A jak bardzo są przyblokowane te koła? Jest duży opór przy obracaniu?
U mnie na przykład też hamulce stawiają delikatny oprór.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 08:46, 03.11.2014
A jak bardzo są przyblokowane te koła? Jest duży opór przy obracaniu?
U mnie na przykład też hamulce stawiają delikatny oprór.
Napisano 15:04, 03.11.2014
Z tyłu to własnie jest delikatnie, zaś z przodu to jak mocno zakręcę to zrobią może jeden obrót, albo i nie...
Napisano 16:04, 03.11.2014
Czy tarcze grzeją się podczas jazdy? Tarcie w hamulach jest nieuniknione. Jeśli tłoczki dają się wcisnąć (oczywiście nie ręką) a klocki nie są zapieczone to tak ma być.
Napisano 15:16, 04.11.2014
Jeżeli dasz radę cokolwiek zakręcić ręką to jest OK ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 17:49, 04.11.2014
jeden obrót
Napisano 18:41, 04.11.2014
Jak wszystko wyczyszczone i nasmarowane to spróbowałbym wymienić przewody hamulcowe kiedyś miałem taki przypadek i winny okazał sie przewód gumowy.
Napisano 19:14, 04.11.2014
No nie wiem... w 8.genie to się kręci i kręci... a tutaj to nawet może połowy obrotu nie ma... i podczas jazdy się trochę grzeją...
Napisano 07:56, 05.11.2014
Spróbuj zrobić test.
Zakręć kołem i zobacz jak się kręci.
Poluzuj odpowietrznik i zobaczy czy wyleci trochę płynu (bez wciskania hamulca).
Zakręć odpowietrznik.
Zakręć kołem i sprawdź różnice.
Odpowietrz to koło w którym odkręcałeś odpowietrznik.
Blokowanie się koła z powodu przewodu powoduje nie cofanie się płynu do pompy. Jak odkręcisz odpowietrznik to wyrównasz ciśnienie z atmosferycznym cyzli na takie jakie ma być.
Jeśli będize lepiej, to trzeba wymienić przewód elastyczny.
Oczywiście ma to sens jeśli nie blokują Ci się gdzieś klocki, albo zacisk, ale to pozwoli wyeliminować wpływ przewodów.
Użytkownik przemkowal edytował ten post 07:57, 05.11.2014
Napisano 20:56, 07.11.2014
No nie wiem... w 8.genie to się kręci i kręci... a tutaj to nawet może połowy obrotu nie ma... i podczas jazdy się trochę grzeją...
To jest chyba jednak problem z odbijaniem tłoczków bo delkatnie może trzeć przy obracaniu ale nie mogą się grzać hamulce podczas jazdy.
Warto spróbować założyć nowe tłoczki+gumki (jak coś to mam) bo nie wiadomo co tam mechanik przesmarował, pewnie tylko śruby pływające
Happy Owner Never Drives Anything else.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych