Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

regulacja zaworów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
74 odpowiedzi w tym temacie

#61 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:07, 12.02.2018

Winne lpg oraz użytkownik - brak regulacji co 15/20tkm na lpg..


Uściślijcie koledzy: brak regulacji LpG czy brak regulacji luzu zaworowego... :)


Użytkownik cysior edytował ten post 20:12, 12.02.2018

  • 0

#62 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:19, 12.02.2018

myślę że kolegom chodzi o regulację luzu zaworowego, ale wiadomo że źle wyregulowane lpg (zbyt uboga mieszanka) też będzie przyspieszało "wypalanie zaworów".

Ale żeby rozwiać wątpliwości niech sami napiszą o co c'mon 


  • 0

#63 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4458 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 132
Wzorowa

Napisano 22:01, 12.02.2018

Uściślijcie koledzy: brak regulacji LpG czy brak regulacji luzu zaworowego... :)

brak regulacji luzu zaworowego..wynika to po części z wypowiedzi - oraz dodatkowo regulacja lpg- tylko jak można dobrze wystroić instalację bez dobrze wyregulowanych zaworów?? ;)

 

pozdrawiam


  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 690 886 882.


#64 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2862 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 47
Super

Napisano 10:33, 13.02.2018

Nie można
Dlaczego zawsze najpierw regulacja zaworów, później regulacja lpg lub montaż lpg.
Jedyna słuszna kolejność.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#65 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4458 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 132
Wzorowa

Napisano 10:35, 13.02.2018

Sacrum ile razy to ludziom powtarzam.. A często dalej swoje..
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 690 886 882.


#66 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 727 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:10, 16.10.2020

Witam, wczoraj robiłem regulację zaworów w swoim K24A3 po 20 tys. km od ostatniej regulacji, jazda mniej więcej pół na pół, drogami z szybkością 60-120 km/h w zależności od ruchu i druga połowa 10 tys. kilometrów to jazda po autostradach w zakresie prędkości 120-180 km/h, jazda na automacie jeśli chodzi o skrzynię i obroty maksymalnie niecałe 4 tys. Ponad 200 km/h i wyższe obroty sporadycznie były robione. Podczas regulacji ssące wszystkie w normie były oprócz jednego do małej poprawki ale, w zasadzie mógłby zostać bez regulacji, wydechowe na 1 i 3 cylindrze luzy odpowiednio pomiędzy 0.15-0.20, na trzecim 0.20 dało się w miarę lekko wcisnąć szczelinomierz, na pierwszym 0.20 w zasadzie nie chciały wejść, 0.15 natomiast wchodziły bez większego oporu, na 2 i 4 cylindrze 0.23 mm dawało się wcisnąć. Ogólnie na lpg zrobiłem na tym silniku około 70 tys. kilometrów. Z ciekawości na tych najbardziej ciasnych wydechowych wykręcilem śruby do końca i mniej-więcej tak obliczyłem, że regulacji powinno wystarczyć jeszcze na przejechanie jakichś 120-150 tys km. a może trochę więcej w zależności od tego, jakiej jakości gaz będzie tankowany (bo jego jakość ma też być może wpływ na to, jak zawory się zachowują pod względem kasowania ich luzów). Ewentualnie pomyślę nad porządną regulacją z AFR podczas jazdy w celu ewentualnego polepszenia regulacji mieszanki, a tym samym wolniejszego kasowania się luzów podczas jazdy na lpg.

Czy jak się skończy zakres regulacji zaworów, to można podszlifowac ten owalny koniec śruby jeszcze trochę, żeby starczyło na jedną lub dwie regulacje jeszcze przed ewentualnym remontem głowicy?
  • 0

#67 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8307 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 89
Wzorowa

Napisano 07:25, 16.10.2020

Sprawdź korekty czasu wtrysku na PB i LPG (PB po przejechaniu kilkunastu - kilkudziesieciu km żeby komp  nie świrował). 

Jedź na regulacje LPG jak będą duże różnice.  Niekoniecznie AFR a strojenie na korekty wtryskiwaczy też da radę.


  • 0
<div>Było: <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...bie-aerodeck/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...a></div></a><br />
<div> </div><br />
<div>Jest: <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...astępca-aero/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu.../</a></div></a>

#68 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 727 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:31, 16.10.2020

Ok, zajmę się tym przy najbliższej okazji.
Generalnie auto jeździ ok, check się nie pali, spalanie w normie pomiędzy około 10-13 litrów w zależności od warunków jazdy.
Trzeba będzie pojeździć na pb ze 30-50 kilometrów najpierw tak jak mówisz.
  • 0

#69 Lecia

Lecia
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:40, 28.10.2020

Ja w swojej Hani również mam oryginalną uszczelkę pod pokrywą i stosuje sylikon we wrażliwych miejscach opisanych na forum i zdaje to relację. Co do "końca gwintu" to jakaś brednia bo mam nalatane 240tys i nie zanosi się że gwintu zabraknie przy kolejnych regulacjach


  • 0

#70 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 727 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:36, 31.10.2020

Ja w swojej Hani również mam oryginalną uszczelkę pod pokrywą i stosuje sylikon we wrażliwych miejscach opisanych na forum i zdaje to relację. Co do "końca gwintu" to jakaś brednia bo mam nalatane 240tys i nie zanosi się że gwintu zabraknie przy kolejnych regulacjach

To i mi nie zabraknie przy kolejnych, kwestia tego czy tak samo będzie za około 150-200 tys km-jeśli oczywiście do takiego przebiegu dojeździsz, bo o to tu chodzi, nawet znawcy i fachowcy z tutejszego forum potwierdzają, że mimo wszystko na lpg luzy się kasują więc, zakres regulacji się najczęściej wraz z kolejnymi przejechanymi kilometrami zmniejsza, jeśli się jeździ na lpg.

A były już i tutaj opisywane przypadki, że jednak zakres regulacji się skończył więc, nie jest to wyssane z palca...

Użytkownik Heromin edytował ten post 16:39, 31.10.2020

  • 0

#71 aw-thor

aw-thor
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:17, 02.06.2021

Witam ,

 

ja reguluje co 15 tyś. przy zmianie oleju , i daje ok. 0,05 setek więcej luzu  , poprzednim accordem 6 przejechałem na gazie ok.220 tys. , a auto ogólnie miało przejechane 380 tys. - i obecnie syn dalej śmiga.


  • 0

#72 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8307 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 89
Wzorowa

Napisano 20:57, 02.06.2021

Witam ,

ja reguluje co 15 tyś. przy zmianie oleju , i daje ok. 0,05 setek więcej luzu , poprzednim accordem 6 przejechałem na gazie ok.220 tys. , a auto ogólnie miało przejechane 380 tys. - i obecnie syn dalej śmiga.

Ale po co więcej. Ustawia się max tolerancji po prostu i spokój.
Ja w gazie w 5 gen co ok 12 tys to praktycznie nic nie musiałem ruszać. Ale to zależy od wyregulowania instalacji.
  • 0
<div>Było: <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...bie-aerodeck/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...a></div></a><br />
<div> </div><br />
<div>Jest: <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...astępca-aero/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu.../</a></div></a>

#73 Czeslaw

Czeslaw
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VI, VIII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:nie pamiętam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 09.06.2021

Ja też nie wiedziałem, że trzeba tak często regulować zawory. Wyczytałem gdzieś, że co 30000 km, więc tego się trzymałem również po założeniu instalacji. Pech chciał, że po którejś kolejnej "trzydziestce" bez regulacji honda przestała normalnie działać, a silnik chodził na 3 cylindrach i ledwo co jeździł. Świecił się CE i maksymalna prędkość była może 20 km/h.

 

Trafiłem na szczęście do kogoś kumatego - usłyszałem, że zawory są podparte, bo za długo były nieregulowane. Że 30000 km to bez LPG, a na gazie 10000 km to dobry interwał. No i że miałem szczęście, bo gniazda jeszcze nie zostały wypalone. Regulujcie nie dziadujcie ;)


  • 0

#74 DJ.

DJ.
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:29, 09.09.2021

Koledzy, czy możecie polecić dobrego specjalistę do regulacji zaworów z okolic Krakowa?


  • 0

#75 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 5101 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 295
Wzorowa

Napisano 15:56, 09.09.2021

Koledzy, czy możecie polecić dobrego specjalistę do regulacji zaworów z okolic Krakowa?

 

http://www.accordklu...57-małopolskie/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4

 

:arrow:

Ślepy "Białas" FK2:

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

:arrow:

Katalog doboru OEM części :

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq