Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stukanie z tylu to musza byc jakies gumy ale jakie..??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:48, 29.10.2011

wymienilem tylnie amorki
i stukanie w zasadzie jak bylo tak jest
kupilem co prawda uzywane od wolka ale sa w bardzo dobrym stanie (zużycie w okolicach 75%)
mam przeczucied ze to jakies gumy
gdzies na forum nawet znalazlem post gdzie jeden z forumowiczow pisze dokladnie co to za gumy, ale wtedy nie skupilem sie na tresci a teraz nie ma szans zeby znalesc ten post

czy ktos moze wiedziec co mi tak stuka puka gdy jade powoli po dolkach???
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 22:52, 29.10.2011

kupilem co prawda uzywane od wolka ale sa w bardzo dobrym stanie (zurzycie w okolicach 75%)

chyba sie przejezyczyłeś .... nie zużycie 75% tylko sprawnosc 75% :)) no ale szczegół
co do stuków to poszukaj, poszukaj
tulejki gumowe na drążku stablilizatora
moze łaczniki stabilizatora
jest kilka tematów odnosnie stuków z przodu lub z tyłu.
  • 0

#3 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:38, 30.10.2011

Nie jakies gumy, tylko konkretnie tuleje stabilizatora, ew. laczniki stabilizatora, to najczestsze przyczyny stukow/pukow/skrzypien z tylu.
  • 0

#4 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:03, 30.10.2011

Te sa u mnie dobre bo w okolicach mają i łączniki i gumy wymieniałem
To muszą być jakieś inne gumy
Już bym wolał żeby mi się to tak rozwaliło żeby jeździć się nie dało to wtedy jasno bym wiedział o co chodzi i co jest do wymiany a tak to trzeba się domyślać i szukać
  • 0

#5 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 08:13, 30.10.2011

zamiast zgadywać jedź na stacje diagnostyczną auto na ściezkę i do roboty. Jezeli sa gdzies luzy to na szarpakach wyjdzie wszystko. Dodatkowo jakąś breszkę i poruszać wszystkimi złaczami, tulejami itd
Moze zawiesia od wydech masz naciągniete - uszkodzone i na nierównoscich stuka wydech
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:17, 30.10.2011

górne mocowanie amora :roll:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:42, 30.10.2011

i ja bym strzelal na to co powiedzial kardas

kolego jarku ja na przegladzie bylem i auto mi przeglad przeszlo wiec gosciowi powiedzialem ze cos mi stuka to na sile zaczelismy szukac i z tylu nic koles nie znalazl ;/
te stuki nie sa zawsze jakies ze tak powiem nagminne
ale gdy np rano jade do roboty to musze pokonac km po drodze nieutwardzonej nierownej i wtedy jest to najbardziej slyszalne, nasila sie gdy wioze kogos z tylu

kardas mozesz cos wiecej powiedziec o tym calym gornym mocowaniu amora?
gdzie jaka guma?
  • 0

#8 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:01, 30.10.2011

tutaj masz całe mocowanie tylnego amorka http://japancars.ru/...&nplblk=B__3000
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:27, 30.10.2011

tak jak kolega Jarek pokazał, to mocowanie,
zdaje się że są dostępne te górne mocowania w zamienniku do kupienia,

u mnie jest coś b. podobnego, raz na dzień coś puknie i też podejrzewam właśnie to

na razie czekam aż się nasili, bo szkoda działać i wymieniać po omacku

EDYTA:

jest

"Zestaw naprawczy górnego mocowania amortyzatora"

ceny od 40 do 100pln bez zniżek za stronę

warto uśmiechnąć się do kogoś kto ma zniżki i wziąć te droższe, bo podejrzewam że te tanie
to jakiś szmelc
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:53, 30.10.2011

Kurcze to się wiąże z wyjęciem i całkowitym rozkręceniem amortyzatora
przypuszczam że jak ta sprężyna wyjdzie to później nie będzie łatwo skręcić amortyzatora
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:26, 30.10.2011

ściągacz do sprężyn obowiązkowy, do tego dobre klucze, a najlepiej udar żeby odkręcić pozapiekane śruby tylnego
zawieszenia

w dziale zrób to sam jest manual mojego autorstwa jak wymieniać sprężyny - na pewno Ci się przyda, ale jeśli nie masz
miejsca (garaż, etc.), a chcesz wymieniać pod blokiem to nie polecam samodzielnej wymiany :-/
w warsztatach kasują różnie, musisz liczyć ~50-70pln za amor
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:34, 30.10.2011

Mam garaż spawarke a nawet kowadlo :)
Być może z pomocą boga i twojego manuala mi się uda
Nie mam tego ścigacza.... Możesz dać linki do twojego manuala na wypadek gdybym miał problemy ze znalezieniem
  • 0

#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:44, 30.10.2011

jak będziesz miał problem ze znalezieniem to wtedy podam linka,

pomyliła Ci się kolejność, najpierw szuka się samemu, później zawraca dupę :lol:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:12, 30.10.2011

Wymien sobie gumy drazka strabilizatora tyl (2 szt) i laczniki drazka stabilizatora (2szt) ostatnio to przerabialem, polecam laczniki MOOG'a i powinna nastac bloga cisza.
Pzdr
  • 0

#15 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:22, 30.10.2011

xxxmariusxxx, gumy drążka i łączniki to sprawa dosyć łatwa do namierzenia przy przeglądzie, elementy te są na wierzchu, łatwo
zobaczyć/ wyczuć ręką/ usłyszeć hałas/ stukot, przy górnym mocowaniu amora sprawa z wykryciem znacznie się komplikuje :roll:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq