Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord CL7 2.0 i wymiana skrzyni na 6 biegów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
112 odpowiedzi w tym temacie

#91 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:44, 07.10.2014

Sprzęgło jak i wybierak zostaje,nic nie trzeba zmieniać.

 

Dzięki Panowie za odzew...

 

Czytając ten wątek - w zakresie elektromagnesu - nie jestem pewien czy dobrze rozumiem zasadę jego działania...

 

1. Gdy auto stoi lub jedzie do 15km/h, elektromagnes  jest zasilany i jest możliwe włączenie wstecznego? ???

2. Gdy auto jedzie powyżej 15 km/h to elektromagnes nie jest włączony i nie pozwala włączyć wstecznego? ???

 

Jest odwrotnie kolego jak stoisz to elektromagnes jest rozłączony a gdy jedziesz wtedy elektromagnes włącza się

a zaobserwowaliście mniejsze spalanie po swapie??

Na pewno spalanie jest mniejsze przy jeździe w trasie a przy normalnym ciężko określić


  • 0

#92 czyzaczek

czyzaczek
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:44, 07.10.2014

 

Jest odwrotnie kolego jak stoisz to elektromagnes jest rozłączony a gdy jedziesz wtedy elektromagnes włącza się.

 

A to w sumie nasuwa mi się pytanie, po co załącza się powyżej 15km/h a nie od razu po ruszeniu?


  • 0
Always Honda.... VFR 800 + Accord VII....

STAG 300ISA2+Zavoli S+HANA H2001 Green

#93 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:53, 07.10.2014

Nie wiem czemu tak to wymyślili specjaliści w hondzie i pewnie mieli jakiś powód


  • 0

#94 siwas

siwas
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 14.01.2016

Witam 

 

To teraz pytanie czy skrzynia 6 biegowa z FRV  2,0 (k20a9) podejdzie ? 
Może ktoś miał doświadczenie :D


  • 0

#95 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:18, 17.10.2016

Panowie którzy macie SWAP z 5biegowej na 6b w silniku 2,0

 

- Czy spalanie jest mniejsze

- Czy działa VSA

- Czy działa Tempomat

- Czy nie wyskakują jakieś błędy (w modelach 2006-08)

- Czy polecacie zmianę skrzyni? jakie są Wasze odczucia?


  • 0

#96 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 18.10.2016

Polecam. Po mieście spala podobnie, w granicach 10-11 L/100km ale ma lżej się bujnąć, bo jest większy moment na kołach.

W trasie spalanie nieporównywalnie mniejsze, mój rekord to około 7,5 L/100km LPG jazdy około 90km/h. 

Co do VSA i tempomatu - nie posiadam, nie wypowiadam się.

 

Pozdrawiam


  • 0

#97 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:21, 18.10.2016

Jeden z kolegów przekładał i pisał że tempomat i VSA mu nie działa, ale brak odpowiedzi czy to uruchomił czy nie.

Jak jest na 6 biegu w 2,0 - auto w miarę jako tako przyśpiesza i czy nie trzeba redukować do 5 na lekkich wniesieniach? 


  • 0

#98 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 18.10.2016

nie trzeba, co prawda "lekkie wzniesienia" można różnie interpretować.

 

poniżej 2000 ma ciężko na 6 biegu, ale później sobie radzi nawet na lekkich wzniesieniach ;-) 

Różnica jest jeszcze taka, że na 6 poleci 200, może troszke więcej, ale na 5 dopiero dojdzie do 230 km/h


  • 0

#99 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:21, 18.10.2016

Mam do pracy 22km, większość to trasa szybkiego ruchu więc jedzie z prędkością około 120km/h. Trasa z małymi wzniesieniami, na 5tce tego nie czuć. Poczekam na info od użytkowników tempomatu czy on działa po takiej przekładce, jeśli tak to poważnie rozważę zmianę skrzyni przy okazji regeneracji sprzęgła


  • 0

#100 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 21.10.2016

Tempomat nie działa tylko na 6stce.
Był gdzieś temat o przekladce skrzyni 6cio biegowej.
  • 0

#101 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 13:28, 21.10.2016

Czyli można przyjąć że tempomat ogólnie nie działa, bo sens jego używania jest w zasadzie tylko na trasie na najwyższym biegu, szkoda :(  

A jak to jest - tempomat po prostu się nie włącza czy przy okazji wyskakuje jakiś błąd? Jak wygląda to jego niedziałanie ?  


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 13:29, 21.10.2016

  • 0

#102 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:35, 18.11.2016

Ja mam pytanie bo sprawdzałem na postoju i nie mam 6 biegu to oczywiste ale też i 5 biegu niemoge włączyć czy to tak ma być

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  • 0
maniek7414

#103 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:39, 19.11.2016

w 2.0 czy 2.2 ?

 

u mnie od razu po montażu i bez odpalenia silnika wszystko wchodziło jak należy ale w 2.0

diesela nie przerabiałem


  • 0

#104 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:50, 27.04.2017

Panowie, jak to jest w przypadku polift'a 2.0 ze skrzynią ARK5(5bieg.) w przypadku wymiany na AST5 (6biegów)

czy przy wymianie skrzyni 2.0 5b -> 6b 2.4 :

 

- czy wymienialiście półosie/przeguby na te z wersji 2.4? 

- czy wymienialiście sprzęgło na to z wersji z 2.4

 

czy wystarczy sama "goła" skrzynia 6tka? 


  • 0

#105 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 27.04.2017

Wystarczy goła, resztę przekładasz ze swojej. 

 

Polecam 2.0 6biegów. Teraz mi pali nawet 8L/100km gazu, ale oczywiście mam do pracy autostrade ;)

 

 

EDIT:

 

Warto uważać na uszczelniacze na półosiach, mi po swapie jeden ciekł i musiałem wymienić ale to prosta robótka


Użytkownik domin_lr edytował ten post 21:33, 27.04.2017

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq