XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord CL7 2.0 i wymiana skrzyni na 6 biegów
#16
Napisano 13:46, 05.10.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#17
Napisano 17:26, 05.10.2011
#18
Napisano 17:51, 05.10.2011
Swoją drogą u mnie na zimnej skrzyni pierwsze włączenie 5-tki skutkuje "chrupnięciem" ale problemu z włączeniem 5-tki nie ma.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#19
Napisano 18:21, 05.10.2011
#20
Napisano 18:32, 05.10.2011
#21
Napisano 18:46, 05.10.2011
nie miałem czasu kupić Mtf i wlałem inny
zmieniaj czym prędzej, póki inne nie zaczęły chrupać. blackfly dobrze mówi - olej w skrzyniach hondy jest bardzo ważny, a ten mtf potrafi czasem cuda zdziałać. Jak zmienisz, to daj znać na tym wątku czy coś pomogło.
#22
Napisano 19:15, 05.10.2011
#23
Napisano 10:06, 07.10.2011
W czasie postoju nie ma problemu - zwykle wrzucamy wsteczny a nie 6 więc dźwignia jak najdalej od siebie i do tyłu.
Natomiast w czasie jazdy to to bez tej blokady trzeba już uważać żeby nie odepchnąć za daleko i nie próbować włożyć wstecznego zamiast 6-tki. Przy podłączonym elektromagnesie - robimy jak na postoju tj. jak najdalej od siebie i do tyłu.
Bez elektromagnesu żyć by się dało ale ja bym się bał
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:47, 09.10.2011
Kupiłem już skrzynię, teraz pojawiła się kwestia tej nieszczęsnej szóstki i wstecznego która będzie rozwiązywana w przyszłym tygodniu. Proszę o informację, czy sygnał z tego czujnika prędkości pojazdu jest cyfrowy czy analogowy, bo jeżeli analogowy, to mam w planie zrobić bocznik z jakąś dużą rezystancją i z tego bocznika sterować układem przełączającym (np. jeżeli prędkość jest reprezentowana przez napięcie, to powyżej jakiegoś progu układ załączy elektromagnes. Inna kwestia to to, czy komputer od 2.0 nie posiada po prostu wyjść do tego elektromagnesu, tyle że nie ma od niego tylko wiązek do skrzyni? Ja te kwestie będę wyjaśniał na własną rękę w przyszłym tygodniu. Dodatkowo pytanie: ile MTFu potrzebuję - wystarczą swie butelki czy trzeba 3, bo to jednak spory koszt.
Jeżeli czujnik prędkości pojazdu okaże się cyfrowy, a komputer nie ma nóżek do elektromagnesu, to zostają 3 inne opcje - najlepiej wymiana silnika na 2.4, ale to temat na osobny topic, skonstruowanie jakiegoś własnego czujnika ruchu samochodu lub w ostateczności ręczny przełącznik koło lewarka który świciłby się na czerwowno przy zwolnionym biegu wstecznym, a nie świecił w ogóle z zablokowanym wstecznym. Silnik mogę mieć z komputerem za 2000 - czego jeszcze potrzebuję żeby wszystko wymienić na 2.4?
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA POMOC. POZDRAWIAM.
#25
Napisano 19:55, 09.10.2011
Elektromagnes jest włączony pomiędzy +12V (za bezpiecznikiem 21) a ten styk ECU to E2. Wystarczy wziąć żarówkę +12V i sprawdzić...
Jeżeli jednak ten styk nie działa to czujnik VSS przynajmniej w HA V i VI działał "cyfrowo", w HA VII najpewniej jest tak samo. Dochodzą do niego trzy przewody - zasilanie z ECU (zdaje się +5V - styk E20 z ECU) i masa oraz wyjście czyli 0/5 V które zmienia się tym szybciej czym szybciej auto jedzie. W HA V działał na zasadzie optycznej (kółko z otworami plus dioda świecąca plus fotodioda i wzmacniacz) ale tu może być inaczej (np. wirujący magnes + hallotron) w każdym razie efekt końcowy będzie zapewne ten sam.
Patrzę teraz do schematu i nie nazywa się on już VSS tylko "czujnik prędkości wałka głównego" ale do tego samego się to sprowadza - prędkość wałka głównego jest tożsama z prędkością samochodu poprzez przełożenie przekładni głównej. Jest podłączony pod styk A18 ECU.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#26
Napisano 21:47, 09.10.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#27
Napisano 21:54, 09.10.2011
#28
Napisano 22:09, 09.10.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#29
Napisano 22:23, 09.10.2011
PS. Yosh, apropos swap'u silnika na K24A3 to też nie jest prosta sprawa z tego co słyszałem ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#30
Napisano 22:46, 09.10.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych