Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

regulacja zaworów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#46 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 21.06.2013

Ok, dzięki za poradę. Polecisz kogoś z wawy?


Wlasnie Wolek jest polecany i jak sie ladnie usmiechniesz i zalapiesz na termin to Ci wyreguluje ;-)
Pzdr
  • 0

#47 Cineku178

Cineku178
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:FR-V
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 20.02.2015

Witam, nowy na forum. Posiadam Honde FR-V silnik K20A9, przyszedł czas na sprawdzenie/regulacje zaworów w związku z czym mam prosbę. Czy możecie mi podpowiedzieć w jakich granicach powinny byc luzy w moim silniku? Net przeszukany znalazłem kilka info o silnikach z serii K...ale nie dokopałem się do mojego A9... Prosze o pomoc.


  • 0

#48 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:14, 20.02.2015

K20A9
Ssace 0.21-0.25
Wydechowe 0.28-0.32

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#49 Cineku178

Cineku178
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:FR-V
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 20.02.2015

Dziękwać!! czyli celuje 0,23 i 0,3.


  • 0

#50 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:27, 21.02.2015

celuj w ciasno 0,25 (no chyba, że masz szczelinomierz z podziałką na o,23 ale pewnie będziesz miał 0,25 ) i normalnie na 0,30 ;) taki sam przedział jest w silnikach k20z2 i k20A6 ;)


Użytkownik Ed$on edytował ten post 09:29, 21.02.2015

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#51 Cineku178

Cineku178
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:FR-V
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 21.02.2015

Oki szczelinomierz mam zarówno 0,23 jak i 0,24 i 0,25...także dam rade. grunt ze mam potwierdzenie odpowiednich wymiarów. we wtorek zrobie regulacje.


  • 0

#52 vova52

vova52
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Zabrze
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 06.11.2017

witam,
 

przy mojej ostatniej wizycie w ASO, kier serwisu ( miasto obok na B) powiedział abym na gazie już nie jeździł bo to ostania regulacja luzu zaworów. Więcej nie będzie regulacji bo skończył się zakres regulacji zaworów. 
Silnik 1,8 l F18A3 - 1997 r ( chyba) . Była robiona już wcześniej robota polegająca na szlifowaniu głowicy po skrzywieniu 2 zaworów. Wtedy też były robione gniazda zaworów.
teraz mam 340 tys przebiegu, ten sam ASO powiedział że mam więcej przejechane (bo wie ale nie może powiedzieć ile ! )

Powiedzmy że ze 100 tys.  (czyli razem 440 tys.)
Czy to możliwe aby już nie było jednak zakresu regulacji zaworów?
Sam nie robiłem jeszcze ale mam zamiar, boję się tylko że rzeczywiście nic nie zrobię . :)
poproszę kolegów znających temat o opinię.


Użytkownik vova52 edytował ten post 23:47, 06.11.2017

  • 0

#53 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:31, 07.11.2017

Bzdura
  • 0

#54 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:53, 07.11.2017

wszystko jest możliwe

 

ale jak miałeś robioną głowicę to to jest niemożliwe


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#55 Kierownik

Kierownik
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive K20z2
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 12.02.2018

Panowie może brakować śruby do regulacji, ale zazwyczaj w skrajnych przypadkach. Mam ACC z silnikiem K20z2, przebieg 440 tys km (od nowości na gazie). Wczoraj zabrałem się za regulację i śruba jest już wykręcona na max. Luz ledwo 0.10 - ale tylko na jednym cylindrze na wydechowych. Reszta myślę, że jeszcze jedną regulację dałaby radę. Więc już powoli szukam warsztatu na regenerację głowicy. 


Użytkownik Kierownik edytował ten post 13:07, 12.02.2018

  • 0

#56 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:28, 12.02.2018

Ostatnio robiłem cu2 - 190tkm i cały przelot zrobiony na lpg.. Właściciel przeoczył regulacje zaworów lekko o 60tkm..rezultat tego taki, że w ssacy h na 3ch zaworach skończył się zakres regulacji, dobilem na maxa do 0,15..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#57 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:21, 12.02.2018

no niestety ale to możliwe -  winna instalacja LPG i jej zła regulacja


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#58 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:32, 12.02.2018

Winne lpg oraz użytkownik - brak regulacji co 15/20tkm na lpg..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#59 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:07, 12.02.2018

Miałem znajomego co VI gen 2.0 aut.zrobił ok.170kk na gazie bez regulacji... Olewacz totalny. :)
Przygoda zakończona ..upalony zawór ..drugi silnik

Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:08, 12.02.2018

  • 0
                       

#60 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:07, 12.02.2018

Winne lpg oraz użytkownik - brak regulacji co 15/20tkm na lpg..


Uściślijcie koledzy: brak regulacji LpG czy brak regulacji luzu zaworowego... :)


Użytkownik cysior edytował ten post 20:12, 12.02.2018

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq