuki z tyłu w tylnym zawieszeniu na nierównościach. Stuki były głuche lecz dość wyraźne. Pojechałem do mechanika i gość stwierdził że to łączniki stabilizatora. Z moich obserwacji wynikało to samo więc zleciłem ich wymianę a przy okazji wymieniłem też tylne klocki hamulcowe. Problem się pojawił dopiero po tej naprawie. Stuki zrobiły się częstsze i głośniejsze. Po reklamacji mój mechanik najpierw stwierdził że górne mocowanie amortyzatora ale podczas wymiany stwierdził że są ok i nie ma sensu ich wymieniać. Po dalszych oględzinach stwierdził że to jeden z silenblock-ów. Problem polega na tym że podobno bardzo trudno je dostać bo są "niezniszczalne". Mechanik odprawił mnie z kwitkiem mówiąc że jak uda mu się je kupić to da znać. Zastanawiam się czy chodzi mu o to żeby mnie zbyć bo nie opłaca mu się szukać czy faktycznie to może być powód usterki. Gość twierdzi że w aso powiedzieli mu że nie mają tej części w ofercie a w innych sklepach życzą mu "powodzenia w szukaniu".
  • 0

#58 mochnacki78

mochnacki78
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VIII CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:52, 09.06.2019

Może komuś pomoże moja historia. Od roku stukało mi z tyłu z prawej strony tylko przy wolnej jeździe na małych nierównościach. Wymieniłem wszystko oprócz amortyzatorów. I nic.

Dzisiaj czyściłem felgi i zaciski po tym zabiegu stukanie ustało. Przypuszczam że stukał tylny klocek hamulcowy który był luźny, lub źle osadzony. Innej opcji nie widzę.


  • 0

#59 dude8

dude8
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:małopolska
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 23.03.2020

Witam Wszystkich! Też mam takie ''stuki'' z tyłu jak przejeżdżam przez nierówny przejazd kolejowy albo próg zwalniający jakbym wiózł w bagażniku parę kilo złomu- taki dźwięk, na stacji diagnostycznej goście mówią wszystko ok, na kanale łyżką do zmiany kół obczaiłem tuleje,wydają się być ok, wymieniłem łączniki na nowe i dalej łup na nierównościach, podnośnikiem podniosłem jedną strone, potem drugą, pod koło wsadziłem deske i ruszam góra-dół i słychać takie klepanie od góry przy amorze i z lewej i z prawej strony, patrzę na zwoje sprężyny a tam na 6 zwoju licząc od dołu, sprężyna się od tych łupnięć chyba sklepała- spłaszczyła z jednej strony, i tak samo z lewej i z prawej strony to wygląda. Czy to wina poduszek w górnym mocowaniu amora?      


  • 0

#60 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:40, 23.03.2020

Chodzi o sedana?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq