XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zimny silnik nie odpala!!!!!!!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:45, 04.10.2011
#2
Napisano 06:32, 04.10.2011
Witam wszystkich.Postanowilem napisac na forum moze ktos ma jakis pomysl co moze byc z moim samochodem.A wiec zaczelo sie rok temu zima.Samochod (honda accord diesel 2.2ictdi 2004 r)przestal odpalac.Wiec wymienilem akumulator.Nie pomoglo wiec wymienilem swiece.No i dalej to samo z tym ze po wymianie swiec zapalila mi sie kontrolka check engine ktora powoduje ze codziennie rano po odpaleniu silnika samochod jest w trybie awaryjnym.Jak sie silnik nagrzeje i go wylacze i po ok 10 sek.odpale jest juz ok ale kontrolka pozostaje.Ostatnio pojechalem do serwisu hondy na kompa.Powiedzieli ze jest do wymiany sterownik swiec zarowych (cena 170 funtow w uk)Wymienilem go i dalej to samo.Pojechalem jeszcze raz do hondy i tym razem wymyslili ze trzeba wymienic kable silnika!!!Cena kabli w hondzie ok 1000 funtow.Ale ne dali mi gwarancji ze po ich wymianie bedzie lepiej wiec sie wstrzymalem.Problem pozostal i nie wiem juz gdzie mam z samochodem jechac skoro honda sobie nie radzi.Moze ktos ma jakis pomysl.Z gory dzieki .
To pojedź tam gdzie wymienili Ci świece żarowe bo z Twojego opisu wynika , że od tamtej pory masz problem więc i tam powinieneś szukać winowajcy..
#3
Napisano 08:54, 04.10.2011
Jakie błędy wyrzuca ECU ?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:52, 04.10.2011
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:32, 05.10.2011
#6
Napisano 08:55, 05.10.2011
i jeszcze raz pytanie gdzie mieszkasz w UK? mam prosty czytnik błędów i mieszkam - post code SM4 6LE, jak nie daleko to wpadaj popatrzymy
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:02, 05.10.2011
[ Dodano: 2011-10-05, 12:05 ]
Filtr paliwa byl zmieniony takze raczej to nie to.Filtra powietrza nie wymienialem.
#8
Napisano 12:15, 05.10.2011
Sprawdź przewody dolotowe czy nie masz jakiś pęknięć czy nieszczelności na łączeniu.
Sprawdź czujnik IAT/MAP i zawór IMRC.
Do wyciągnięcia czujnika potrzebujesz tylko klucza 10mm. Zobacz jaki jest jego stan, czy te otwory są zablowane i jak wygląda blaszka w środku. Najlepiej użyć odpowiedniego środka do czyszczenia tego typu czujników. Oring jak nie jest zniszczony możesz użyć ten sam ale posmaruj świeżym olejem i włoż z powrotem.
Widząc jaki jest stan czujnika możesz wnioskować co się dzieje z zaworem. Jeżeli nazbierało się dużo ‘zanieczyszczeń/nagaru’ z oleju i spalin zawór może nie pracuje jak należy lub też utknął w zamkniętej czy tez otwartej pozycji.
Tyle na początek odemnie, czy w dobrym kierunku nie jestem na 100% powien ale jest od czego zacząć.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:58, 05.10.2011
#10
Napisano 13:24, 06.10.2011
czujnik i zawór poniżej (ten strebrny) - zdejmniesz pokrywę/wyciszenie silnika i napewno zobaczysz
*zapożyczone z angielskiej strony accorda*
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:00, 08.10.2011
[ Dodano: 2011-10-08, 23:43 ]
No i tak jak sie spodziewalem zadnej zmiany.DZis znowu nie odpalil!!
[ Dodano: 2011-10-09, 12:37 ]
Ma ktos jeszcze jakis pomysl?
[ Dodano: 2011-10-13, 02:27 ]
DZis podlaczylem samochod do kompa i wyskakuje blad P1384 i P0380.Ktos wie co moze byc przyczyna?
#12
Napisano 03:19, 14.10.2013
wlozylem swoje stare i problemu juz nie mam, rano puszcza dymka a ja dalej jezdze na starych swiecach (dla sprostowania podam zeby komentarzy uniknac, nowe swiece podgrzalem na krotko ktoregos pieknego poranka na 3 sek kobieta odpalala i zero dymku)
swiece byly identyczne w budowie, roznily sie jednak opornoscia oryginalne mialy cos kolo 2.6 oma, a te nowe mialy 1.3 oma jak dobrze pamietam, na nowych swiecach elektronika myslala ze swieca jest uszkodzona i robi zwarcie do masy dlatego przekaznik nie podawal pradu na swiece i wyskakiwal blad, zbliza sie zima... moze zamowic swiece... tylko jakie ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych