Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zimny silnik nie odpala!!!!!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:45, 04.10.2011

Witam wszystkich.Postanowilem napisac na forum moze ktos ma jakis pomysl co moze byc z moim samochodem.A wiec zaczelo sie rok temu zima.Samochod (honda accord diesel 2.2ictdi 2004 r)przestal odpalac.Wiec wymienilem akumulator.Nie pomoglo wiec wymienilem swiece.No i dalej to samo z tym ze po wymianie swiec zapalila mi sie kontrolka check engine ktora powoduje ze codziennie rano po odpaleniu silnika samochod jest w trybie awaryjnym.Jak sie silnik nagrzeje i go wylacze i po ok 10 sek.odpale jest juz ok ale kontrolka pozostaje.Ostatnio pojechalem do serwisu hondy na kompa.Powiedzieli ze jest do wymiany sterownik swiec zarowych (cena 170 funtow w uk)Wymienilem go i dalej to samo.Pojechalem jeszcze raz do hondy i tym razem wymyslili ze trzeba wymienic kable silnika!!!Cena kabli w hondzie ok 1000 funtow.Ale ne dali mi gwarancji ze po ich wymianie bedzie lepiej wiec sie wstrzymalem.Problem pozostal i nie wiem juz gdzie mam z samochodem jechac skoro honda sobie nie radzi.Moze ktos ma jakis pomysl.Z gory dzieki .
  • 0

#2 przemo.d

przemo.d
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Piaseczno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:32, 04.10.2011

Witam wszystkich.Postanowilem napisac na forum moze ktos ma jakis pomysl co moze byc z moim samochodem.A wiec zaczelo sie rok temu zima.Samochod (honda accord diesel 2.2ictdi 2004 r)przestal odpalac.Wiec wymienilem akumulator.Nie pomoglo wiec wymienilem swiece.No i dalej to samo z tym ze po wymianie swiec zapalila mi sie kontrolka check engine ktora powoduje ze codziennie rano po odpaleniu silnika samochod jest w trybie awaryjnym.Jak sie silnik nagrzeje i go wylacze i po ok 10 sek.odpale jest juz ok ale kontrolka pozostaje.Ostatnio pojechalem do serwisu hondy na kompa.Powiedzieli ze jest do wymiany sterownik swiec zarowych (cena 170 funtow w uk)Wymienilem go i dalej to samo.Pojechalem jeszcze raz do hondy i tym razem wymyslili ze trzeba wymienic kable silnika!!!Cena kabli w hondzie ok 1000 funtow.Ale ne dali mi gwarancji ze po ich wymianie bedzie lepiej wiec sie wstrzymalem.Problem pozostal i nie wiem juz gdzie mam z samochodem jechac skoro honda sobie nie radzi.Moze ktos ma jakis pomysl.Z gory dzieki .


To pojedź tam gdzie wymienili Ci świece żarowe bo z Twojego opisu wynika , że od tamtej pory masz problem więc i tam powinieneś szukać winowajcy..;)
  • 0

#3 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:54, 04.10.2011

Hej snar, napisz gdzie mieszkasz w UK.

Jakie błędy wyrzuca ECU ?
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:52, 04.10.2011

pewnie przeplywka :D
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:32, 05.10.2011

Problem zaczal sie przed wymiana swiec!!!JAk sie zaczela zima przestal odpalac!!!Jak temperatura spada do okolo 5 stopni to sie zaczynaja problemy.Jak na dworzu jest cieplo to jest zazwyczaj ok. ale sa tez wyjatki ze nie odpali.
  • 0

#6 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:55, 05.10.2011

dla mnie któryś z parametrów do ECU jest zły, więc zaczął bym od czujnika MAF, jaki masz stan filtra powietrza, filtra paliwa - może zalega tam dużo wody, może podgrzewanie paliwa nie działa... ale to gdybam i jakie błędy wyrzuca ECU?

i jeszcze raz pytanie gdzie mieszkasz w UK? mam prosty czytnik błędów i mieszkam - post code SM4 6LE, jak nie daleko to wpadaj popatrzymy
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:02, 05.10.2011

Blad jaki wyskakuje to p2004.Mieszkam w northampton

[ Dodano: 2011-10-05, 12:05 ]
Filtr paliwa byl zmieniony takze raczej to nie to.Filtra powietrza nie wymienialem.
  • 0

#8 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 05.10.2011

Więc coś się dzieje w dolocie...

Sprawdź przewody dolotowe czy nie masz jakiś pęknięć czy nieszczelności na łączeniu.

Sprawdź czujnik IAT/MAP i zawór IMRC.

Do wyciągnięcia czujnika potrzebujesz tylko klucza 10mm. Zobacz jaki jest jego stan, czy te otwory są zablowane i jak wygląda blaszka w środku. Najlepiej użyć odpowiedniego środka do czyszczenia tego typu czujników. Oring jak nie jest zniszczony możesz użyć ten sam ale posmaruj świeżym olejem i włoż z powrotem.

Widząc jaki jest stan czujnika możesz wnioskować co się dzieje z zaworem. Jeżeli nazbierało się dużo ‘zanieczyszczeń/nagaru’ z oleju i spalin zawór może nie pracuje jak należy lub też utknął w zamkniętej czy tez otwartej pozycji.

Tyle na początek odemnie, czy w dobrym kierunku nie jestem na 100% powien ale jest od czego zacząć.
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:58, 05.10.2011

Chetnie bym sprawdzil ten czujnik ale nie mam pojecia gdzie on jest!:)Jak bys mogl to opisz miejsce albo jak masz to wstaw zdjecie.DZieki za zainteresowanie moja sprawa!!!
  • 0

#10 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:24, 06.10.2011

Dołączona grafika

czujnik i zawór poniżej (ten strebrny) - zdejmniesz pokrywę/wyciszenie silnika i napewno zobaczysz

*zapożyczone z angielskiej strony accorda*
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:00, 08.10.2011

CZujnik wyczyszczony!!!Byl caly obklejony od oleju.Niestety nie udalo mi sie odkrecic srub od zaworu.Tyle co sie dalo to wyczyscilem go bez odkrecania.Po zdjeciu weza laczacego zawor z intercoolerem tez zauwazylem olej.To chyba nie za dobre objawy?Jutro zobacze czy bedzie jakas zmiana z odpalaniem.

[ Dodano: 2011-10-08, 23:43 ]
No i tak jak sie spodziewalem zadnej zmiany.DZis znowu nie odpalil!!!!

[ Dodano: 2011-10-09, 12:37 ]
Ma ktos jeszcze jakis pomysl???

[ Dodano: 2011-10-13, 02:27 ]
DZis podlaczylem samochod do kompa i wyskakuje blad P1384 i P0380.Ktos wie co moze byc przyczyna???
  • 0

#12 helerson

helerson
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:GT
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:19, 14.10.2013

generalnie temat troche stary ale odgrzeje kotleta... w twoim przypadku problem polega na tym ze wsadzili Ci zly rodzaj swiec... wiem bo mialem to samo, moje auto zaczelo puszczac dymek na chwile po odpaleniu po nocy w granicach 0stopni, mechanik powiedzial ze swiece juz slabo grzeja... i mial racje, zamowilismy swiece IC wg katalogu wiec niby wszystko ok po wlozeniu nowych swieczek przekaznik nie podawal na nie pradu, i tak jak u Ciebie check engine musial sie nagrzac itp itd

wlozylem swoje stare i problemu juz nie mam, rano puszcza dymka a ja dalej jezdze na starych swiecach :) (dla sprostowania podam zeby komentarzy uniknac, nowe swiece podgrzalem na krotko ktoregos pieknego poranka na 3 sek kobieta odpalala i zero dymku)

swiece byly identyczne w budowie, roznily sie jednak opornoscia oryginalne mialy cos kolo 2.6 oma, a te nowe mialy 1.3 oma jak dobrze pamietam, na nowych swiecach elektronika myslala ze swieca jest uszkodzona i robi zwarcie do masy dlatego przekaznik nie podawal pradu na swiece i wyskakiwal blad, zbliza sie zima... moze zamowic swiece... tylko jakie ???
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq