XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
stukanie z tylu to musza byc jakies gumy ale jakie..??
#32
Napisano 21:31, 06.01.2012
nie wiedziałem gdzie spytać...
otóż jak jest wybity sworzeń z przodu dolnego wahacza to jak głośno on stuka... czy jest to taki głośny stuk że "uszy chce urwać" - aż ciary przechodzą (bo takie głośne to miałem w moim poprzednim aucie), a jak jest w accordzie czy to odróżnię od innych stuków...
bo mi ostatnio coś delikatnie puka i sprawdzałem że mam wybity łącznik stabilizatora ale zastanawiam się czy to to taki dźwięk wydaje czy np. wahacz tak delikatnie w tych autach nie stuka
Kolego dolny jest slabo slyszalny, bardziej slychac gorny sworzen, jak masz lacznik stabilizatora to wymien i zobacz czy dalej cos puka, odrazu Ci mowie ze jak dawno nikt nie zagladal to trzeba ciac sruby, przynajmniej ja tak robilem i wymiana zajmuje 30 min, a nie 1,5 godz.
#33
Napisano 09:54, 07.01.2012
Mam polifta i mysle ze poszla tam jakas wadliwa seria amorkow ktora puka gdzies wewnatrz amortyzatora. Tez mam sprawnosc 70% i nie chce wydawac 600-700 zl aby tylko wyciszyc delikatne stuki.
Mysle ze autor tematu zamienil amory sprawne pukajace na sprawne pukajace
#34
Napisano 16:52, 07.01.2012
nie chce wydawac 600-700 zl
jak dobrze zakręcisz to poniżej 500 wyrwiesz Kayaby
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#35
Napisano 23:28, 07.01.2012
Muszę wymienić rozrząd, olej i filtry, na głowie mam oc i zaraz później przegląd tak że jak sami widzicie stukanie odchodzi na dalszy plan
#36
Napisano 12:16, 08.01.2012
Identycznie jak u mnie Po wyrzuceniu kilkuset zl w bloto odpuscilem sobie dalsze proby wyeliminowania stukow. nie bede wymienial amorow bo sa jeszcze calkiem sprawne. Podglaszam radio i probuje ich nie slyszec. Choc musze powiedziec ze jest to jedyny niepozadany dzwiek w kabinie (oprocz swierszcza w desce )jak sami widzicie stukanie odchodzi na dalszy plan
#37
Napisano 14:47, 08.01.2012
#38
Napisano 19:43, 08.01.2012
Moja Hania - http://www.accordklu...highlight=agot
#39
Napisano 23:40, 08.01.2012
Witam mi stuka ale praktycznie na prostej drodze delikatne puknięcia a na dołkach czy garbach jest ok. Górne mocowanie amora?? amorki sprawne.
Ja bym obstawial gumy drazka stabilizatora jesli nie to laczniki drazka stabilizatora, sprawdz i daj znac.
Pzdr
#40
Napisano 00:22, 10.01.2012
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#41
Napisano 00:10, 15.01.2012
po nawinięcu szlaufu na ta czesc sprężyny która dotykała się problem ustał (wiecie chodzi mi o tą część nie na samym koncu sprezyny a jak by drugie kółko które jeszcze leży na ostatnim zwoju sprężny)
#42
Napisano 18:20, 22.01.2012
#43
Napisano 21:01, 22.01.2012
Witam mi stuka ale praktycznie na prostej drodze delikatne puknięcia a na dołkach czy garbach jest ok. Górne mocowanie amora?? amorki sprawne.
Ja bym obstawial gumy drazka stabilizatora jesli nie to laczniki drazka stabilizatora, sprawdz i daj znac.
Pzdr
To odpada zmieniłem i dalej puka
#44
Napisano 22:07, 22.01.2012
Panowie a co może by przyczyną brzdęknięć i stuków w tylnym zawieszeniu po prawej stronie tylko wtedy gdy jest deszczowa pogoda na zewnątrz? Najczęściej problem występuje nie na dziurach tylko podczas skręcania, kiedy samochód się przechyla i przejazdu przez progi zwalniające.Miał ktoś z Was może takie problemy?
mam to samo - identyko - brzdęknięcie przy skręcie w prawo po prawej stronie z tyłu, a jak będzie
jakaś nierówność na tym zakręcie to brzedęknie mocniej
i wiesz że chyba rzeczywiście jak jest bardziej wilgotno to się nasila, teraz w szczecinie ciągle pada
i o ile to występowało wcześniej raz na dzień/dwa dni tak teraz mam ze dwa/trzy razy na dzień
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#45 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:15, 11.02.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych