Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Drgania auta na wolnych obrotach K20A6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
250 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:04, 18.10.2011

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tutaj poraz pierwszy i z góry dziękuję za pomoc. Chciałbym przedstawić problem z moim Accordem. Mam nadzieje że ktoś znajdzie rozwiązanie. Problem polega na tym że na wolnych obrotach trzęsie całą karoserią. Po wyłączeniu odbiorników prądu ( światła, klima itp) obroty spadają na 600-700 i drgania sa mniejsze ale nadal są. Kiedy włączę cokolwiek obroty idą w górę do 750-850 i drgania są coraz większe. Wibracje przenoszone na całą karoserię, fotele, kierownicę itp. Jest to bardzo dokuczliwe i diametralnie zmniejsza komfort jazdy. Dodam że zmieniłem świece a oględziny przez pseudo mechaników wykluczyło zużyte poduszki zawieszenia silnika. Jeszcze jedno moje spostrzeżenie: Kiedy dodaję gazu mam wrażenie jakby przy 1200-1300 obrotów również drżał silnik a im większe obroty drgania ustępują. Pozdrawiam serdecznie i prosze o pomoc.
  • 0

#2 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 18.10.2011

Proponuję sprawdzic luz zaworowy o ile jeszcze tego nie robiłeś.
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:58, 18.10.2011

zawory, swiece jakie kupiles? kiedy zmieniales olej i filtry? proponuje jeszcze wyczyscic przepustnice
  • 0

#4 przemeq

przemeq
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:45, 18.10.2011

Sprawdź przerwy między elektrodami świec. Miałem ten sam problem tydzień temu, przy wkładaniu świec skrzywiłem lekko elektrode.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:15, 19.10.2011

Świece Denso KJ20DR-M11 wcześniej siedziały Beru lecz po wymianie nie było żadnej róznicy. Wymiana oleju i filtra szykuje sie za 7 tys (10W40). Zawarów nie regulowałem i przepustnicy również nie czyściłem. Jutro odstawie auto do mechanika na ww. czynności naprawcze. Zobaczymy czy będzie poprawa, pozdrawiam
  • 0

#6 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:25, 19.10.2011

odsyłam również do podobnego, a może i tego samego tematu

http://www.accordklu...der=asc&start=0
  • 0

#7 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:15, 19.10.2011

a czemu jezdzisz na 10W40? skad jestes i do jakiego mechanika jezdzisz ze zalewaja Ci taki shit...
  • 0

#8 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:29, 19.10.2011

a czemu jezdzisz na 10W40? skad jestes i do jakiego mechanika jezdzisz ze zalewaja Ci taki shit...


A czemu uważasz, że 10W 40 to shit? Ja na Valvoline przejechałem grubo ponad 150 tys. km i daleki jestem od takich kategorycznych osądów po samym oznaczeniu 10W 40.....To trochę spłaszczone podejście do tematu.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:31, 19.10.2011

pegal, bo niestety nie wierze zeby to byl pelny syntetyk. a lac taki olej do jeszcze dosyc mlodego auta to troche przegiecie.
  • 0

#10 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:06, 19.10.2011

Ok, ale to niech Autor wątku napisze JAKI KONKRETNIE 10W 40 będzie lał i wtedy mu odradzimy albo doradzimy linkując słynny wątek olejowy accordklubpolska ;-)
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:28, 19.10.2011

pegal, zgadzam sie ale uwazam ze jakby nie bylo K20a6 powinien jezdzic na syntetyku a nie polsyntetyku. wiem ze to nie wyznacznik ale 10W40 to chyba tylko z AMSa dostepny jest w pl syntetyczny.
  • 0

#12 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:46, 19.10.2011

Tu nawet nie chodzi o technologię jego produkcji tylko o lepkości wzięte z czapy. Nie wiem w jakim stanie musiałby byc ten silnik żeby zapychać go takim olejem? Rocznik ten sam co u mnie, więc i zasadności dla takiego oleju nie widzę.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:11, 19.10.2011

Witam, olej 10W40 ponieważ po zakupie przy przebiegu 170 tys km już taki był zalany. Olej Mobil a Honda w tej chwili ma 215 tys km. Proszę o radę czy moge w tej chwili zmienić olej na lepszy i czy warto. Mechanik powiedział że przy tym przebiegu olej półsyntetyczny jest ok, pozdrawiam
  • 0

#14 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:56, 19.10.2011

Mechanik powiedział że przy tym przebiegu olej półsyntetyczny jest ok

takie tam gadanie... jak nic nie cieknie nie bierze oleju wiadrami to zmieniaj na pelen syntetyk. na poczatek mozesz zalac cos np 5w40 albo jak jestes odwazniejszy to 5w30, wczesniej robisz plukanke i bedzie oki. wazne zeby silnik byl w dobrej kondycji.
  • 0

#15 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 13:37, 21.10.2011

... a temat dotyczy drgań silnika na wolnych obrotach.
Nie rozwijajmy może koledzy tego tematu oleju w tym miejscu, skoro już zauważył to wcześniej pegal i odesłał nawet do konkretnego miejsca na forum.
Może wczułem się trochę w rolę admina, ale trudno, może nie oberwę za to.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq