XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania auta na wolnych obrotach K20A6
#31
Napisano 22:57, 27.10.2011
#32
Napisano 06:21, 28.10.2011
#33
Napisano 09:16, 28.10.2011
co za zmora z tymi obrotami
No temat rzeka
Z moich obesrwacji wynika, ze na postoju przy wylaczonych swiatlach jest ok. 600-650, na wlaczonych 850-900.
O co do drgan, to czsami sa, czasami niema niemam pojecia czemu. Myslalem ze ASO spierdzielilo ustawianie luzu zaworowego ale niestalosc tych drgan to wyklucza...
#34
Napisano 09:38, 28.10.2011
#35
Napisano 14:39, 28.10.2011
w 2.4 jest to samo
Ano jest
#36 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:13, 28.10.2011
Council, sprzeglo tez moze byc, moze zwyczajnie nie wysprzegla do konca i silnik jest lekko dlawiony? czasami odbije do konca i jest oki?
Wydaje mi sie ze wysprzegla do konca. Co prawda lapie jakos przy samej gorze no ale trudno mi cos powiedziec na temat sprzegla bo nie jestem mechanikiem. Czuc ze jest juz jakis opor w polowie puszczania pedalu no ale samochod dopiero sie zaczyna ruszac przy samej gorze... Takze powiedzial bym ze raczej niedosprzegla a z tym tez roznie bo czsami chodzi tak a czasami inaczej
Wczesniej mialem citroena c5 2.2 hdi oraz 2.0 hdi i sprzegla tez braly przy samej gorze mimo ze wymienilem sprzeglo w jednym z nich a i tak bralo przy samej gorze. Ludzie twierdza ze hydrauliczne sprzegla tak dzialaja i moze w tym cos jest prawdy. Znajomy tez ma Accorda takiego jak Ja i nawet przebieg ma identyczny a sprzeglo chodzi tak samo. To nie to samo co np. w vectrze b gdzie na samym sprzegle samochod doslownie lecial (zreszta duzo by tu gadac a temat nie o sprzegle tak naprawde)
Jutro bede mial chwile czasu wiec postaram sie zajzec pod samochod i obadam cale mocowanie wydechu od silnika az do tlumika zeby to definitywnie wykluczyc. Moze uda mi sie tez wyregulowac zawory bo samochod ma 160 tys km a zawory chyba jeszcze nie byly regulowane. Na zimnym silniku przy wkrecaniu trojki gdzies w polowie jest delikatne szarpniecie i sam nie wiem z czym to moze byc zwiazane.... Zobaczymy
#37
Napisano 22:08, 28.10.2011
a resetowales kompa? moze sie przestawil albo zmieniles paliwo... nie wiem opcji jest naprawde wiele. wyreguluj zawory i zrob reset kompa. tylko wyreguluj to starannie i blizej gornej granicy przedzialu tak zeby bylo nieco luzniej.
#38
Napisano 12:59, 01.11.2011
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:03, 01.11.2011
#40
Napisano 10:38, 01.12.2011
Z tym, że pojawiały się one zależnie od miejsca, w którym stałem. Bowiem w jednym dało się je wyczuć (najlepiej było otworzyć drzwi do połowy, ktróre wibrowały dość konkretnie), a stojąc gdzie indziej już ich nie było. Być może chodziło o nie wielkie różnice w nachyleniu terenu.
Teraz z kolei przy spadkach temperatury, drgania nasiliły się. Największe zaobserwowałem przy najniższej temp.
Z poprzednich waszych wypowiedzi i moich obserwacji, podejrzewam najbardziej rozregulowane zawory, bądź którąś poduchę.
Dodam też, że sprzęgło mi sie kończy i na przyszły rok do wymiany będzie już musiało iść.
Przebieg 208 000 i nic z powyższych rzeczy nie było najprawdopodobniej robione.
Co powiecie ?
#41
Napisano 10:54, 01.12.2011
ja podejrzewam jeszcze łańcuch rozrządu, że może luźny czy coś. Jak dodaję nawet delikatnie gazu do obr. ok. 900-1000 to drgania oczywiście ustają, ale nie do końca. Wyczuwa się w dalszym ciągu nierównomierną pracę silnika ale już bez drgań na karoserii.
#42
Napisano 11:36, 01.12.2011
Z drugiej strony w S klassse za taki masaż trzeba płacić ciężkie juro, więc na co my narzekamy.
#43 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:33, 01.12.2011
#44
Napisano 20:02, 01.12.2011
#45
Napisano 17:35, 03.12.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)