Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Demontaz fotela


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Typiszcz

Typiszcz
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Notti UK / Wawa PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:47, 04.10.2011

Witam.
Taka mam sprawe.
Chce wymontowac fotel kierowcy zeby go dokladnie poskrecac i nasmarowac bo ostatnio jeczy jak w starej taxowie :-?
Pytanie.
Poniewaz mam poduszki boczne, przed ich odlaczeniem wystarczy odlaczyc akumulator czy trzeba zrobic cos jeszcze.

Oraz.
Znajomy mi mowil ze w Hondzie komputer sie dopasowuje do stylu jazdy,
czy pod odlaczeniu akumulatora te ustawienia (jezeli wogole takowe sie robia) zostana skasowane :?:

Pozd... ;-)
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:51, 04.10.2011

nie ma potrzeby odłaczac akumulatora tylko wystarczy że odłaczysz fotel bez kluczyka w stacyjce
  • 0

#3 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:36, 04.10.2011

No dokładnie, nie wolno włączyć zapłonu bo zaloguje się błąd braku poduszki i trzeba go skasować co jest trochę skomplikowane.

Jak się jednak odłączy akumulator to silnik zdaje się zgubi ustawienie obrotów jałowych ale uczenie jest bardzo proste. Poza tym skasuje się radio i trzeba zaprogramować automatyczne podnoszenie szyby kierowcy ale to też b. proste.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:15, 04.10.2011

jak piszą chłopaki wyżej - wszystko prawda, a od siebie dodam uważaj przy demontaży tylnych wewnętrznych plastkików maskujących śruby bo łatwo
ułamać zaczepki tego cholerstwa i później ciężko żeby się trzymało kupy :roll:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 bartek

bartek
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 07.10.2011

A ja tak przy okazji zapytam - czy da się ten plastik z tyłu zdjąć bez odkręcania fotela (w CL7 jeśli to ma jakieś znaczenie). Coś mi się stało z regulacją lędźwiową i oparcie jest troszkę niewygodne.

Pozdrawiam, Bartek
  • 0

#6 Typiszcz

Typiszcz
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Notti UK / Wawa PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:53, 11.10.2011

Operacja przeprowadzona.
Nie dalo sie nic podokrecac ale zastosowalem towot w kilku miejcach i teraz juz jest oki :-D
Z plastikami nie mialem problemow, ale stwierdzam ze fotel byl juz wyjmowany,
pytanie jest dlaczego, czy poduszka wystrzelila i fotel byl wymieniany czy byl tylko wyjmowany z jakiegos nie wiadomego powodu.
Jezeli poduszka to gdzie auto musi byc uderzone i za jaka sila zeby poduszka w fotelu wystrzelila :?:
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:34, 11.10.2011

pytanie jest dlaczego, czy poduszka wystrzelila i fotel byl wymieniany czy byl tylko wyjmowany z jakiegos nie wiadomego powodu



jesteś miszcz :lol:




uderzenie powinno być w bok, to oczywiste

a po czym stwierdziłeś że był już wyjmowany?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Typiszcz

Typiszcz
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Notti UK / Wawa PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 11.10.2011

bo w przeciwienstwie do fotela pasazera zolte marki na srobach i nakretkach sa nie ruszone a w fotelu kierowcy nie pokrywaly sie,
oraz pod fotelem na kablu od poduszki byla opaska uzyta ale nie orginalna, orginalna byla uszkodzona obok.
  • 0

#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 19:05, 11.10.2011

No dokładnie, nie wolno włączyć zapłonu bo zaloguje się błąd braku poduszki i trzeba go skasować co jest trochę skomplikowane.

bzdura na maxa...kasowanie SRS'a 2 minuty.. ja robiłem manuala jak zdjąć poduchę i słuchałem przy tym radia.

Znajomy mi mowil ze w Hondzie komputer sie dopasowuje do stylu jazdy,
czy pod odlaczeniu akumulatora te ustawienia (jezeli wogole takowe sie robia) zostana skasowane :?:

normalnie wsiadasz i jedziesz.. po paru km sam sobie załapie co i jak... jakiś dziwnych czarów marów nie robiłem nigdy po odłączeniu akumulatora..
plastiki te to tylko zaraza bo rdza się robi.. ja nie mam ich od roku conajmniej i jakoś żyje a mam ich z 3 komplety..
  • 0

#10 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:41, 11.10.2011

Dobra, napiszę inaczej - skasowanie błędu SRS jest niezupełnie trywialne. Dla jednego b. proste dla innych może niekoniecznie. Trzeba się trochę postarać.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#11 Szkodzik

Szkodzik
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:RPZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 27.03.2023

Hej, czy powyższa informacja odnośnie braku potrzeby odłączania akumulatora jest również aktualna dla accorda 8 gen?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq