Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Drgania auta na wolnych obrotach K20A6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
250 odpowiedzi w tym temacie

#31 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:57, 27.10.2011

Council, sprzeglo tez moze byc, moze zwyczajnie nie wysprzegla do konca i silnik jest lekko dlawiony? czasami odbije do konca i jest oki?
  • 0

#32 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:21, 28.10.2011

co za zmora z tymi obrotami :k
  • 0

#33 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 28.10.2011

co za zmora z tymi obrotami :k


No temat rzeka :mrgreen:

Z moich obesrwacji wynika, ze na postoju przy wylaczonych swiatlach jest ok. 600-650, na wlaczonych 850-900.
O co do drgan, to czsami sa, czasami niema niemam pojecia czemu. Myslalem ze ASO spierdzielilo ustawianie luzu zaworowego ale niestalosc tych drgan to wyklucza...
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#34 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 09:38, 28.10.2011

w 2.4 jest to samo :?: :!:
  • 0

#35 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 28.10.2011

w 2.4 jest to samo :?: :!:


Ano jest :bag
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#36 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:13, 28.10.2011

Council, sprzeglo tez moze byc, moze zwyczajnie nie wysprzegla do konca i silnik jest lekko dlawiony? czasami odbije do konca i jest oki?


Wydaje mi sie ze wysprzegla do konca. Co prawda lapie jakos przy samej gorze no ale trudno mi cos powiedziec na temat sprzegla bo nie jestem mechanikiem. Czuc ze jest juz jakis opor w polowie puszczania pedalu no ale samochod dopiero sie zaczyna ruszac przy samej gorze... Takze powiedzial bym ze raczej niedosprzegla a z tym tez roznie bo czsami chodzi tak a czasami inaczej

Wczesniej mialem citroena c5 2.2 hdi oraz 2.0 hdi i sprzegla tez braly przy samej gorze mimo ze wymienilem sprzeglo w jednym z nich a i tak bralo przy samej gorze. Ludzie twierdza ze hydrauliczne sprzegla tak dzialaja i moze w tym cos jest prawdy. Znajomy tez ma Accorda takiego jak Ja i nawet przebieg ma identyczny a sprzeglo chodzi tak samo. To nie to samo co np. w vectrze b gdzie na samym sprzegle samochod doslownie lecial (zreszta duzo by tu gadac a temat nie o sprzegle tak naprawde)

Jutro bede mial chwile czasu wiec postaram sie zajzec pod samochod i obadam cale mocowanie wydechu od silnika az do tlumika zeby to definitywnie wykluczyc. Moze uda mi sie tez wyregulowac zawory bo samochod ma 160 tys km a zawory chyba jeszcze nie byly regulowane. Na zimnym silniku przy wkrecaniu trojki gdzies w polowie jest delikatne szarpniecie i sam nie wiem z czym to moze byc zwiazane.... Zobaczymy
  • 0

#37 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:08, 28.10.2011

Council, jesli zawory nie byly regulowane to tu masz problem!!! one sa naprawe bardzo wazne - jak mi za ciasno wyregulowali w aso to tez mi obroty falowaly, byl slaby (mialem wrazenie ze pali na 3 gary) itp.

a resetowales kompa? moze sie przestawil albo zmieniles paliwo... nie wiem opcji jest naprawde wiele. wyreguluj zawory i zrob reset kompa. tylko wyreguluj to starannie i blizej gornej granicy przedzialu tak zeby bylo nieco luzniej.
  • 0

#38 marc2.2

marc2.2
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:TARNÓW
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 01.11.2011

Mam podobnie, ale u mnie bex roznicy czy na swiatlach czy bez obroty sa na + -500; jedynie wentylator przy klimie i przekrecenie kierownicy na postoju powoduja szarpniecia silnikiem.obrotomierz stabilny a jednak czuc szrpanie silnika. swiece wymiana NGK(kontrola elektrod) wymiana filtru paliwa filtra oleju i samego oleju5w40 regulacja zaworow byla wszystko to w aso.dalej to samo.a co powiecie na kontrole biegu jalowego w aso, trzeba go robic co 120tyskm ja jeszcze o tym mysle. jak sie robi reset kompa w vii generacji :?:
  • 0
HONDA ACCORD 2.0 CL7

#39 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:03, 01.11.2011

Sprawdzilem wydech i wszystko w pozadku. Staram sie jakos ustawic te zawory ale zeby sie umowic tutaj z jakims mechanikiem to graniczy poprostu z cudem. Swiece tez wymienilem i nic to nie dalo...
  • 0

#40 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:38, 01.12.2011

Odkopuje. U mnie drgania zaobserwowałem jeszcze w lecie i równiez dotyczą wolnych obrotów na biegu jałowym.
Z tym, że pojawiały się one zależnie od miejsca, w którym stałem. Bowiem w jednym dało się je wyczuć (najlepiej było otworzyć drzwi do połowy, ktróre wibrowały dość konkretnie), a stojąc gdzie indziej już ich nie było. Być może chodziło o nie wielkie różnice w nachyleniu terenu.
Teraz z kolei przy spadkach temperatury, drgania nasiliły się. Największe zaobserwowałem przy najniższej temp.
Z poprzednich waszych wypowiedzi i moich obserwacji, podejrzewam najbardziej rozregulowane zawory, bądź którąś poduchę.
Dodam też, że sprzęgło mi sie kończy i na przyszły rok do wymiany będzie już musiało iść.
Przebieg 208 000 i nic z powyższych rzeczy nie było najprawdopodobniej robione.
Co powiecie ?
  • 0

#41 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 10:54, 01.12.2011

dobrze prawisz ;-)
ja podejrzewam jeszcze łańcuch rozrządu, że może luźny czy coś. Jak dodaję nawet delikatnie gazu do obr. ok. 900-1000 to drgania oczywiście ustają, ale nie do końca. Wyczuwa się w dalszym ciągu nierównomierną pracę silnika ale już bez drgań na karoserii.
  • 0

#42 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:36, 01.12.2011

Ja bym zostawił nierównomierną pracę silnika, bo u mnie obroty nie falują. Jedynie podczas obudzenia pompy wspomagania przy ruchach kierą. Obroty utrzymują się gdzieś w okolicy 700rmp, a nadwozie drga. W Civie tak miałem jak wdepłem w podłogę, ale tam wydech pełen przelot był ;)
Z drugiej strony w S klassse za taki masaż trzeba płacić ciężkie juro, więc na co my narzekamy.
  • 0

#43 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:33, 01.12.2011

wystarczy ze silnik sie caly telepie jak w dislu i to juz mowi ze cos jest nie tak.
  • 0

#44 tomek

tomek
  • Klubowicz
  • 7 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cOMFORT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 01.12.2011

I ja się podepnę do tematu gdyż mam podobny problem z wolnymi obrotami :evil: , przy włączonych światłach obroty około 750-900rpm przy wyłączonych spadają, właściwie to normalna sytuacja ale potrafią spaść do 600rpm wówczas drgania przenoszą się na nadwozie. Nie wiem z czym to wiązać, bo problem pojawił się około 200 km po wymianie sprzęgła, wymianę przeprowadzałem samodzielnie i zastanawiam się czy jest to temat związany ze sprzęgłem czy raczej z poduszkami silnika, a jeśli jest to jedno z dwóch to czemu od razu nie było z tym problemu :?: :shock: . Myślę że same sprzęgło jest ok. (orginał FCC zakupione u kolegi Pejota) bo po wymianie ustąpiły mi drgania na kierownicy które się pojawiały przy prędkości od 120-130km/h. Jakkolwiek zaraz po kupnie samochodu z obrotami było wszystko w porządku teraz jest 3000 km po wymianie sprzęgła. Przez ten czas wymieniłem olej, wszystkie filtry, świece, dwukrotna regulacja luzów zaworowych, czyszczenie przepustnicy, lecz nie przyniosło to żadnego rezultatu. Sam już nie wiem jak temat ugryźć, podłączałem się HDS-em lecz żadnych kodów błędów nie ma. W tym miesiącu chcę założyć instalkę LPG i chciałem problem rozwiązać co by gaziarze się nie pluli, że z silnikiem coś jest nie w porządku ale sprawa wygląda beznadziejnie :-| .
  • 0

#45 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:35, 03.12.2011

Temat powoli zdaje się dotykać co raz większej liczby posiadaczy VII gena :hmmm:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)
IPB Skin By Virteq