Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana klocków tył, problem z ręcznym.


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:30, 06.04.2009

Problem rozwiązany, ręczny już jest :ok
Kupiłem używany zacisk na allegro cena 120 PLN (jednak tamten został ukręcony :k ), za wymianę znajomy mechanior wziął 30 PLN dodatkowo trzeba było odpowietrzyć przewody z tyłu i teraz jak hamuję to śjakoś tak miękko opada pedał na dół ale autko cały czas hamuje OK, tylko wydaje mi się, że wcześniej był twardszy. Nie wiem czy jechać jeszcze do niego, być może słabo jest odpowietrzony układ, czy jeździć i obserwować co będzie ??

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#17 sosen13

sosen13
  • Forumowicz
  • 75 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:31, 06.04.2009

siwy, ze sie tak jeszzce na koniec zapytam: ten reczny to byl slaby czy wogole go nie bylo?
Honda Accord 2006 2.2 i-ctdi ex
http://www.accordklu...pic.php?t=10777

#18 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:15, 07.04.2009

Problem rozwiązany, ręczny już jest :ok
Kupiłem używany zacisk na allegro cena 120 PLN (jednak tamten został ukręcony :k ), za wymianę znajomy mechanior wziął 30 PLN dodatkowo trzeba było odpowietrzyć przewody z tyłu i teraz jak hamuję to śjakoś tak miękko opada pedał na dół ale autko cały czas hamuje OK, tylko wydaje mi się, że wcześniej był twardszy. Nie wiem czy jechać jeszcze do niego, być może słabo jest odpowietrzony układ, czy jeździć i obserwować co będzie ??


A jednak się uszkodził a konstrukcja wygląda na odporną na uszkodzenia , "widać dla chcącego nic trudnego" (to oczywiście żart - najlepszym się zdarza)
A co do odpowietrzania to prawdopodobnie trzeba będzie powtórzyć zabieg :niepewny:

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#19 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:10, 07.04.2009

ten reczny to byl slaby czy wogole go nie bylo?


Ręczny był b. słaby, bo na jedno koło hamował.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#20 sosen13

sosen13
  • Forumowicz
  • 75 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 07.04.2009

hmm wiem ze moze lamersko zabrzmi ale jak poznac ze reczny bierze na jedno kolo tylko w takim razie?
Honda Accord 2006 2.2 i-ctdi ex
http://www.accordklu...pic.php?t=10777

#21 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:55, 07.04.2009

wolno jadąc na jakiejś szutrówce lub polnej drodze zaciągnąć ręczny i sprawdzić ślady. albo stacja diagnostyczna.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#22 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:46, 07.04.2009

hmm wiem ze moze lamersko zabrzmi ale jak poznac ze reczny bierze na jedno kolo tylko w takim razie?


Najlepiej na stacje diagnostyczną koszt 10zł albo i za free i sprawdzą czy siła hamowania odpowiednia oraz czy równo biorą hamulce.
Na szutrowej drodze to ja skode 120 sprawdzałem wartą tyle co przednie tarcze do acco :mrgreen:

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#23 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:59, 07.04.2009

hmm wiem ze moze lamersko zabrzmi ale jak poznac ze reczny bierze na jedno kolo tylko w takim razie?


W moim przypadku sprawdzenie było banalne, :mrgreen: lewarek potem ręczny i próba szarpnięcia kołem - jak trzymało to znaczy że OK, następne koło, lewarek, ręczny i ...... koło się kręci i wiadomo co jest.
A dlaczego sprawdzałem ?? Bo po założeniu pierwszych klocków na koło ręczny jakby zaczął niżej brać (krótki ruch wajchą), przy drugim kole i problemem, który opisałem ciągnę ręczny a on mi leci prawie pod sam dach i delikatniutki opór przy samym końcu. Od razu wiedziałem, że coś jest nie tak. I jeszcze jeden sposób na sprawdzenie ręcznego szybszy i prostszy ale to chyba raczej miarodajne przy nowych równych wszystkich klockach (obydwie strony w takim samym stanie dotyczy VI gen.):
zdejmujesz tylną popielniczkę, zaciągasz ręczny i patrzysz przez popielniczkę (idą tam dwie linki i na końcu pozioma blaszka) jak blaszka jest w miarę prostopadle do linek to znaczy, że ręczny równo bierze na obydwa koła, a jak jest jakiś skos to to koło słabiej lub cale nie hamuje gdzie blaszka wysunęła się do przodu.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.





IPB Skin By Virteq